koreadispatch;
koreadispatch: Hayranlar Bangtanpink işbirliğinin bitmesine üzgün. Üyeler arasında yaşanan kavga yüzünden bazı blinkler ve armyler birbirlerine düşman oldular! Özellikle Jennie Kim'in Kim Jongin ile yaşadığı yakın anlar ile armyler Jennie'ye nefret mesajları yağdırıyor. Bu konu ile ilgili gelişme olursa bildireceğiz... İyi günler!
7.911.182❤️
9.202.999💭
______
@Blinkeu: Cidden çıldıracağım galiba. Jennie'm ne düşünüyordur acaba şu an🥺
@Jennie.Kimmm: O nefret mesajları sizin bir yerlerinize girsin!
@TaetaeİsTheRevolution: Taehyung blinkti ya... Umarım hâlâ öyledir😭
@Seulmin.nie: Sonunda şu saçma işbirliği bitti. Çocukları harcadılar resmen -,-
@G: İki grup da bok gibi ve bok gibi işler yaptılar şimdi sıvıyorlar.
@J: Yoongi nasıl üzülmüştür şimdi..
🔁
@H: İki grup kavga etmiş diyorlar görmedin mi? Eğer doğruysa Yoongi'nin kavgalı olduğu kişiler onun umrunda bile olmaz.
@J: Şahsen ben inanmıyorum bu habere ama maalesef Jennie ve Kai'nin olayının fotoğrafları bile var o yüzden üzülüyorum.
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~
lalalalisa_m;lalalalisa_m: Her iyi şeyin bir sonu vardır diyorlar... Ben iyi şeylerin kötü sonlanmasından nefret ederim. Bu söze katılmıyorum, insan mutluluğu kendisi yaratır. Ama yapamıyorum... Sizsiz olmuyor... insan alışınca zor geliyor demek ki. Merak etmeyin iyiyim sadece içimi dökmek
istedim... 🙂
5.722.911❤️
6.333.202💭
______
@Blinkeu: Lisa son zamanlarda cidden iyi gözükmüyorsun... Bir bokluk var şu olayda cidden çözmek istiyorum ama ipucu bile vermiyorlar!
@Ö: Geber inş.
@K: Seni hiç sevmiyorum ıyyyy
@Ü: Jungkook oppam 3 gündür hiçbir paylaşım yapmıyor! Hepsi senin yüzünden!!!
@Z: Aşkımmmmm ✨✨✨
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~
Ww_Handsome;Ww_Handsome: I'm fine... -🐹
6.222.911❤️
6.321.559💭
______
@Blinkeu: Hayır değilsin gözlerin dolu ya
@Jinsooyaaa_: Üfff ya
@G: Worldwide Handsome ortalığı yaktın kavurdun!
@W: Ya ben Eat Jinsoo ASMR kanalı istiyordum..
@Jisoomm: PİSLİK! Jisoo'nun visuali sana bin basar! Zaten dans da edemiyorsun şarkı da söyleyemiyorsun atın şunu gruptan ya!
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~~Telefonunu masaya koydu Taehyung. 5 dakikada bir saate bakıyordu, saat ona durmuş gibi geliyordu. Yanında televizyon izleyen Jimin ondan farksızdı. Baygın gözleri, dağınık saçları ile izlenecek bir şeyler arıyordu. Gruplar ayrıldığı için ayrıca virüs nedeniyle uzun bir süre konser olamayacaktı. Tae Jimin'e baktı "Oğlum dakikada bir kanal değiştirmesene bir şeye karar ver artık.". Jimin hâlâ kanal değiştirmeye devam ediyordu "Güzel bir şey yok..". Sonunda bir Kpop programında Blackpink'in son konserini gördü. Kumandayı yanına bıraktı ve izlemeye başladılar.
Sesi duyan Jungkook ve Namjoon onların yanına gitti. Jungkook gülümsedi ve Jimin'in yanında oturdu. Sesleri duyan Yoongi yan odanın kapısını aralayıp onlara baktı ve göz devirdi "Cidden abartıyorsunuz...".
Kızların coverını yaptığı '16 shots' dansını yapıyorlardı konserde. Mutfaktan Hoseok geldi "Lisa cidden bahsedildiği kadar güzel dans ediyor. Ona 'İdol' dansını öğretmiştim.". Tae gülümsedi "Kimin kankası tabii güzel dans edecek.". Jungkook Tae'nın omzuna vurdu ve güldü "Benim de sevgilim olur kendisi.". Jimin gözlerini kocaman açtı ve ikisine baktı "Jungkook, Taehyung senin sevgilin mi?!". Jin'in mutfaktan gülme sesleri geliyordu, Jimin bunu biraz bağırarak söylemişti. Taehyung göz devirdi "Lisa'dan bahsediyor salakcığım.". Yoongi duymuş olacak ki bağırma sesi geldi "Düzelteyim eski sevgilisi!". Namjoon göz devirdi "Jennie'ye olan sinirini bizden çıkarmasa iyi olacak...".
Jin elinde bir paket cips ile onların yanına geldi ve yere oturdu. Cipsi görenler paketin içinden birkaç tane alıyordu. Blackpink konseri bittiğinde Bangtanpink'in Japonya konserinin tekrarı çıktı. Yoongi kapıyı açtı "Bunlar gerçekten bu kanalda var mı?!". Hoseok Yoongi'ye baktı "Gel sende izle hyung.". Yoongi başını olumlu anlamda sallayıp onların yanına gitti. Tam da Lisa ile onun kavgasının yaşandığı yerde gelmişti.
Jennie elindeki soru kağıdını okuyordu "'Lisa mı Yoongi mi?' Bu biraz zor olacak...". Lisa gülümsedi "Tabii ki ben değil mi gençler?". Fanlardan Jenlisa diye çığlıklar gelmeye başladı. Yoongi göz devirdi "Sevgilisini tercih edecek tabii ki.". Lisa ile arasında soğuk bir bakışma oldu ve Jennie sahte bir şekilde gülerek durumu düzeltti "Ahahah tabii ki ikisi de!".
Yoongi hafif gülümsedi. Bunu gören Jungkook Yoongi'ye baktı ve güldü "Kabul et sinirlenemiyorsun onlara. Bu konuda berbatsın hyung!". Yoongi ciddileşti "Ben ondan ayrıldım..". Herkes ona döndü. Namjoon şakaymış gibi güldü "Hahah ne komik!". Kimsenin gelmediğini fark edince öksürdü ve sustu. Yoongi onlara bakmıyordu "Ayrıldım işte intihar edeceğim demiş gibi bakmayın!". Jimin ayağa kalktı "Cidden Jennie ne yapacağını biliniyorken sen de ondan ayrıldın mı hyung?". Yoongi ona baktı "O bir bebek değil, güçlü birisi. Emin ol ne yapacağını biliyor. Ama ben dayanamıyorum Jimin. Eğer Jenkai saçmalığı yine başlarsa o Kai elimde kalır.".
Jin gözlerini kocaman açtı "Yoongi saçmalama ona şiddet uygulayamazsın haksız duruma düşersin.". Tae dudağını büzdü "Kim bilir Jennie ne yapıyordur...".
Rosè elinde açık büfede hazırladğı bir tabakla otel odasına girdi. Jennie saat 10 olmasına rağmen halsiz olduğunu söyleyip uyumuştu ve onlarla kahvaltıya inmeyip tek başına kalmayı tercih etmişti. Dün kustuğu için biraz da başı dönüyordu... Rosè ona doğru yaklaştı "Unni şunları yer misin lütfen böyle giderse tansiyonun düşecek.". Jennie yatakta doğrulup önüne gelen saçlarını geriye attı. Kahvaltı tabağına baktı. Midesi bulamadığı için ona pek iç açıcı gelmiyordu "Yemeyeceğim Rosè sen ye...".
Rosè yatağa oturdu ve ona tabaktan bir şeyler yedirmeye çalıştı "Hadi ama daha fazla kilo vermeni istemiyorum bu çok sağlıksız!". Jennie ona baktı "Sen kendine bak Rosè sen ye onları lütfen. Bir daha kusmak istemiyorum...". Rosè göz devirdi ve tabağı masaya bıraktı.
Lisa ve Jisoo da içeri girdi. Lisa Jennie'ye bakıp dudağını büzdü "Hâlâ aç değil misin?". Jennie ona bakıp başını olumlu anlamda salladı. Lisa derin bir iç çekip Jisoo'ya baktı. Jisoo Jennie'ye baktı ve arkasında sakladığı şeyi çıkarıp ona gösterdi "Çikolata ister misin?". Jennie yüzünü ekşiltti ve başını iki yana salladı. Rosè Jennie'ye baktı "Böyle aç aç yaşanmaz unni. Yoongi olsaydı bunları yerdin onu çağıralım o mu yedirsin sana?!". Jennie'nin gözleri doldu "Onun adını söylemeyin lütfen...". Jisoo, Rosè ve Lisa hüzünle birbirlerine baktılar. Jennie'nin durumu cidden iyi değildi ve böyle giderse hastaneye kaldırılmak zorunda kalacaktı...
~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸