Part 5 - (Cuti Sekolah)

13.2K 127 14
                                    

"Kring..Kring..Kring,," 

Aku macam biasa akan pergi ke kantin dahulu untuk makan sebelum balik ke hostel. 

Selepas makan, aku pulang ke hostel untuk mengemas baju untuk pulang ke rumah. Al maklumlah cuti sekolah dah bermula.

Cuti sekolah akhir tahun. Tamatnya waktu berbulan madu ak. Tingkatan 4.

Tengah leka masukkan baju ke dalam beg, aku di sergah dari belakang.

"An, hg cuti lama lama ni hg balik mana? balik rumah tokwan hg ka balik rumah mak ayah hg?"

Aku membisu sebab ak tengah fokus nak kemas beg. Suara tu berbunyi lagi..

"AN.. AKU TANYA HANG NI.." Suara agak tinggi buatkan fokus ak terganggu.

Dengan muka xikhlas ak pandang ke belakang sambil berkata. "Kau rupanya Faiz, ak ingat setan mana la tadi dok kacau ak." ak tersengih kambing. "Balik dua dua rumah la. ak balik rumah tok ak dulu lepas tu baru balik rumah mak ayah aku"

"Nanti kalau datang ke Kulim, habaq weh kat ak. Leh lepak minom" Faiz menjawap.

"Insha Allah" ak bersalam dengan faiz.

____________________________________________

Sudah seminggu ak bercuti di rumah tok aku. Banyak waktu aku dihabiskan di CyberCafe (CC) di pekan.

Berbekalkan cerita yang ak baca di Majalah Mastika. Aku dapat tahu applikasi untuk mencari dan kenal dengan gay gay yang lain. 

Setiap kali kat CC, pasti aku bermain MIRC, channel yang selalu ak masuk 'sayangabang' 'kampung','batang' dan lain lain lagi.

Masa ni, HP pon biasa je. setakat 3310 tu. So, xdelah apps mcm grindr, hornet apa bagai tu.

Dalam banyak banyak orang yang ak chat dalam tu, ak tertarik untuk berjumpa dengan seorang brader ni. Nama ID dia masa tu 'LandakLaut'.

Nama orangnya Azlan dan umurnya tua 13 tahun dr ak. Masa aku kenal dia, umur ak baru 16 tahun. 

Chat aku dengan si azlan ni berlarutan lebih seminggu. Agak lama juga si Azlan memujuk untuk berjumpa dengan ku. 

Sampailah satu masa, ak terbuka hati untuk berjumpa dengannya. Kami berjanji akan berjumpa pada hari Khamis malam.

Waktu yang di janjikan telah tiba, si Azlan janji untuk mengambil ak di hujung kampung. Masa ni ak berdebar gile sebab tak pernah tengok muka dia macam mana. Risau jugak la buruk ke lembut ke apa ke. Tapi ak beranikan diri juga sebab dah janji kan.

Masa tu, jam menunjukkan 8.20mlm, kelibat sebuah kereta kancil warna putih datang dan berhenti di bus stop di hujung kampung di tempat ak berjanji dengan si Azlan.

Tingkap kereta di turunkan. "An ke tu? Ni abang azlan ni". Aku mengangguk dan terus masuk ke dalam kereta si Azlan tu. Mata ak tak berkelip masa pandang si Azlan. Dr hujung rambut sampai hujung kaki ak pandang si Azlan.

Azlan orangnye jantan gile. sampai sekarang ak tak jumpa org yg muka se macho dan se jantan dia. serius. Tingginya lebih kurang 178cm, dengan berat dalam 70kg. kulitnya sawa matang. Rambut pendek dan sikat ke arah kiri. Memang idaman gay kampung bru nak naik macam ak.

Sepanjang perjalanan untuk ke kedai makan, ak hanya mengangguk setiap kali soalan di ajukan kepadaku. Mungkin ak nervous sebab 1st time jumpa gay yg lain. Mungkin. atau pon belum serasi.

Bila da sampai di kedai makan, ak beritahu kepada azlan pasal pengalaman ak kepada nya dan apa yang dia beritahu kepada ku.. Basically aku ni masih Teruna. Masih baru dalam dunia ni. Banyak benda yang aku belum tahu. 

Sambil senyum azlan berkata "Nanti abang akan terangkan kepada an pasal benda ni".

Selepas makan, kami lepak di kawasan tasik yang berhampiran. Ak ingat lagi, di belakang pentas kt tengah kawasan tasik tu.

Azlan mula menceritakan aku secara mendalam pasal PLU, pasal gay, pasal Bottom, pasal Top, double penetration, deep throat dan macam-macam lagi. Seriously, itu lah first time orang cerita theory pasal benda benda ni kat aku. 

Agak lama la kami sembang. Lebih kurang sejam jugak lah. Sepanjang si azlan sembang pasal benda benda ni. Aku perhati je azlan nye mulut ngan dada. rasa nak kucup pon ada. bibir hitam mamat tu betul betul sexy. 

Haha. tapi ak melupakan hasrat sebab siapalah ak kalau nak di bandingkan dengan si azlan. Mamat Macho.

Azlan antar ak balik lepas tu.
____________________________________________

Selepas 3 hari, azlan sms sebab nak ajak jumpa petang tu. Hati aku mula berbunga sebab sepanjang 3 hari sebelum tu, memang tiada sms dr si azlan.

Sampai di tempat yang dijanjikan, azlan datang dengan motor. Kami sembang kosong dalam 20min juga sebelum azlan mengajak aku ke tempat lain.

Rupanya azlan adalah seorang tentera laut. Patot badan dan kulit warna dia mengancam sangat.

Aku membonceng bersama azlan untuk ke tempat yang dinyatakan oleh si azlan tu.

Kami sampai di kawasan hutan pokok getah, kedudukannya agak jauh dari jalan besar. 

"An, jom masuk ikut abang." cakap azlan sambil membawa 1 beg kecil.

Aku yang masih bingung terus ikut la si Azlan. Aku mengekori rapat si Azlan.

Bila di tengah tengah hutan tu, si Azlan membuka beg kecilnya dan menghamparkan kain di atas tanah. Azlan menolak aku dengan kuat sehingga aku terjatuh dan siku berdarah kerana terlanggar akar pokok.

Macam di rasuki setan durjana, si Azlan mula menerkam aku. Luka di siku aku yang berdarah tu di jilat macam madu yang manis. Azlan mula menindih badan aku, tiba tiba.

Entah macam mana, Azlan mencekik ak. Ak mula menggelupur ketakutan sebab sifat si Azlan berubah 360 darjah. Masa tengah menggelupur, si Azlan ludah di muka aku. Masa tu, nk marah ada kt azlan ada kat sendiri pon ada sebab percaya sangat ikut orang masuk hutan.

Masa otak aku mula memutarkan imej imej sesalan, bibir aku dan bibir si azlan bertemu. azlan mencium ak sangat rakus . sambil cium sambil gigit. 

Azlan mula merentap baju aku dan seluar sehingga tinggal seluar dalam ja. Azlan senyum sinis sambil mula membuka bajunya. 

Mata aku betul betul bulat masa melihat badannya, badan yang cukup sempurna pada masa tu. Azlan menindih ak sambil menjilat telinga sehingga ke puting aku. Aku mula mendengus kesedapan. Dengus sedap tu xlama sebab aku dikejutkan dengan benda yang ak xsangka.

Terukan sokongan ye ke atas cerita aku yang xseberapa ni. Next part dah siap dah, dalam draft . kalau ramai vote, esok juga ak publish. kalau x, nnt ak publish. 
Sapa ada pengalaman yg menarik? share la skit.

Pengalaman Lepas University (PLU)Where stories live. Discover now