jennierubyjane;
jennierubyjane: Blink🤍
5.822.201❤️
5.200.100💭
______
@Blinkeu: Efendim😊
@Yoongiismine: Sürtük...😑
@JenjenwithKuku: Saçlara bak hele hele😍
@F: Bence hemen makyaj yapmalısın🤮 Ya da seni makyaj da kurtarmaz direkt boya badana yaptır yüzüne!
@sooyaaa_: My sister❤️💫
🔁
@jennierubyjane: My unni💖💖
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~
sooyaaa_;sooyaaa_: Her yağmurun sonunda güneş açar ve bir çiçek açar. Ben o çiçeğim, sen de yağmurumu dindiren güneşim☀️
4.922.111❤️
6.920.910💭
_____
@Kime?: Kime bu sözler Jichu hanıığğm? Yoksa Jin'e mi 🙃
@Jisoo'nungüneşi: AŞKKIIIĞĞM🤩
@İtzyyy: Wow...
@Ben.bir.penguenim: Jisoo😇
@Blinkeu: Birinin seni bu kadar mutlu etmesi beni sevindirdi...❤️
@lalalalisa_m: Unniiiğğğğ😍
🔁
@sooyaaa_: Liliiiiğğğ💜
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~
lalalalisa_m;lalalalisa_m: Jisoo unni doğum günün kutlu olsun! Hep birlikte bir parti yapmak isterdim ama çok yoğunuz seni seviyorum💞🎂🎁🎉
7.922.102❤️
8.171.10💭
______
@sooyaaa_: Teşekkür ederim😊💖💖
🔁
@lalalalisa_m: 💞
@Tae_Kim: Doğum günün kutlu olsun artık büyüme ayol!
@Chim_chim: Doğum günün kutlu olsun noona❤️
@jennierubyjane: Happy birthday🤍
@Roses_are_rosie: Muck muck öperim seni 🐿
@Min_swag: Doğum günün kutlu olsun
@Ww_Handsome: 💜💜💜💜💜💜💜
@Jeon_Kookie: Noonam doğmuş mu birkaç gün önce be💖
@Hoseok.shi: 🌺🌺🌺
@Namjoon.ie: 🎉🎉🎉🎉🎉
@sooyaaa_: Sizi seviyorum💜
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~Yine her zamanki gibi Bighit binasına gidip çalışmışlar ve yurda dönmüşlerdi. Herkes salonda oturup muhabbet ediyordu. Konu Jisoo'nun doğum gününden yeni şarkının dansına gelmişti. Lisa'nın yorulmuş gibi bir hali vardı "Hoseok oppa bir daha bu kadar dans etmeyelim lütfen, mola verelim arada". Hoseok güldü "Hareketler zor ama ne yapabilirim". Jin'in gözleri kocaman açıldı "Evet çok zor".
Jennie ayağa kalktı "Ben dans hareketlerini hatırlamak için tekrarlamaya dance practise odasına gidiyorum" dedi ve gitmeye başladı. Yoongi de onunla gitti. Jungkook yüzünü ekşiltti "Ben fan olsam bunları cidden sevgili sanardım şunlara bak çok yakınlar cidden". Lisa güldü "Sevgili rolüne kendilerini kaptırmışlardır.". Namjoon onlara baktı ve "2 hafta sonra gruplar ayrılıyor merak etmeyin sevgili rolü de bitecek" dedi. Rosè'nin suratı asıldı "2 hafta mı! Çok az kalmış..."
Bu sırada Jennie Yoongi'nin onun peşinden geldiğini fark etmemişti. Jennie dans çalışma odasına gittiğinde Yoongi onun arkasından kapıyı kapatınca irkildi ve yerinden sıçradı "Ne yapıyorsun?!". Yoongi güldü "Korkma. Halbuki yavaş kapatmıştım ama..". Jennie kaşlarını çattı "Arkamdan geldiğini fark etmedim ve korktum. Ayrıca neden geliyorsun? Tek başıma çalışmak istiyorum".
Yoongi "Başka bir şey konuşmak istiyorum" dedi. Jennie'nin keyfi yerinde değildi ve umursamadı. Hoparlörden yeni şarkılarını açmaya çalışıyordu. Yoongi onu kolundan tutup oradaki sandalyelerden birine oturttu. Kaşlarını çattı "Beni dinleyeceğini düşünüyordum.". Jennie ayağa kalktı "Zamanım yok" dedi ve hoparlör ile uğraşmaya devam etti. "Sen bir şeye mi kızdın?" dedi Yoongi. Jennie gözlerini kaçırdı "Ne diyeceksen çabuk de". Yoongi onu kolundan tutup duvar ile arasına aldı ve "Beni sevdiğini biliyorum, ben de seni seviyorum Jennie" diye fısıldadı.
Jennie kamera olabileceğinden korkmuştu ve bir kamera var mı diye bakınıyordu. Yoongi gülümsedi "Kamera yok merak etme". Jennie sinirlendi ve onu ittirdi "Biz idolüz Yoongi! Seni sevmem hiçbir şeyi değiştirmez!" Yoongi şaşırmıştı, ama Jennie haklıydı. Jennie kızmaya devam etti "Benim yediğim linçlerin iki katı daha linç yemek istemiyorum Yoongi!". Yoongi cevap verdi "Haklısın Jennie. Ama ben seni seviyorum ve bunu içimde tutmaktan bıktım...".
Jennie Yoongi'ye sarıldı "Ben de seni seviyorum, hemde çok". Sonra ayrıldılar ve Jennie bir adım geri attı "Ve seni sevdiğim için özür dilerim Yoongi...". Kapıya doğru yürüdü ve çıkıp odasına koştu. Biraz ağlamak iyi gelecekti ona. Yoongi ise bakakalmakla yetindi...
~~~~~~~~~BesteNurayBeysim
Özür dilerim çok geç attım bölümü ama özür olarak bir sonraki bölüm çok uzun olacak💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸