ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး 16

8.1K 831 174
                                    

Chapter   16

ေက်းငွက္တို႔၏ သာယာစြာ ဖြဲ႕သီေသာ ေတးသံသာနွင့္အတူ.. ေႏြးေထြးတဲ့ေနေရာင္ျခည္တို႔ကလဲ.. ၾကင္ယာေတာ္၏အိပ္ေဆာင္သို႔ျဖာက်လ်က္ အလင္းေပးေနေလၿပီ...

ဆီစိမ္စကၠဴျဖင့္ကာရံထားေသာ ကနႈတ္ပန္းႂကြျပတင္းေပါက္မွ အလင္းတခ်ိဳ႕က အေဆာင္တြင္း.. ၾကင္နာစြာ တစ္ဦးနွစ္ တစ္ဦး ဖတ္ရပ္သား.. အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ.. အိမ္ေရွ႕စံနွင့္ ၾကင္ယာေတာ္၏ ကိုယ္ႏၶာကိုယ္ေပၚသို႔ သက္ေရာက္ေလေသာအခါ...

"အာ့.."

ေခါင္းပဲကိုက္သလိုလို.. ေျခေထာက္ေတြပဲ အာူမရွိေတာ့ သလိုလို.. ဒူးေခ်ာင္ေနသလိုလို(ေနာက္ဆံုးကဒူးကိစၥေတာ့coxမသိဘူး) ျဖင့္.. တကိုယ္လံုးရွိအင္အားမ်ားေပ်ာက္ဆံုးေနသလို ခံစားခ်က္အျပင္ သူ႔လက္ေမာင္းေပၚ တစ္စံုတစ္ခုကဖိထားသလိုျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ေဘးဘီကို လွည့္ၾကည့္လိုက္မိေတာ့...

သူ႔ေဘးမွာ.. အတိအက်ဆို သူ႔ရင္ခြင္ထဲမွာ နွစ္ၿခိဳက္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ၾကင္ယာေတာ္က်န္းခ်န္.. မနက္ခင္းအလင္းေၾကာင့္လား   သူ႔ရင္ထဲက ရိုက္ခက္ေနတဲ့ရင္ခုန္သံေတြေၾကာင့္လားေတာ့မသိ က်န္းခ်န္က တကယ့္ကို အရိုးရွင္းဆံုး မ်က္နွာေလးျဖင့္လွပေနသည္...

သူ႔ရင္ခြင္ထဲမွာ ထည့္ဖတ္ထားသည္မို႔ က်န္းခ်န္ကလဲ ရွီခ်န္ရဲ႕ ခါးကို ျပန္ဖတ္ထားတာကို ခံစားရသည္.. မ်က္နွာႏုႏု လွလွကို တစိမ့္စိမ့္အေသအခ်ာၾကည့္မိေတာ့   ေျဖာင့္တန္းေနတဲ့ မ်က္ခံုးထူထူ တို႔ေအာက္တြင္. ေကာ့ညႊတ္ေနေသာ မ်က္ေတာင္တို႔ကို ပိုင္ဆိုင္သည့္မ်က္၀န္းေလးရယ္. ထိုမွတဆင့္.. ေျဖာင့္စင္းလွေသာ နွာတံခြၽန္ခြၽန္ေလး ၿပီးေတာ့.. သူ႔အနမ္းတို႔ ဆင္းသက္ရာ ပန္းဆီေရာင္နႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလး..

"အ အဟမ္း.."

မဆီမဆိုင္ ရွီခ်န္ လည္ေခ်ာင္းဟန္႔မိလိုက္ရင္း..ေရငတ္လာသလိုျဖစ္သြားတာမို႔ ရုတ္တရက္.. က်န္းခ်န္ကိုရင္ခြင္ထဲထည့္ထားသည္ကို ေမ့ၿပီး ထလုိက္မိေတာ့...

....ဘုတ္...

ေမြ့ယာနက့္ေခါင္းနက့္ခပ္ဖြဖြ ရိုက္မိသြားတဲ့အသံၾကာူလိုက္ရေပမယ့္ က်န္းခ်န္ ကေတာ့ အိပ္ယာက နိုးသြားပံုမေပၚတာေၾကာင့္ ရွီခ်န္ ၿပံဳးလိုက္မိရင္း..

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Onde histórias criam vida. Descubra agora