Mata aku betul betul bulat masa melihat badan si Azlan, badan yang cukup sempurna bagi aku pada masa tu. Azlan menindih ak sambil menjilat telinga sehingga ke puting aku. Aku mula mendengus kesedapan.
Sambil azlan mencium aku, sambil itu juga tangannya menanggal seluar dalam aku sehingga ke paras lutut. Batang aku tegak berdiri seperti bendera. Azlan menggengam batang aku dan mula menggoyangkan batangku.
Batang ak tetiba rasa suam, aku melihat kepala si Azlan turun naik turun naik menghisap batang aku. Mata aku tertutup semasa melayan kesedapan nikmat duniawi.
Tiba-tiba, aku dapat merasakan ada benda cuba mengorek lubang kunyitku. Mata aku terbuka luas apabila ak dapat rasakan jari si azlan masuk ke dalam lubang terunaku.
Aku menolak azlan dan bersuara.
"Abang buat apa? Pedih".
"Abang nak bg an sedap, jangan risau abang xbagi adik abg rasa sakit". Ujur azlan sambil menggigit dan menjilat telingaku.
Aku yang seperti di rasuk oleh kesedapan, terus melayan si Azlan nye jari di lubangku. Dari 1 jari azlan masukkan sehingga ke 3 jari.
Aku menjerit pedih tambah sedap. Nasib baik dalam hutan xada orang nak dengar. Kalau kt rumah confirm pintu dah kena ketuk.
Azlan bangun sambil menanggalkan seluar dan seluar dalam nya. Batang nya yg tebal itu terhilat. Di kepalanya sudah keluar air mazi. Azlan menolak batangnya ke dalam mulutku.
Aku mula menghisap batangnya, azlan menolak kepala aku ke dalam lagi. Aku tersedak keluar air liur. Azlan senyum jahat.
"Nak sangat kan batang abang, nah isap" Azlan cakap sambil menolak kepala aku . itu lah kali pertaman pengalaman aku deepthroat batang.
Lepas beberapa ketika aku menghisap batang si Azlan, Azlan dengan rakus menarik lengan tangan aku sambil menolak aku. Posisi aku dari baring terus ke posisi tonggeng.
Azlan mula meludah tepat ke lubangku, jarinya di basahkan. Azlan memasukkan jari hantunya sekali lagi. Kali ni azlan masuk dengan 3 jari sekali gus. Aku menjerit pedih. Azlan berbisik kepadaku.
"Abang nak masuk ni. Xsakit. sedap.. tahan ya".
Sambil berbisik kepadaku, batangnya si azlan terus tujah masuk ke dalam lubangku. Azlan masukkan secara perlahan. Setiap kali aku bergerak atau bercakap pedih. Azlan akan menarik batangnya dan masuk lagi perlahan.
Sambil azlan masukkan batangnya, azlan menjilat leher dan telingaku. secara xsedar, batang tebal si Azlan telah tertanam sepenuhnya di dalam lubang Terunaku.
Azlan mula menggerakkan secara perlahan dan terus laju. Benda dari pedih dan sakit terus tukar jadi sedap. Aku tak pernah rasa macam tu. Tak boleh nak gambarkan kesedapan dia.
Azlan yg dah sedap tu, terus tujah dan dayung aku dengan laju. Hanya bunyi dengusan kami berdua dan bunyi 'Pap Pap Pap' kulit antara kulit bertemu. Waktu tu, hari dah mula menggelap. Mungkin sudah pukul 7.00mlm.
Azlan meminta aku baring, sambil kakiku di letakkan di bahunya, si Azlan memasukkan batangnya ke lubang ku. Kali ni, xde rasa sakit cuma rasa sedap aja. Azlan sambil dayung laju sambil cium mulutku. Tanggannya menggenggam batangku.
Selepas beberapa ketika, Azlan memberi singnal yang dia nak memuntahkan cecair putih pekat. Azlan menarik batangnya dan terus menghala ke mukaku.
"Prit..prit..prit" bunyi air mani nya memancut kena di mukaku. Air maninya jatuh terkena ke badan ku. Dengan bermodalkan air maninya, azlan melancap ak.
Aku yang tak tahan ngilu masa tu, memancut ke atas badanku sendiri. Si azlan senyum dan terus menjilat air maniku dan telan.
"Sedap air mani orang teruna ni, ingat tau yang abang ni dah pecah teruna an" kata azlan sambil menunjukkan ke arah lubang teruna ku. aku terkejut sebab ada darah yg keluar.
Itulah kali pertama aku di f*ck oleh orang. Azlan mencium ak sekali lagi dan menyuruh ak bersiap untuk pulang.
Masa kami sampai di Motor, jam menunjukkan pukul 7.40mlm. First time kena fuck, first time main Outdoor.
Lepas kejadian tu, Azlan dan aku menjadi rapat. Agak keraplah kami berjumpa dan romen macam tu. Ya, setiap kali aku jumpa, habis lubang aku di taramnya. Sial nye jantan. haha
____________________________________________
Cuti sekolah dah tamat, sebelum aku pulang ke sekolah sempat lah juga ak habiskan sisa sisa cuti aku balik ke rumah mak aku di Selangor.
Naik sekolah ni, aku dah tingkatan 5. aku menanam azam yang aku akan melupakan pasal benda benda terkutuk dan akan mengfokuskan kepada pelajaran aku.
Masa di tingkatan 5, benda dah macam biasa dan tiada yang menarik terjadi. Kisah bermula selepas aku habiskan SPM.
Nak sambung x? Kisah baru nk start ja ni. Yep, aku start kena fck masa 16tahun. Bnyk benda yang nk tulis lg ni. Tapi apapon, aku tunggu korang punye respond. Kalau on, aku sambung. Kalau xon. xpe r. nk wat cmna. hehe.
Oh, pasal si Azlan tu. Lepas sahaja aku tingkatan 5 aku dah lost contact ngan dia. Ak tau rumah mak ayah dia tapi aku bukan jenis orang yang nk pergi rumah budak tu cari. Dia dah Kahwin dah pon.
YOU ARE READING
Pengalaman Lepas University (PLU)
Storie breviTajuk dan Apa yang saya nak sampaikan tidak sama. Ini merupakan cebisan cerita dan kisah hidup saya. Harap Korang Enjoy baca cerita ni.