Sebelum ak cerita. Ak ad ubah nama dan tempat supaya nak jaga hati pihak pihak yang tertentu.
Ak dari kecil tinggal dengan nenek ak di area utara semenanjung. Dari kecil nek ak jaga ak sebab mak ak tinggalkan ak dekat kg selepas kematian ayah ak masa ak umur 7 tahun. Pengalaman pertama ak dalam dunia gay masa ak umur 11 tahun. Masa tu ak darjah 5.
Orang yg pertama tarik ak masuk dalam dunia gay ni adalah sepupu aku sendiri. Dia anak mak long aku. Rumah mak long ak sebelah rumah tok aku. Sepupu ak ni ak panggil dia abg adi, umur dia 3 tahun tua dari ak. Perwatakan dia masa tu, dia sama tinggi dengan aku, kulit dia putih kemerah merahan dan bentuk badan time tu kurus fit sama macam aku.
Abg adi dapat peluang sambung belajar sek Men di sekolah asrama. Dia jarang balik ke kampung. Selalunya dia akan tunggu cuti panjang untuk balik. Nak dijadikan cerita, masa time cuti pertengahan tahun. Dia ad balik sebab cuti kan.
Time cuti tu lah bermula kisah bagaimana ak main dengan lelaki. Macam biasa, setiap petang ak dan sepupu ak ni selalu nya akan bermain bola atau aktiviti luar untuk mengeluarkan peluh. Tapi ak pelik, ptg tu dia ajak ak lepak saja dekat bilik dia sebab dia nk tunjuk something dekat ak. Kata dia benda yang tak pernah ak tengok. Time tu ak naif lg, ak x pikir apa pon. Aku just pikir mungkin nk tnjuk baju ke kasut ke apa ke.
"Acu, nanti datang umah abg jap. Abg ad benda nk tnjuk dekat acu" cakap abg adi kt ak. "Benda apa? Xnak lah, acu nak main bola ngan fazli ngan amad kt padang kg sebelah" aku menjawap. "Acu nk main apanya, dh mendung dah kt luar tu. Kejap lg ptg mesti hujan lebat" tambah abg adi. Ak terus menjawap "eh, lg syok kot hujan. Leh main hujan. Lama xmain hujan.". Tetiba abg adi dtg terus kt ak sambil pandang tajam kt muka ak. Ak jd cuak time tu smbil rasa hormat ak jawap "Ye lah, satg acu dtg".dia terus senyum dan nampakkan lesung pipit dia yg acuh x acuh tu dan terus berkata. "ok. Abg balik umah dlu. Satg dtg tau".
Lepas aku mandi dan solat asar. Terus ak gerak ke rumah abg adi. Rumah dia sebelah ja. Dalam 20 langkah dah sampai. Ibarat kalau ak kentut kt umah tok ak. Umah dia boleh bau lah. Ak bagi salam dan terus masuk ke dalam rumah. Time tu hanya abg adi saja kt rumah.
Ak ketuk pintu bilik dia. Tok tok tok. Dia menjawap. "masuk lah. Aik kenapa tetiba ketuk ni. Slalu masuk je". Ak hanya senyum saja. Ak pon bertanya "tadi abg ckp abg nk tjuk benda. Abg nk tjuk apa". Time tu dia plak yg senyum ak tanya soalan tu.
Oh. Lepas ni ak tulis tanpa dialong Tau. Bukan sebab apa. Sebab penulis malas. Haha. Tp untuk part ni jr lah.
Abg adi senyum sambil ke pintu bilik dan kunci. Ak dengan slumber terus baring atas katil sambil baca komik atas katil. Time tu xsilap ak komik doraemon rasanya. Abg adi datang sebelah ak dan baring. Masa pejam mata dia ad cakap, acu nk tgok bebird berbulu. Ak yg kusyuk baca komik. Tak jawap apa yg dia tanya. Dia terus amik komik yg ak baca sambil tanya soalan dia lg sekali. Ak hanya tersenyum sambil ak jawap. Mana? Abg ad bela burung ka?.
Dia senyum sambil dtg dekat dengan ak. Time tu mmg ak dgr nafas dia turun naik turun naik. Dia dtg dekat dengan ak smbil londeh seluar dia. Ak nampak kemaluan dia yg separa keras time tu. Dia senyum sambil ambil tangan ak pegang kemaluan dia dan dia dekatkan muka dia betul betul depan muka ak.
Baik. Aku stop dulu. Nanti ak sambung Part 2..
YOU ARE READING
Pengalaman Lepas University (PLU)
NouvellesTajuk dan Apa yang saya nak sampaikan tidak sama. Ini merupakan cebisan cerita dan kisah hidup saya. Harap Korang Enjoy baca cerita ni.