ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး 23.2

5.4K 625 34
                                    

Chapter 23.2

................ ..................

ေနာက္တေန႔မွာေပါ့.. အေရွ႕ပင္လယ္ ေငြနွင္းအရွင္နဂါးမင္းဆီကို ေမွာ္နတ္ဆိုးမဟူရာရဲ႕ သံ၀ဏ္လႊာ တစ္ေစာင္ေရာက္လာခဲ့တယ္...

- စာထဲပါတဲ့အေၾကာင္းအရာကေတာ့.. လူျပည္မွာသူတို႔နွစ္ဦးသားခ်စ္မိခဲ့တဲ့ မိန္းကေလးေ၀့ရင္းက တကယ္ေတာ့ မီးညႊန္႔အရွင္ နဂါးမင္းျဖစ္ေနေၾကာင္း... ကို အက်ယ္တ၀င့္ေဖာ္ျပထားတာေပါ့...

-သူတို႔လွည့္စားခံလိုက္ရပါေၾကာင္း နွင့္ ေ၀့ရင္းက ဘာအႀကံအစည္ရွိေနမွန္းမသိတာေၾကာင့္ သတိထားေနပါလို႔ သတိေပးလိုက္တဲ့ စာေတြလဲပါတာေပါ့....

မဟူရာက စာပို႔ၿပီးၿပီး ျခင္းရင္ထဲမွာအေပ်ာ္ေတြဆို႔လာတယ္. သူမပိုင္ဆိုင္ရသလို လန္က်န္႔လဲ ဘယ္ေတာ့မွပိုင္ရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ နဂါးမင္း အခ်င္းခ်င္း လက္ထပ္ခြင့္မွမရွိတာ ကိုယ့္နယ္နိမိတ္ထဲက နဂါးမကိုသာယူပိုင္ခြင့္ရွိတာေလ...

သူ႔အေတြးနက့္သူေပ်ာ္ေနတဲ့ မဟူရာ ၾကာၾကာေတာင္မေပ်ာ္လိုက္ရပါဘူး.. အေရွ႕နဂါးမင္းက သံ၀ဏ္လႊာဖတ္ၿပီးၿပီးျခင္း အေနာက္ပင္လယ္ကို ႂကြခ်ီသြားပါတယ္ ဆိုတဲ့ သတင္းေၾကာင့္... စိုးရိမ္သြားရျပန္တယ္...

သို႔ေပမယ့္ သူေရးထားတဲ့စာ အသြားအလာကို သူနားလည္တယ္ အဲ့လိုပဲ လန္က်န္႔ကလဲနားလည္မွာပဲ.. အဲ့ေတာ့ အခု ဒီတခါသြားတာက ေ၀့ရင္းကို ျပသနာ ရွာဖို႔ ဒါမွမဟုတ္ရင္.. အေနာက္ပင္လယ္ကို ဖ်တ္စီးျဖစ္ဖို႔ နွစ္ခုထဲက တခုခုပဲေလ....

ေမွာ္နတ္ဆိုး နဂါးမင္းမဟူရာကေတာ့ သူ႔ေရနန္းေတာ္မွာပဲ ေသရည္ေလးေသာက္လိုက္ ေပ်ာ္ပြဲေတြဆင္ျမန္းလိုက္နက့္ လန္က်န္႔နက့္ ေ၀့ရင္းရဲ႕ သတင္းကို နားစြန္႔ေနေလရဲ႕....

.................

.................

.......၀ုန္း!!!....

"ေ၀့ရင္း!!!.."

အေဆာင္ေတာ္ တခါးကို ဖ်တ္စီးပီး အေစာင့္ေတြကို သတ္ကာ.. မီးေတာက္ေနေသာ မ်က္၀န္းအစံုျဖင့္ သူ႔နာမည္ကို ေအာ္ေခၚလိုက္ေသာ လန္က်န္႔ကို ေ၀့ရင္းသလြင္ေပၚကေနေတြ႕လိုက္ရသည္...

ေသြးေၾကာမ်ွင္ေလး{သွေးကြောမျှင်လေး} [ Completed S1 ](Z+U)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora