Roses_are_rosie;
Roses_are_rosie: Evet her şey doğru...🎈
5.823.512❤️
8.813.517💭
______
@Blinkeu: Nenenenene!! Yani cidden sevgilisiniz! Artık bangtanpink shipliyorum çünkü siz kimi severseniz onu destekleriz~
Fighting!!
🔁
@Roses_are_rosie: Yumuş kalbin için teşekkür ederim💞
@Blinkeu: Muahh~ 🐿
@Jirose.liskook: Benden mutlusu yokkk😁
@Bangtwice: Ya hayır yaaa!
@U: Iyk gxb shiplerden nefret ederim. Forever Jikook❤️
@blackvelvet.ie: Nenenenenenneneen!🤐
@Sope.kook: Nayır nolamaz!
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~
jennierubyjane;jennierunyjane: Something black...🖤
6.512.639❤️
6.626.793💭
______
@Oppamm: Gerizekalı aptal sürtük!
@Evliyizz.oppişko: Yoongi seni sevmiyor! Şimdi geberene kadar ağla!
@Yoongi.benim: Sen anca hayal kur tamam mı zaten sesin de kötü dansın da hiçbir işe yaramıyorsun çık git gruptan.
@Blinkeu: Bebişim hiçbir nefret yorumunu ciddiye alma biz sizi çok seviyoruz ve sonuna kadar destekliyoruz...
🔁
@jennierubyjane: ❤️🥺
@Blinkeu: 💞
@U: Bu kızı gruba kim aldı?! ㅋㅋㅋㅋ
🔁
@Blinkeu: Bunu söyleme yetkisini sana kim verdi?! ㅋㅋㅋ
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~"Jennie niye üzgünsün?"
Jennie ona gelen hakaretler yüzünden üzgündü. "Ne oppacı varmış kardeş"
Yoongi onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Kolunu tutup kendine çevirdi "Bırak beni hepsi senin yüzünden!" Dedi Jennie. "Ya ben ne yaptım ya!"
"Tamam ikinizde kapayın çenenizi" Jisoo sinirliydi. Sevmediği bir insanla sevgili rolü yapma fikri ona güzel gelmemişti.
"Lanet olsun bu işbirliğine! İşbirliği dedik sevgili yaptılar bizi!"
Namjoon sakindi "Ayrılmış gibi yaparsınız"
Lisa ayağa kalktı "Ne yani onlar mal mı da hepimizin aynı anda ayrıldığına inanacaklar?".
Rosè Jimin'in koluna girmiş yürüyorlardı. Bir saat sonraki 2. açıklama için prova yapıyorlardı. Nasıl güleceklerini, nasıl davranacaklarını...
Jennie ayağını yere vurdu "Neden Yoongi!"
"Çünkü en çok onunla shipleniyorsun" dedi Joon
"Üfff biraz da Chaelisa shiplesinler!"
Yoongi de bıkmıştı "Yeter beni gömdüğün! Beni de düşün biraz! İki saattir seni sakinleştirmeye çalışıyorum. Ama bende kızgınım bu olaya."
"Özür dilerim"
"Tamam önemli değil"
Saat geldiğinde açıklama için araba kapılarına gelmişti. Hemen arabaya bindiler. Nedense bu arabada hep sessizlik oluyordu...
Geldiklerinde çığlık sesleri o kadar yüksek geliyordu ki sanki arabada bağırıyorlardı. Birbirlerine hazır olduklarını gösterecek işaretler yaptılar ve şoför kapıyı açtı.
Kapı açıldığında herkes kendini yırtarcasına çığlık atıyordu.
"Oppa!!"
"Sürtükler!"
"Yoonnie!!!"
"Gerizekalı Lisa! Çık gruptan!!"
"Oppa sarangheyo!!"
"Saranghae Blackpink!"
"Rosè!!!"
"Jungkookie!!!! Aaaaaa"
"Namjoon!!"
İlk çıkan kapının yanında olduğu için Jennie oldu. Hakaretleri duymamaya çalışıyordu. Çünkü o hakaretlere karşı dayanamıyordu...
Jennie çıktığında çığlıklar bayağı yükseldi. Sonra Jennie Rosè, Lisa ve Jisoo'nun çıkmasına yardım etti. Flashlar patlıyordu.
Gece olduğu için flashlar aşırı ışık yapıyordu.
Tüm Blackpink üyeleri çıktığında çığlıklar daha da arttı. Sonra sıra ile Yoongi, Jimin, Jungkook, Jin, Namjoon, Hoseok ve Tae çıktı. Herkes sanki kendini yırtıyordu..."JİMİN SARANGHEYOO!"
"Oppa!!!"
"Hoseok!! I love you!"
"SEOKJİN! Aaaaaa!!"
Rosè ve Jimin prova yaptıkları gibi kol kola girdiler. Lisa ve Jungkook el ele tutuştular, Jin Jisoo'nun belinden tuttu. Jennie elini tutturmuyordu bu yüzden onlar sadece yan yana geldiler.
11 kişi kırmızı uzun halıda yürümeye başladılar. Aynı anda da iki taraftaki hayranlara gülümseyip el sallıyorlardı. Jennie yere bakıyordu çünkü bir sürü kişi ona küfürler saydırıyordu.
Diğer kızların da durumu farklı değildi tabii ama onlar duymuyor gibi yapıyorlardı. Jennie çok hassastı...
Yoongi Jennie'nin kafasını kaldırdı ve ona "Sana bir şey oldu sanacaklar, yapma" dedi. Jennie kafasını tamam anlamında salladı ve yürümeye devam ettiler.
Flash ışıkları, bağırmalar, fotoğrafların ışıkları...
Sonunda kürsüye ulaştılar. Namjoon mikrofona geçti.
"Evet, size bahsettiğimiz gibi bir işbirliği olayımız var. İki grup olarak ve başkanlarımızın yardımıyla bir albüm çıkarmaya karar verdik. Albümde rap şarkıları, vokal şarkıları, karışık şarkılar bulunacak. Albümümüzü seveceğinizi düşünüyoruz, sizler için çok çalışacağız. Bizi desteklediğiniz için teşekkürler. Sizi seviyoruz blink ve army"
Namjoon bunları İngilizce söylediği için diğerleri pek anlamıyordu. Bu yüzden sadece anlıyor gibi kafalarını sallıyorlardı. Diğer ülkelerden fanlar için 3 farklı dilde söyleyeceklerdi. Lisa mikrofona geçti ve bunları Tayca olarak söyledi...
Ardından Rosè aynısını Korece söyledi ve kulise gittiler...
~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸