ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး 11.1

8K 836 63
                                    

Chapter   11.1

နန္းေတာ္မွ တိတ္တဆိတ္ ထြက္ခါြဖို႔.. အကုန္ျပင္ဆင္ၿပီးခ်ိန္တြင္..

"၀မ္နင္.. အေဆာင္ေရွ႕သြားေစာင့္ေန အမ လုပ္စရာေလးရွိေသးလို႔..."

"သိပါၿပီ.."

သူ႔ကို အရိုအေသျပဳၿပီး.. အေဆာင္ထဲကေန ၀မ္နင္ ထြက္သြားခ်ိန္မွာေတာ့... နတ္နန္းရဲ႕ အထြတ္အျမတ္ျဖစ္ရာ.. နတ္ရုတ္ထုႀကီးရဲ႕ ေနာက္ကြယ္က  ကာလာကာႀကီးကို ဖြင့္ခ်လိုက္ၿပီး...

"ပီခ်န္... မင္းထြက္လာခက့္ပါ... ဆရာ မင္းကို မွာစရာ ရွိတယ္..."

.........................................

.........................................

မင္းသားငယ္ေလး ေမြးဖြားၿပီး ေနာက္ေန႔ ည သန္းေခါင္အခိ်န္မွာ... နတ္နန္း ပတ္၀န္းက်င္တြင္လဲ လွ်ပ္စီးမ်ား ပစ္ခက္ခံရၿပီး... ၀မ္ခ်င္၏ အေဆာင္ေတာ္ အေနာက္ဘက္ ေတာင္ကုန္းငယ္ေလးရဲ႕ ထိပ္တြင္....

ေငြေရာင္ အလတ္လတ္ျဖင့္ နွင္းမံႈေလးမ်ား ၿပန္႔က်ဲေနကာ ေတာက္ပ စြာ ထိုးစိုက္ေနသည့္ ဓား တစ္လက္ သည္လည္း. ထိုးစိုက္လ်က္သား...

အဲ့ေန႔က ၀မ္ခ်င္၏ အေစခံေလးေတြသည္ ထို ဓားအစံုကိုေတြ႕ရွိၿပီး ၀မ္ခ်င္ကို လာေခၚၾကျခင္း ျဖစ္ၾကေလေတာ့.. မယံုသကၤာျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ၀မ္ခ်င္လိုက္ၾကည့္ရေသးသည္...

ေတာင္ထိပ္တြင္မႈ စိုက္လ်က္သားဓား တစ္ေခ်ာင္း.. ေငြေရာင္လက္ေနကာ ေငြနွင္းတို႔ယစ္ပတ္ေနေသာ.. ထို ထူးဆန္းေသာဓားကို နတ္နန္း သခင္အျဖစ္လဲ ၀မ္ခ်င္ တစ္ေယာက္ မမွိတ္မသုန္ ၾကည့္ေနမိသည္...

"ဒီဓား ဘယ္တုန္းကေပၚလာတာလဲ.."

"မင္းသားငယ္ေမြးဖြားခ်ိန္တုန္းကပါ.. သခင္မ."

"ဒီကိစၥဘယ္သူသိေသးလဲ..."

"က်ဳပ္သိပါေသးတယ္ နတ္နန္းသခင္.."

ဘယ္အခ်ိန္ထဲကေရာက္ေနမွန္း မသိတဲ့ အနာဂတ္ၾကည့္ အမတ္ႀကီး... အေစခံေတြေနာက္က ရပ္လ်က္သားျဖင့္ ၀မ္ခ်င္ကို လွမ္းေျပာလိုက္ကာ.. အခုမွ ေရွ႕သို႔ တစ္လွမ္းျခင္း ေလ်ွာက္လာေလၿပီး...

"၀မ္ခ်င္.."

"အမတ္ႀကီး..." တစ္ဦးနွင့္တစ္ဦး အျပန္အလွန္အရိုအေသျပဳလိုက္ၾကၿပီး.. အမတ္ႀကီးကပဲ စကားဆက္လိုက္ျပန္သည္...

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora