~18~

153 17 10
                                    

Siedząc w swoim pokoju słyszałam tylko śmiechy z dołu. Po chwili wpadł Finneas.
- Ahhh Billie ty to jednak nie myślisz
Jeszcze bardziej zmieszana popatrzyłam się na niego.
- Co on tu robi ?
- To ten chłopak który odwiózł cię do domu gdy zemdlałaś na przystanku, umówiłem się dzisiaj z nim, chciał wiedzieć jak się czujesz. Przez te kilka dni zapomniałem ci powiedzieć no i widzisz. Nawet nie wiesz jak był przestraszony gdy zamknęłaś mu drzwi przed nosem.
- O jeju ... Ale jestem głupia - strasznie było mi wstyd, zamknęłam drzwi przed nosem chłopakowi, który można powiedzieć, że uratował mi życie - zawołaj go tu.
- Maax chodź na chwilkę !!!!

- Jak się czujesz Billie ?!?
- Jest okej, bardzo cię chciałam przeprosić za te drzwi, totalnie nie miałam pojęcia kim jesteś. Słyszałam mnóstwo historii o psychofanach, wiec po prosty się wystraszyłam. Chodź siadaj !

- To ja może pójdę zrobić coś do jedzenia, a wy sobie pogadajcie - powiedział Finneas, po czym wrócił do kuchni.

- A wiec nazywasz się Max, tak ?
- Jasne, przepraszam, że cię wystraszyłem.
- Nie ma sprawy to moja wina :( - ile masz lat i czym wogule się zajmujesz ? - chłopak był dość przystojny i chciałam dowiedzieć się o nim jak najwiecej.
- Mam 19 lat, chodzę ostatni rok do szkoły, a później w sumie nie mam planów co ze sobą zrobić. Muszę znaleść sobie jakąś pracę, mieszkanie i po prostu zacząć żyć.
- Spoko, ja zbytnio nie mam wyboru jeśli chodzi o moją przyszłość haha
- W sumie masz rację

- Chodzicie, zrobiłem obiad !!! - krzyknął Fin z dołu więc poszliśmy zjeść











MAŁO WIEM

szkoła mnie dobija, codziennie jak wracam to mam ochotę tylko spać :(

btw widzieliście nowego pająka Billie ?

I can'( t ) do it | Billie EilishOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz