~21~

118 11 1
                                    

( polecam odświeżyć sobie 20 rozdział bo trochę przerwy było haha )

POV. Max
Nie do końca wiedziałem co zrobić w tym momencie, byłem u billie w domu pierwszy raz, a ona zwyczajnie zasnęła. Co jeśli ktoś przyjdzie? Jej rodzice... nie chciał bym ich poznawać w takich okolicznościach. Mam ją obudzić ? Wygląda tak słodko jak śpi.

Stwierdziłem, że odczekam pół godziny i jeśli Billie się nie obudzi, to chyba sam będę musiał to uczynić.

Gdy Billie spała, z racji, że nie miała kontroli nad swoim ciałem jej ręce unosiły się na powierzchni wody. Złapałem ją za rękę i posunąłem się w jej stronę. Dlaczego taka sytuacja nie mogła wydarzyć się gdy ona nie spała?!

POV. Billie
Poczułam jak ktoś chwyta mnie za rękę, lekko otworzyłam oczy żeby zobaczyć co się dzieje.
Max siedział tuż obok mnie, chyba zauważył, że się obudziłam, bo zrobił zawstydzoną minę.
Nic się nie odezwałam tylko wstałam, usiadłam mu na kolana, oplotłam nogi na plecach i wtuliłam się w niego. Właściwie bałam się oderwać, że źle zareaguje... znowu podejmuje takie szybkie, nieprzemyślane decyzje. Znamy się dopiero jeden dzień, będzie na mnie zły. Ale w sumie każda sekunda dużej potęgowała zły obraz sytuacji, wiec stwierdziłam się podnieść.
- Umm... prze- nie zdążyłam skacząc bo chłopak mi przerwał;
- Nic się nie stało Billie, to ja przepraszam. Nie powinienem chwytać cię za rękę, jeszcze w dodatku cię obudziłem;
- Jest w porządku, właściwie nie powinnam zasypiać, nie wiem jak to się stało hahaha - zaśmiałam się lekko żeby rozładować napiętą atmosferę;
- Wiesz co, chyba muszę już iść - powiedział, w sumie cieszyłam się bo i tak nie chciałam żeby dłużej tu siedział;
- Jak musisz... idź się przebrać do łazienki;
- Spoko już idę.
Gdy poszedł się ubrać szybko wyszłam z wody, wyłączyłam jacuzzi i owinęłam się w ręcznik.
Czekałam cała morka po środku salonu czekając, aż chłopak wyjdzie z łazienki. Gdy wyszedł pokierował się prosto w stronę drzwi wyjściowych.
- Pa Billie, do zobaczenia!
- Siema ! - odpowiedziałam po czym poszłam się ubrać i wysuszyć.

Właściwie teraz nie wiedziałam co do końca mam zrobić... trochę głupio wyszła sytuacja z max'em i basenem. Nie wiem właściwie po co to zrobiłam










a wiec macie tu taki krótki rozdział na rozgrzewkę, dajcie znać co myślicie 🌸

I can'( t ) do it | Billie EilishOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz