ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး25.2

5.2K 504 155
                                    

သင္သိပါသလား?


- သင္သိပါသလား? အိမ္ေရွ႕စံက လန္၀မ္က်ီးထက္ အသက္၄..၅နွစ္ပိုႀကီးတယ္ ဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? အိမ္ေရွ႕စံရဲ႕ ေမြးနွစ္ကို ေသခ်ာမေဖာ္ျပထားဘူးဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? လန္မိဖုရားနဲ႔ ၀မ္နင္ရဲ႕ဇာတ္ကြတ္က ၂ခန္းမ်ွသာ ပါေသးတယ္ဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? လန္မင္းႀကီးမွာ လန္မိဖုရား ဧကရီတစ္ပါးသာရွိၿပီး မိဖုရားငယ္ နွင့္ကိုယ္လုပ္ေတာ္ေတြမရွိဘူးဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? MDZSနက့္ သိသိသာသာကြဲတဲ့အခ်က္က လန္တူ၀ရီးသံုးေယာက္စလံုးက ဒီficထဲမွာ ေသရည္အရမ္းႀကိဳက္တယ္ဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? မင္းသားနွစ္ပါးလံုးက သူတို႔ရဲ႕ဖူးစာရွင္နက့္ ( မေတာ္တဆ/တိုက္ဆိုင္မႈ/ဖူးစာ) ၃ႀကိမ္တိတိေတြ႕ဆံုၿပီးမွ အတူေနျဖစ္တယ္ဆိုတာ..

- သင္သိပါသလား? နတ္နန္းသခင္၀မ္ခ်င္ က ဘာလို႔အသက္အရမ္းရွည္ေနလဲ ဆိုတာ....

- သင္သိပါသလား? လန္၀မ္က်ီနက့္ က်န္းေ၀့ရင္း က အသက္၃ နွစ္တိတိကြာတယ္ဆိုတာ....

- သင္သိပါသလား? လန္က်န္႔က မိန္းကေလးအျဖစ္၀တ္ဆင္ထားတဲ့ေ၀့ရင္းကို စေတြ႕ထဲက ႀကိဳက္တယ္ ဆိုတာ....

- သင္သိပါသလား? အိမ္ေရွ႕စံနက့္ က်န္းခ်န္ရဲ႕ first kiss က ရီလင္းစမ္းေခ်ာင္းနားမွာဆိုတာ....

- သင္သိပါသလား? အိမ္ေရွ႕စံကို က်န္းခ်န္က စေတြ႕ထဲက သေဘာက်ေနတယ္ ဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? က်န္းကေတာ္နက့္ က်န္းသခင္မေလး(ေ၀့ရင္းရဲ႕အမ) အေၾကာင္း ေသခ်ာမေဖာ္ျပဘူးဆိုတာ..

- သင္သိပါသလား? ၾကင္ယာေတာ္၀မ္ရင္က နန္းေသြးေမြးမယ္ေျပာပီးအခုထိကိုယ္၀န္မေဆာင္နိုင္ေသးဘူး ဆိုတာ...

- သင္သိပါသလား? လက္ယာရန္အမတ္ႀကီး၀မ္ေခ်ာင္က ထီးနန္းကို လိုခ်င္ေနတယ္ဆိုတာ...

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Where stories live. Discover now