ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး 14

7.6K 794 64
                                    

Chapter    14

............       .............

ေနာက္တေန႔ မနက္ခင္းတခု ဖစ္သည္...

"ၾကားၿပီးျပီလား.. ၾကင္ယာေတာ္ေ႐ြးပြဲကိစၥ..."

"အိမ္ေရွ႕စံက ျငင္းျပန္ပီမလား.."

"ဒီတခါ မျငင္းဘူးၾကားတယ္ "

"၄နွစ္ရွိၿပီေလ ၄နွစ္လံုး ျငင္းလာတာကို...အခုလက္ခံလိုက္ရၿပီ.."

"အင္း.. အရင္လိုပဲ အမတ္ႀကီး သမီးတစ္ဦးဦးေနမွာေပါ့....."

"ဘယ္ကသာ.. နတ္နန္းအလိုအရ ၾကင္ယာရွာမွာတဲ့.."

"အို.. တကယ္ပဲလား.. ထိုက္တန္တဲ့သူေပၚလာပါေစဟယ္.."

.................................

ေစ်းတန္းထဲက ေသရည္ဆိုင္တြင္ေ၀့ရင္း ထိုင္ေသာက္ေနသည္.. သူတင္ပဲလား ဆိုေတာ့လဲ မဟုတ္... က်န္းခ်န္ နက့္ ေဆြ႕ျပန္႔ပါ ပါေသးတယ္ေလ...

ေဆြ႕ျပန္႔သည္ ေသရည္ကို အရသာခံကာ တေျဖးေျဖးေသာက္ေနေပမယ့္...

က်န္းခ်န္က ေဆြ႕ျပန္႔ကို အထူးအဆန္းလူတစ္ေယာက္လိုၾကည့္လိုက္ ေသရည္ေမာ့လိုက္နွင့္...

ေ၀့ရင္းကေတာ့... ေစ်းသည္တခ်ိဳ႕ ေျပာစကားမ်ားကို ဘာရယ္မဟုတ္ နားစြံေနမိသည္..

"က်န္းခ်န္..  အိမ္ေရွ႕စံ ၾကင္ယာ ေ႐ြးေတာ့မယ္တဲ့.."

မဆီမဆိုင္ ေ၀့ရင္းက က်န္းခ်န္ကို စကားစလိုက္ေတာ့.. ေသာက္လက္စ ေသရည္ခြက္ကို ေဘးခ်ကာ..

"အဲ့တာငါနက့္ ဘာဆိုင္လဲ..."

"နတ္နန္းအလိ္ု အရ ၾကင္ယာရွာမွာေလ ဒီတခါက.."

စားပြဲေပၚရွိအျမည္း အခ်ိဳ႕ကို ယူစားရင္း ေဆြ႕ျပန္႔က၀င္ေျပာသည္...

"အဲ့ေတာ့...ေယာက်ာၤးေလးမွမပါတာ..."

"မင္းမွမသိေသးပဲ... ဒီတခါ ေယာက်ၤားမိန္းမ မက်န္ အကုန္ စြန္လႊတ္ရမွာ..."

ေ၀့ရင္းက ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္နက့္ေထာက္ခံေနၿပီး...

"ဟုတ္တယ္.. ငါက အမ ရွိေသးေတာ့ စိတ္မပူရဘူး.. မင္းပဲ က်န္းခ်န္ မင္းက တစ္ဦးတည္းေသာသား...  မင္းအိမ္က မင္းအတြက္စြန္လႊတ္ရမွာ..."

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora