Sanırım Biraz Korkmaya Başladım

511 35 5
                                    

Justin'in dediği şeyden sonra bir kaç dakikalığını şok yaşadım ama sonrasında söylediği şeyler beni biraz olsun rahatlatmıştı.

- Justin: Heyy Selena arabaya binmeyi düşünüyomusun hem merak etme dediğim gibi korkunç vampirlerden değiliz biz az önce dediklerim ise vampirlerele ilgili bir kaç şey öğreneceksin o kadar hadi bin arabaya.

- Ben: Ahh tamam o zaman.

Yarım Saat Sonra

Justin gayet lüks bir orman evinde durdu. Merak ettiğim bir sürü soru vardı ama gevezik yapmak yerine çenemi kapalı tuttum ve onunla birlikte içeri girdik evleri gayet lüks bir yerdi ve çok şıktı.

- Justin: Beğendinmi?

- Ben: Evet çok güzel bir eviniz var bizim evin aksine.

- Justin: Ben öyle olduğunu düşünmüyorum bence sizin evinizde güzel bir ev.

- Ben: Tabi tabii eminim öyledir. Eee herneyse beni kiminle daha doğrusu kimlerle tanıştıracaksın?

- Justin: Gel aşağıdalardır büyük ihtimalle.

- Ben: Tamam geliyorum.

Aşağı indiğimizde okulda gördüğüm çocukları ve kızları gördüm fakat içerlerinde 1 kadın ve 1 erkek daha vardı sanırım tanışcağım asıl kişiler bunladı. İndiğimizde hepsi güler yüzle karşıladılar bizi hem o yüzü hep ciddi ve korkunç olan vampirlere de benzemiyorlardı. Tamda Justin'in dediği gibi Bu çocuğun haklı olmasından nefret ediyorum!

- Justin: Evet Selena ailemle tanış. Bunlar sırasıyla Matthew, Niall, Demi, Holland, Ryan, Taylor, Kate, Jeremy, Ashley.

- Ben: Selam ve hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum.

- Taylor: Bizde seninle tanıştığımıza çok memnun olduk öyle değilmi çocuklar?

- M,N,D,H,R,A: Evet çok emnun olduk.

- Ben: Teşekkürler.

- Kate Bieber: Evet çocuklar tanışmanız bittiyse herkes dışarı Selena'yla yanlız konuşmak istiyorum.

Herkes onay veren mırıltılar çıkardıktan sonra Justin'de dahil odadan çıktı.

- Kate: Selena tatlım oturmak istermisin.

- Ben: Şeyy evet tabii.

- Kate: Eee anlat bakalım Justin'le nasıl tanıştıız.

- Ben: Şeyy tamam peki.

45 Dakika Sonra


Kate'le sohbet etmiştik ve Justin'le olan her şeyi anlatmıştım. Çok iyi bir kadındı oda bana vampirlikle ilgili bazı bilgiler verdi falan filan işte.

 Odadan çıktıktan sonra Kate'le birlilte salona geçtik. Herkes salonda oturmuş sohbet ediyodu. Bende Justin'in yanınadaki boş yere oturdum. Taylor yanıma geldi ve konuşmaya başladık. Zaten herkes birbiriyle sohbet ettiği için bizi pek taktıkları da yoktu.

- Taylor: Selam Selena ee bizi nasıl buldun.

- Ben: Imm şeyy sana da selam. Ve sizi heçekten çok sevecen buldum yani o filmlerde gördüğüm vampirler gibi korkunç değilsiniz.

- Taylor: Saol teşekkürler. Sende gerçekten çok tatlısın.

- Taylor: Bu arada gel sana evi gösteriyim.

- Ben: Imm şeyy tamam.

- Taylor: Heyy millet ben Selena'ya evi gösteriyorum.

Herkes başıyla onay verdikten sonra taylor beni bileğimden tutarak yukarı çekiştirmeye başladı. En sonunda bi odada durduk ve içeri girdik gerçekten çok güzel bi odaydı.

- Taylor: Beğendinmi? burası Justin'in odası aslında en güzel onun odası.

- Ben: Buraya gelmemize kızmazmı yani sonuçta onun odası ve habersiz giriyoruz.

- Taylor: Sorun değil o alışkın ben herkesin odasına haber vermeden girerim hadi gel sana kendi odamı gösteriyim.

- Ben: Tamam.

1 Saat Sonra

Taylor nerdesye tüm evi gezdirmişti ve gerçekten muhteşem güzellikte olan odaları vardı. Aslında onları kıskanmadım değil. Ama en güzel oda Justin'in odasıydı gerçekten mükemmeldi. Taylor ise gerçekten çok güzel ve iyi bir kızdı. Ayrıca çok tatlı bir kızdı. Sonra yemek yemek için aşağı indik haa bu arada vampir olmalarına rağmen yemek yiyobiliyolar. Kan'ı ise güçlerini geri kazanmak için falan kullanıyolar ama onlar yine de vampir.

Aşağı indiğimizde Herkes sofrada oturmuş bizi bekliyodu. Taylor hemen Matthew'ın yanına geçti bende bi tek Justin'in yanı boş olduğu için oraya geçtim. Sofra duası yaptıktan sonra herkes yemeye başladı benim karnımda taylor sayesinde aç olduğu için yemeye başladım. Sonuçta beni bi odadan bi odaya soktu ve ben gerçekten çok yoruldum. 

Yemek bittikten sonra hep birlikte aşağı indik. İndiğimizde odaya göz gezdirim güzel bi odaydı salondan daha büyüktü. Hep birlikte oturduk ve konuşmaya başladık vampirlerle iligili konuşuyolardı ayrıca Justin ve Ryan  kavga ediyolardı. Şaka amacıyla ama.

- Justin: Seni gerçekten öldürücem dostum.

- Ryan: Ohhh eminim ödürürsün dostum eminim.

- Justin: Düşündümde seni neden parçalara ayırmıyorum ki.

- Ryan: Çünkü ben senden daha güçlüyüm.

- Justin: Hı hı eminim ki benden daha güçlüsündür.

- Jeremy: Tamam çocukar yeter. Justin Selena'ya neden etrafı gezdirmiyosun hem sıkılmış görünüyo?

- Ben: Şeyy aslında ben fazla sıkılmadım sorun değil.

- Justin: Gel hadii.

Justin beni elimden tutarak yukarı doğru çıkarmaya başladı. diğerleri ise arkamızdan iyi eğlenceler dedi.

Yukarı çıktıktan sonra dışarı çıktık ve gezmeye başladık orman gerçekten çok güzeldi akşam üzeriydi ve muhteşem görünüyodu ve harika bir manzarası vardı. Bizim ormansa sadece korkunçtu.

- Ben: Justin bişey söylicem burdada orman var. Neden avlanmak için bizim ormana geliyosun ki. 

- Justin: Biz kalabalık bir aileyiz ve farklı yerlerde avlanmamız daha iyi oluyo.

- Ben: Hımm tamam anladım.

- Justin: Hadii gel seni bi yere götürücem.

- Ben: Tamam tamam geliyorum.

Justin'le birlikte ormanda biraz dolandıktan sonra gerçekten nefes kesici bir manzarayla karşılaştım acayip güzel bir manzaraydı. Gerçketen nesef kesiciydi. Akşama kadar oturuk sonra Justin saate baktı ve hızla ayağı kalktı ve söylenmeye başladı.

- Justin: Tanrıım saatin nasıl geçtiğini anlamadım hemen burdan gitmeliyiz bu saatte senin burda olman güvenli değil hadi Selena.

- Ben: Noluyo Justin ne güvenli değil.

- Justin: Hadii Selena sana anlatıcam ama ormandan biran önce çıkamamız lazım hadii çabuk.

- Ben: Tamam tamam geliyorum ama bana sonra herşeyi anlatıcaksın.

- Justin: Tamam Selena söz hadii çabuk.

Ayağa kalktım. Üstümü silkeledikten sonra Justinle birlikte hızlı hızlı yürümeye başladım. Ta kii arkamda ki çalılıklaradan hışıtı sesi gelene kadar. Tamam sanırım biraz korkmaya başladım. Ardından da ormanda bir kahkaha sesi yankılanadı...

 Imm bu yeni bölümdü. Gerçekten hepinize çok teşekkür ediyorum. Hikayemi beğendiğiz ve okuduğunuz için. Bu kadar sevilceğini hiç düşünmemiştim. Ve gerçekten burda tanıdığım kişiler yüz yüze tanıdığım insanlardan daha samimiler. Kısacası hepinizi çok seviyorum ve yine hikayemi okuduğunuz için hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Bu arada yeni böüm  biraz geç gelebilir çünkü sınavlarım var ve düşük not alırsam  bilgiayar elimden alınıcak ve internette kesilicek. Teşekkürler. Hikayemi bu kadar sevileceğini hiç düşünmemiştim.

The Dark MoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin