ေသြးေၾကာမွ်င္ေလး 11.2

8.3K 817 35
                                    

Chapter   11.2

လိုက္ကာေနာက္ကေန ေျဖးေျဖးခ်င္းထြက္လာတဲ့ အျဖဴေရာင္၀တ္ရံုနွင့္ . ေငြမ်ွင္ေရာင္ ဆံျခည္မ်ွင္တို႔ကို ေသသပ္စြာစုခ်ည္ ထားတဲ့.. တင့္တယ္လြန္းလွစြာေသာ.. ေယာက်ၤားပ်ိဳ တစ္ဦး ရဲ႕ပံုရိပ္ေလး....

"ပီခ်န္.. မေန႔က ပဲ ၾကင္ယာေတာ္ေမြးဖြားခက့္တယ္..  ဒါေပမယ့္ အခု ေတာ့ ၾကင္ယာေတာ္မွာ အႏၲရယ္ ရွိေနၿပီ.. အဲ့တာေၾကာင့္ သခင္မေလ.."

"သြားပါ သခင္မ.. ပီခ်န္ မင္းသားငယ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ထားလိုက္ပါ့မယ္...

တည္ျင္ိမ္လြန္းေနတဲ့ ပီခ်န္ရဲ႕အေျပာက ၀မ္ခ်င္ကို စိတ္အေတာ္အသင့္ သက္သာရာရေစသည္...

"မနက္ျဖန္ မင္းႀကီးဆီသြားပါ နတ္နန္းသခင္အျဖစ္ထားရန္ သြားေလ်ာက္တင္.. မဟုတ္ရင္ မင္းဒီလိုေနလို႔မရဘူး.. မင္းရဲ႕ တန္ခိုးေလးအနည္းငယ္သံုးၿပီး မင္းႀကီးယံုေအာင္ေနပါ.. ပီခ်န္..."

"သခင္မ ေျပာသလိုလုပ္ပါ့မယ္.. ၾကင္ယာေတာ္ကိုသာေစာင့္ေရွာက္ပါေနာ္... မင္းသားေလး အသက္၃နွစ္ျပည့္မွ ေမြးဖြားေပမယ့္.. ၾကင္ယာေတာ္က မင္းသားငယ္နည္းတူ ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးမားတာမို႔..."

"နားလည္ပါတယ္.. ပီခ်န္..နဂါးမင္းနွစ္ေကာင္ ကို အတူယွဥ္ၿပီး အာရံုထဲျမင္ရတဲ့ေန႔.. အဲ့ေန႔က်ရင္ ဆရာျပန္လာခက့္မယ္..."

ေနာက္ဆံုးအေနနက့္ ပီခ်န္ကိုမွာသြားရတဲ့ စကား..

နတ္နန္းသခင္ ၀မ္ခ်င္ ဆိုတဲ့ဂုဏ္ပုဒ္ကို စြန္႔ၿပီး နန္းေတာ္ကေန ညတြင္းခ်င္းထြက္ေျပးပုန္းေရွာင္ကာ.. ၾကင္ယာေတာ္ကို လိုက္ရွာခက့္ေလရဲ႕...

ေနာက္တေန႔ မနက္တြင္ နန္းရင္ျပင္၌ အလြန္လွပေသာ..

အျဖဴေရာင္၀တ္စံုတြင္ ေငြေရာင္ အနာကြတ္ဇာမ်ားျဖင့္....

ပန္းထိုးထားေသာ ၀တ္ရံုကို ၀တ္ဆင္ထား၍ ေငြေရာင္ဆံခ်ည္မ်ွင္ေတြ ကိုစုထံုးထားျပီး..

ျဖဴစြတ္ေနေသာ အသားအေရပိုင္ရွင္္ ေယာက်ၤားပ်ိဳတစ္ေယာက္သည္ကား...

မင္းသားငယ္ေလးအား ေစာင့္ေရွင့္ခြင့္ေပးပါရန္နွင့္ နတ္နန္းသခင္ဆိုသည့္ရာထူး အား ေပးအပ္ပါရန္...

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Onde histórias criam vida. Descubra agora