Part 15 - Matrikulasi (Bahagian ii)

3.6K 77 7
                                    

Aku : kenapa?

Erol : Pasal awak dengan budak..

Sebelum erol menghabiskan ayat dia tu. Aku cium mulut dia dengan penuh perasaan. Ciuman tu berlangsung selama beberapa minit dan berjaya mendiamkan si erol.

Lepas keadaan dah kembali tenang, banyak benda yang kami borakkan. Kebanyakan pasal kt matriks. Habis satu satu kawan aku kena sebut nama kat erol. Nak kenal katanya. 😅 Biar la janji dia tak sebut pasal abang daus. Aku dah lama tak jumpa dia.

Jam menunjukkan pukul 11 malam. Dalam rancak berborak tu, HP si erol berdering. Nampak tulisan di screen hp dia. 'My Home 💝'.

Dalam hati aku terus berdetik, oh ini mesti mak ayah dia call nak tanya khabar la kot. Kan anak kesayangan mereka kan.

Erol : An, kejap ek. (sambil buat isyarat suruh aku diam)

Aku : eh. Nampak aku tengah menyanyi bergendang ke yg nak suruh aku senyap (bisik aku dalam hati sambil senyum buat muka kelat)

Lepas beberapa minit. Erol mematikan panggilan bersama mak ayah dia terus aku bertanya kepada dia.

Aku : Maktih mau apa? (Maktih tu nama panggilan utk mak erol)

Erol : (Dengan muka blur) mak ayah aku nak datang lawat aku esok. Nak ajak g beli barang.

Aku : lawat kau kt hotel ni ke? Eh. Tau plak kata hang kt sni (seloroh aku buat lawak)

Erol : ish bukan la. Datang ke tempat belajar aku la.

Aku : Tapi masalah nya kita ada kt pekan ni..macam mana?

Erol : esok kita check out boleh? Aku nak balik ***** balik.

Aku : hm. Okey. Boleh ja. Susah betul kapel dengan anak bongsu ni. Lama tak jumpa mula mak nak bagi susu. 🤭

Erol : £@&#&£&&#& (dia buat muka bengang. Tp comel)

Aku terus dakap erol yang ada di depan aku sambil bisikkan kat telinga dia. Malam ni. Awak saya punya. Terus aku gigit cuping telinga dia. Terus menggeliat manja si erol.

Bahang dari badan si erol membuatkan aku rasa horny gila di dalam bilik yg sejuk tu.

Lepas dari telinga. Terus kami sambung cium mulut. Time ni masing masing masih duduk di bucu katil. Aku dengan tak membuang masa terus membuka baju aku dan tolak si erol di atas tilam.

Fast forward terus ya, nak dijadikan cerita. Malam tu malam pertama aku main berat dengan si erol. Aku dapat pujuk si erol untuk menjadi bottom. Sejak dr malam tu memang erol akan bottom sahaja utk aku.

Tepat pukul 9pg, aku dan erol dah sampai ke tempat bus. Sebab erol nak balik ke hostel dia. Tengahari mak ayah dia nak jmpa bawa g jalan jalan katanya.

Sesudahnya aku menghantar erol naik bus. Aku pon naik la bus untuk pulang ke rumah tok aku.

Lepas tu, dalam 2 minggu kedepan baru aku dapat jumpa balik si erol di rumah dia. Memang agak kerap juga aku kat sana.

_________________________________________________________

Guys. Aku kena ingat balik la cara nak tulis karya. Sebab lama agt aku tinggal. Maaf kan aku. Kalau masih ada yg baca cerita ini. Terima Kasih kerana sokong.

Aku x dapat nk reply msg sorang sorang minta cerita ni sambung. Tp apa pon. Thanks weh.

Balik pasal cerita ni. Kalau ak ad masa. Ak sambung. In sha Allah.

Peace Out. 🙏

Pengalaman Lepas University (PLU)Where stories live. Discover now