Sebelum aku nak teruskan cerita ni, aku nak ucapkan terima kasih sebab Vote, read dan comment Kisah aku ni. Kalau ada kekurangan aku nak minta maaf sangat-sangat.
Aku ingat lagi masa tu hari Selasa, selepas kelas habis. Aku mula kusut sebab memirkan macam mana aku nak lari dari Ustaz Daud, apa yang perlu aku tipu dan kelentong lagi. Dalam dok pikir-pikir cara nk ponteng kelas tambahan malam itu, kawan aku si Faiz datang dengan berbaju Man U lusuh dia dan seluar pendek. Untuk makluman korang, dia ni salah sorang kawan aku yang rapat sampai sekarang. "An, hg dah kenapa. aku tgok hang susah hati macam mati bini ja. Jom turun main bola jom". Aku masih lagi membisu sebab honestly ak tak dengar si bendul tu cakap mende. Tetiba dia datang dekat kat aku sambil cakap kat telinga. "Oi beruk, aku ajak hg main bola. Nak ke xnak?". Dengan tersentak aku terus jawap ak ON aja.
Habis main bola tu masa dok tengah lepak tepi padang, otak aku tetiba bijak pulak mungkin kerna bru exercise terus ad idea cara nak elakkan bertemu dengan ustaz Daud. "Iz, aku malam ni patot kena jumpa dengan Ustaz kelas aku, Daud sebab aku ad kelas tambahan. Tapi aku xnak pergi sebab malas lah. Macam mana.." tak sempat aku nak habiskan ayat aku, Faiz mencelah "An, hg ni nama ja islam tapi Pendidikan Islam pon xleh score. Ini dah kategori Bebal xsedar diri". Ayat yang mamat tu cakap tusuk kena kat jantung dan hati sanubari aku siot. Faiz sambung lagi, "Malam ni, aku boleh temankan hg g kelas tu. Nak tengok bebal macam mana sangat hg ni An". Aku dengan muka xikhlas terus senyum kelat kat si Faiz.
Kelas tu berjalan macam biasa selama 1jam30min. Tapi sepanjang kelas tersebut, Ustaz aku tengok relax je dok ajar aku dan Faiz. Lepas kelas tu, aku dan Faiz terus kemas nak gerak balik ke dorm masing-masing. Ustaz mencelah, "An, ajak kawan kamu si Faiz untuk makan roti kering cicah air teh o ni". Mamat tu tanpa segan silu terus duduk je. Lepas settle semua minum air apa bagai, kami mula menapak nak balik. Yang peliknya Ustaz xda pulak minta kami tidur teman dia ke apa. Selepas kelas mlm tu, aku ad masuk 3 ke 5 lagi kelas tambahan dengan ustaz Daud.
Masa mata pelajaran Ustaz Daud, selepas habis saja pelajaran. Ustaz announce bahawa kelas tambahan tu akan ada penukaran pelajar yang wajib datang. "Untuk kelas tambahan ustaz, ***an, awak tak payah hadir lagi ke kelas ustaz sebab ustaz tengok awak macam xkisah, kadang hadir kadang ponteng". Masa tu, agak tersentak sebenarnya dan agak malu dengan kawan kawan kelas tapi aku macam biasa la aku hanya mengangguk sambil tertunduk. Lepas lepas tu, Ustaz memang jarang pandang atau tanya aku setiap kali kelas dia. Gaya dia macam benci atau merajuk dengan aku. Aku mula tak sedap hati sebab nanti x berkat plak apa yang ak belajar dari Ustaz tu.
Lepas waktu rehat, aku memberanikan diri masuk ke Bilik Guru dan terus ke tempat Ustaz Daud. Ustaz Daud time tu dok membaca al-Quran. Sejuk hati tgok. #SweetAngat. Aku tunggu sampai dia habis baca. Lepas ustaz nampak aku, air muka dia berubah dan cepat cepat dia habiskan membaca dan bangun. Belum sempat ustaz nak beredar, ak berdiri tepi ustaz lantas aku bertanya. "As salam Ustaz Daud, saya ad buat salah ke kat ustaz? Kalau ad maafkan saya Ustaz. Mungkin saya xsengaja nak bagi Ustaz sakit hati. Maaf Ustaz". Serius masa ni mmg agak sebak sebab aku pikir cikgu ak xberkat apa yang diajar kepada aku. Ustaz menjawap. "Wassalam, Ustaz ada kelas lepas ni. As salam". Terus ustaz pergi meninggalkan aku kat bilik guru. Minggu tu lepas aku jumpa dengan Ustaz Daud, memang dia tak masuk ajar ke kelas aku sebab kebetulan ustaz ada kursus Kat luar.
Maaf la korang, mesti korang pikir benda yang pelik pelik berlaku kan. tapi tu lah, tu yang betulnya. Dah jadi cite mende dah kan. haha OK, aku sambung ya.
Pada minggu depannya, kelas berjalan macam biasa dan Ustaz masuk mengajar macam biasa. Dan macam biasa dia macam anggap aku xwujud. Aku pon da start menyerah, lantak lah aku dah minta maaf kat ustaz. Dia xnak maafkan ke apa ke, lantak lah. lagipun kalau di pikirkan apa la salah sangat aku buat ni. Lepas kelas tu habis, Ustaz datang kat aku terus berkata "***an, tolong bawakan kertas dan buku latihan tu ke tempat ustaz kat bilik guru". Lepas aku letak semua buku, masa aku nak beredar, ustaz memegang bahu aku terus berkata "Ustaz tak pernah marah pon kat kamu cuma Ustaz kecik hati kamu macam ambil mudah mata pelajaran Pendidikan Islam ni". Ustaz sambung lagi "Tolonglah belajar elok elok, kamu tu bukan xpandai. Pandai je cuma banyak main". Aku tertunduk malu masa tu sebab ustaz baru je bebel. Aku dengan hormat menjawap " Maafkan saya, bukan maksud saya nak main main . Itu mungkin khilaf dari saya. Tolong ajar apa yang saya xtahu ustaz. Tolong".
Lepas kejadian tu, Ak banyak fokus setiap kali ustaz ajar dan ak pon dah ikut kembali ke kelas tambahan tu. Nak dijadikan cerita memang dah rapat dengan ustaz. Sepanjang rapat dengan ustaz memang tak ada benda yang pelik berlaku antara kami sehingga..
Waktu ujung minggu tu, aku tak balik ke kampung sebab aku ad jadi AJK ntuk aktiviti sekolah. Dan pada masa yang sama, ustaz ajak aku teman dia membeli barang dapur dan shopping sikit sikit kat pekan. Lepas aku teman ustaz tu, aku balik ke bilik macam biasa dan lepas mandi sementara nak tunggu solat maghrib tu. Ustaz datang ke dorm aku. "***an, Jom solat maghrib kat bawah". Lepas solat maghrib dan isyak bersama sama. Ustaz ajak aku teman dia kat rumah dia. Aku on aja sebab aku minat kot tgok TV. masa tu mana ad HP canggih lg macam sekarang nak lepaskan bosan.
Mata aku mula mengantuk semasa lepak kat ruang tamu rumah ustaz, masa tu jam da menunjukkan pukul 11.30mlm. Ustaz pelawa aku tidur dengan dia sebab dia cakap aku macam da mengantuk sangat. risau nanti balik dorm sesat ke mana ntah. ak setuju sahaja sebab serius time tu mengantuk gile babeng lepas seharian aktiviti kemas dewan dan keluar ngan ustaz. Aku tidur di katil ustaz masa tu, lepas beberapa jam aku terjaga sebab dahaga dan nak terkencing. Masa ak jaga tu, ak tengok ustaz tidur atas lantai je. Mungkin kerana dia tak nak bagi ak tak selesa ke apa ke. Aku dengan gentel man nye kejut ustaz, "Abang, bangun tidur atas katil. Tak pe bagi saya tidur kt ruang tamu". Oh, masa ni aku da rapat ngan ustaz, aku bahasakan dia abang je. kat kelas je aku panggil dia ustaz. Ustaz bangun dan mengajak ak tidur sekali sebab katil tu besar katanya.
Seriously, masa aku baring kat sebelah ustaz tu, aku tak boleh tidur sebab ak berdebar. mau xdebar, ustaz xpakai baju time tu, badan dia peluh dan bau jantan dia sedap sangat. nervous weh time tu. Masa aku dok berangan sorang diri, Ustaz memalingkan badan dia kat aku terus tangan dia peluk aku. Time aku dah macam orang gile dah aku sebab nk control punya pasal. Korang perasan x, dulu aku xnak kat ustaz sekarang ak taste kt ustaz kan. itu namanya, ustaz ni pandai amik hati aku. mulut ustaz betul betul kat telinga aku time tu, ak dengar dia berdengkur. time tu aku dah tak tahan. aku menolak tangan ustaz dan tetiba ustaz terjaga. "An, kenapa xtidur lg? abg dengkur kuat sangat ke sampai kamu terjaga?". Aku menjawap dengan beraninya "Tak, saya tak boleh tidur sebab saya rasa nervous baring dengan abang ni". Ustaz menjawap. "Kamu ni kenapa? Ad nafsu gay? Suka lelaki?". Aku membisu tak bercakap apa. Ustaz pon bisu tak cakap apa time tu. Tetiba ustaz pegang tangan ak sambil cakap. "Abang sebenarnya dah tau awak macam mana dari awal awal kita jumpa lagi. Tapi abg xnak tanya sebab abang risau awak malu". Sumpah aku terkejut, camna siak tau ni. Ak ada cop kat dahi ke pe aku ni ad nafsu kat laki. BTW, time ni. ak ada the first and only encounter dengan jantan dengan abang sepupu ak je. tu pon cium je.
Tak sempat aku menjawap, tangan aku diletakkan kat kemaluan ustaz tu, dah terpacak macam tiang bendera dalam seluar ustaz. Ustaz dtg dekat sambil membuka baju aku. Terus ustaz cium mulut ak dengan rakus. Dari mulut, ustaz ke leher dan telinga habis dia jilat. Lepas tu, habis 1 badan ustaz jilat. Ustaz membuka seluar ak dan seluarnya dan kemaluan kami bertemu. Ustaz menggesel kemaluannya kat kemaluanku sambil berbisik. "Isap!". ak pon tiru apa yang ustaz buat. dari muka ke badan ustaz aku jilat. Kemaluan ustaz betul betul ada di depan muka aku, Tak berapa panjang tapi sangat tebal. Aku dengan tak ada pengalaman cuba nk isap. lepas aku turun naik isap. Ustaz menegur, gigi tu. Haha, mana pernah isap, confirm r kena gigi . Ustaz tunjukkan cara nak isap yang betul. habis semua tu, ustaz pancut kt badan aku.
Kejadian ni berlaku banyak kali jugak lah sampai ujung tingkatan 4. dari aku xpandai isap sampai ak pandai isap. aku kerjakan ustaz. Masa tingkatan 5, ustaz dah tak de sebab dia dah pindah ke Sabah rasanya.
Camna cerita ni? Maaf la, part part yg 18SX tu tak di karang betul betul sebab ak memang nak ceritakan pengalaman macam mana ak dengan ustaz tu dari xnak terus nak tu.Masa ni ak xpernah lagi kena fu*k atau fu*k org. Nanti ak cerita sapa org yg fuck aku dan sapa yg cerita kat ak apa itu gay, apa itu top, bottom, rim, fu*k dan macam macam.time tu aku masih sekolah lagi Untuk itu, korang kena tunggu ya. Kalau ramai yang vote nnt, aku sambung. Nah amik ko. 1500words aku bagi. HAHA
YOU ARE READING
Pengalaman Lepas University (PLU)
Historia CortaTajuk dan Apa yang saya nak sampaikan tidak sama. Ini merupakan cebisan cerita dan kisah hidup saya. Harap Korang Enjoy baca cerita ni.