Stiles'la Bir Gün

747 48 10
                                    

Hikayemin her bölümüne yorum yapan Badgalfunny'a ve Jariana623'e teşekkür ederim :)

Sabah kulaklarımı sağır eden müzik sesiyle yataktan düşerek uyandım. Ahh tanrım şimdi bittin sen Stiles! Pazar günü hiç kimse beni böyle uyandıramaz. Hemen elime geçen hafta Stiles'ın odasından aldığım beyzbol sopasıyla Stiles'ın odasına sanki baskına gelmiş polisler gibi girdim. 

- Ben: Tanrım Stiles eğer hemen şu müziği kapamazsan seni yemin ediyorum öldürürüm.

- Stiles: Heyy benim beyzbol sopamın sende ne işi var ve ayrıca odama böyle giremezsin şimdi kapıyı tıklat ve öyle gir. 

diye eliyle miziği kapayan karedeşime gözlerimi devirdim ve konuşmaya başladım.

- Ben: Niye çıkıyomuşum. Sen benim odama girerken iyiydi. Hem ayrıca sen ne zamandan beri metalic müzik dinliyosun?

- Stiles: Bazen kardeşim olduğundan süphe ediyorum tamı tamına 5 aydır metalic müzik dinliyorum ve sen bugün farkediyosun öylemi bravo sana ayrıca yüzünde neden matematik soruları var senin?

- Ben: Ne yüzümde matematik soruları mı var?

- Stiles: Evet bide beyzbol sopam sende ne arıyo. Bu arada çok komik duruyosun Puahahahhahha.

- Ben: O nasıl gülme şekli öyle. Ben odama giriyorum ve beyzbol sopan tam iki haftadır bense seni salak.

- Stiles: Ne? Bu zamandır sende miydi yani ben onun için kaç saat ağladım ve sende ben ağlarken benim yanımdaydın. Hemen onu bana geri ver ayrıca sensin o salak.

- Ben: Öncelikle evet bu zamandır bendeydi. Al senin olsun zaten benim pek işime yaramadı ayrıca ağlaman çok komikti ahahahahha.

- Stiles: Pislik!!!

- Ben: Sensin o.

diyerek Stiles'ın hayvanat bahçesi gibi kokan odasından çıkıp benim lavanta gibi kokan odama giriş yaptım. Bugün pazardı ve babam akşam eve gelicekti o yüzden bugün kiç kimse keyfimi bozamazdı. Stiles bile. Bu yüzden hemen vakit kaybetmeden banyoya girip elim yüzümü yıkadım. Banyodan çıktıktan sonra heme dolabımın karşısına geçtim ve bugün hava fazla soğuk olmadığı için pijamalarımı çıkarıp altıma açık mavi kot şortumu üzerimede batman simgesi olan uzun kollu ince siyah tişörtümü giydim ayağımada pembe kedili pofuduk terliklerimi geçirdim ve saçlarımı salaş bir topuz yaparak kahvaltı yapmak için aşağıya indim. Hemen mutfağa geçip kaseye mısır gevreği koydum. Buzdolabından sütü aldım kaseye döktükten sonra masaya oturarak yemeye başladım. Bitirdikten hemen sonra Stiles geldi ve buzdolabından sütü alarak kafasına dikip içmeye başladı ona iğrnerek baktım.

- Stiles: Ne ben böyle seviyorum tamammı?

- Ben: Iyyy iğrençsin Stiles bazen düşünüyorumda biz nasıl oluyoda kardeşiz.

- Stiles: Hah bende sana meraklı değilim. Madem merak ediyosun akşam babam gelince ona söyleriz.

- Ben: Sana tek bir sözüm var tam anlamıyla SALAKSIN!

diyerek her zamanki gibi son lafımı koydum ve salona geçip Supernatural izlemeye başladım. Ama ta ki Stiles gelip önümde dikilene kadar. Ona ölümcül bir bakış attım ve konuşmaya başladım.

- Ben: Ne var Stiles?

- Stiles: Şeyy ıııı bişey dicem diyorum ki biraz ormanda gezintimi yapsak acaba?

- Ben: Neeeeeee! Sen delirdinmi. Geçen gün olanları unuttun gabila sen? Bidaha asla seninle o ormana gelem tamammı? Hiç bi zorluk beni bidaha oraya götüremez  A-S-L-A anladınmı beni.

15 Dakika Sonra

Evet yine sonuca bakılırsa ormandayız bazen düşünüyorumda Stiles'ın özel güçleri falan mı var? Çünkü ne zaman ona dirensemde her zaman kazanan o oluyo bunu nasıl yapıyo hala anlamış değilim. Ama bu sefer akılılık ettikte fazla uzaklaşmadık ve umarım da uzaklaşmayız.

- Ben: Stiles hadi yeter bu kadar eve gidelim yine kaybolucaz bak.

- Stiles: Dur bi dakika Selena hem kaybolmayız fazla uzaklaşmadık.

-Ben: Stiles! Hemen eve gidelim ayrıca ne diye yine buraya geldikki?

- Stiles: Geçen gece hani kadın çığlığı duyup kaçmıştık ya o gün eve gelirken buralarda kolumdaki zincir düşmüştü bende çok korktum ve hemen eve gidelim diye zinciri arayamadım. Bugünde hava açık  ve yanımda sen varsın ayrıca şimdi daha az korkuyorum.

- Ben: Offf tanrım sendet nefret ediyorum çabuk bulda gidelim burdan.

10 Dakika Sonra

- Stiles: Buldummm! Tamamdır gidebiliriz.

- Ben: Ne? Ne oldu savaş mı başlaşdı noluyo burda? ayrıca ben niye yerdeyim?

- Stiles: Salak mısın selena uyuya kaldın o kadar. Ayrıca savaş falan yok zinciri buldum gidelim hadi.

- Ben: Haa tamam gidelim bu arada saat kaç?

- Stiles: 18:49 da niye sordun?

- Ben: Lanet olsun senin yüzünden Supernaturalde kaçtı oysaki ben bugün akşama kadar evde oturup Supernatural izlicektim ama bu planımı bozdun! Süpersin yani Aferin sana!

- Stiels: Ne olmuş yani kardeşine yardım ettin. Ayrıca çok fazla konuşuyosun. Babam gelicek az sonra hızlı yürüde hemen eve varalım.

15 Dakika Sonra

Sonunda diye bağırdım ve kendimi koltuğa attım. 15 dakika yürümüştük ve ayaklarım yürümekten dolayı acıyodu. Hava soğumaya başlamıştı bu yüzden hemen odama çıktım. Üzerimdekileri çıkartık kirli sepetine attım. Dolabımdan altıma siyah eşofman üstümede krem rengi pembe şeritler olan tişört giydim ve aşağı salona indim. Stiles koltukta oturmuş film izliyordu. Bende onun yanına oturdum ve izlemeye başladım.

1 Saat Sonra

Film bitmişti ve Stiles ağlamaya başladı. 

- Ben: Hadi ama evlendiler işte. Ne diye ağlıyosunki?

- Stiles: Hah sen ne anlarsın ki duygusuz insan.

- Ben: Ben mi duygusuzum? 

- Stiles: Evet değilmisin?

- Ben: Değilim.

- Stiles: Öylesin.

- Ben: Değilim.

- Stiles: Öylesin

biz böyle tartışırken dış kapının açıldığını duyduk. Ohh sonunda babam geldi.

- Babam: Ne tartışıyosunuz siz sesiniz dışarı kadar geliyo.

- Ben: Boşver baba önemsiz. Hoşgeldin ayrıca elindekiler ne?

- Babam: Karnınız açtır diye düşünüp gelirken pizza aldım.

- Stiles: Harika düşünmüşsün baba sonunda karnıma Selenanın o iğrenç pateteslerinden başka bişey gircek.

- Ben: Hah sen benim pateteslerine kurban ol tamammı hıh.

- Stiles: Selena kusura bakma ama pateslerin kalınlığı 4 parmağım kadardı.

- Ben: Diyildi.

- Stiles: Öyleydi.

- Ben: Diyildi.

- Stiles: Öyleydi.

- Babam: Tamam çocuklar tartışmaya kesin hadi pizalar ve kolalar hazır film açtım gelin buraya.

- Ben: Geliyoruz Babaaaa!

ikimizde hemen büyük koltuğun yanına birimiz babamın sağına birimiz soluna oturduk ve fimi izlemey başladık neyseki film aksiyon filmiydi. Annem olmasa bile babam vardı benim ve ben annemin yokluğunu hiç hissetmiyorum. Ve ayrıca babamı çok seviyorum. :)

The Dark MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin