koreadispatch;
koreadispatch: İnanılmaz bir haberle karşınızdayız!! Hastaneye kaldırılan Kim Jennie'ye dün bir ziyaretçi gitti! Ziyaretçinin çekilen fotoğraflarına dikkatlice bakınca onun Min Yoongi oluğu görülüyor! Fotoğraflar haberlerde! Acaba büyük kavga hiç yaşanmadı mı? Neler oluyor?
9.823.202❤️
11.191.666💭
______
@Blinkeu: DEMİŞTİM YAPMAZLAR DİYE İŞTE KESİN YALAN, AYRILMADILAR!
@W: YG ve Bighit yine neler çeviriyor?
@Yoonnie.Liskook: :D
@İtzyyy: Mutlu oldum, neden?
@Suga.benim: ÜF ya başladılar yine!
@B: 🤢🤢🤢🤢
@D: Sıçtırtmayın ağzınıza bazı yorumlar saygılı olun lan
@J: Bok yesin
@Q: Kim Jennie umarım intihar eder...
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~~
lalalalisa_m;lalalalisa_m: My Nini is with us now! Don't worry guys~ ✌🏻
6.912.629❤️
5.822.456💭
______
@Blinkeu: Açıklayın artık kesin kavga etmediniz Lili
@Jenlisa.my.loves: YOUR NİNİ 😻
@Ç: Senden nefret ediyorum 🤬🤬🤬
🔁
@Chaeng.lili: Tm.
@Anti.Liskook: KOOK'U BIRAK AMK
@Lismin.nie: Ağağağağağağaağ🤗
@G: Taş gibi hatun bee
@Q: Umarım Kim Jennie ile birlikte intihar edersiniz...
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~~~"Kendinizi ne halt sanıyorsunuz!?!" Yang başkanın sesi ilk defa bu kadar yüksek çıkmıştı. Bang PD ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu. 11 kişi sonunda yan yana gelmişlerdi evet, ama yan yana geldiklerinde istedikleri başkanlardan azar yemek değildi...
Namjoon'un Yoongi'ye attığı bakış ile Taehyung yutkundu. Jisoo ise Jin'e bakıyordu. Ne kadar güçlü kalsada onu çok özlemişti.
Jennie'nin sesi hiç olmadığı kadar kısık çıkmıştı, yere bakıyordu "Üzgünüm, benim suçum. Onlara kızmayın...". Yang alay eder gibi güldü "Senin suçun olduğunu biliyoruz Jennie, ama Rose yanında kalabilirdi.".
Jisoo sinirle gözlerini açtı Yang başkanın dediği şey ile. Jennie'yi kırıyordu ve sırıtıyordu. Lisa Jennie'nin elini tuttu moralini düzeltmek için.
Bang PD daha saygılı konuşuyordu "Bir bildiğimiz var ki size diyoruz değil mi? Aranızda duygusal bir bağ olması yasaktır dediğimizi hatırlıyorum. Şimdi ne yapacağız?". Rosé ona baktı "Özür dileriz...".
Yang küçümser bakışlarla baktı "Özür dilemekle her şey çözülse ne iyi olurdu Chaeyoung.". Jungkook Yang'e baktı ve sinirle nefes verdi, kızlar nasıl dayanıyordu buna? Jimin onu anlamış gibi sırtını sıvazladı.
Namjoon diğerlerine baktı, bazıları sinirli bazıları da üzgündü. Bang PD'ye kafasını çevirdi "PD'nim, izninizle çıkabilir miyiz? Bunu düzeltmek için bir şeyler düşüneceğiz, emin olun.". Bang PD başını olumlu anlamda salladı "Tamam Joon, güveniyorum size. Biz de biraz konuşacağız. Her zamanki siyah arabaya binin ve yurda gidin. En azından birkaç günlüğüne.".
Namjoon başını olumlu anlamda salladı ve ayağa kalktı. Diğerleri de onunla birlikte ayağa kalktı ve çıktılar. Kapıyı kapattıklarında Jennie sırtını duvara yaslayıp ağlamaya başladı. Jisoo onu teselli etmeye çalışırcasına saçlarını okşuyordu.
Taehyung ikisine baktı "Sanırım burası bunun için doğru bir yer değil, arabaya binelim hadi.". Jisoo ona bakıp başını olumlu anlamda salladı ve Jennie'nin koluna girdi, diğerleri ile birlikte zemin kata indiler. Kapının önüne gittiklerinde siyah araba onları bekliyordu.
Özlemişlerdi hep birlikte buraya binmeyi. Aralarında nasıl bu kadar güçlü bir bağ olmuştu bilmiyorlardı ama cidden iyi anlaşıyorlardı.
Arabaya sıra ile bindiler ve araba yurda doğru gitmeye başladı. Taehyung diğerlerine bakıp gülümsedi "Yine buradayız.". Lisa onu onayladı "Evet...".
Namjoon Yoongi'ye sinirle bakıyordu "Neden bize bir şey söylemeden gittin hyung?". Jennie iç çekti ve kucağındaki elleri ile ilgilenmeye başladı "Benim suçum, üzgünüm. Onu özlemiştim, aptallık ettim.". Jisoo iç çekti "Olan olmuş, geçmişi düzeltemeyiz...".
Arabanın yavaşlamasıyla vardıklarını anladılar. Araba durduğunda kapıyı açıp sırayla indiler ve eve doğru yürümeye başladılar. Bu eve bir daha birlikte gidemeyeceklerini düşünüyorlardı.
Lisa birden gülmeye başladı. Diğerleri de onun gülmesine gülmeye başladıklarında deliler gibi gülüyorlardı. Birlikte mutlulardı, şu an haberlerde onlar hakkında söylentiler çıksa bile... Eve girdiklerinde bavullarının evin salonunun ortasında olduğunu gördüler. Evcil hayvanları ise otelden buraya getirtilmişti.
Hoseok tek kaşını kaldırdı "Burada bir günlüğüne kalmıyor muyduk...?". Jimin sıcak gülümsemesini sergiledi "Demek ki bir gün değilmiş.". Jisoo bavulunu eline aldı "O zaman bunları odalara çıkarabiliriz." dedi ve merdivenlerden çıkmaya başladı. Diğerleri de onunla beraber kendi bavullarını alıp odalarına çıkardılar.
Resmen hayal gibiydi, yeniden bu evde ve birliktelerdi. Bunu sayılı kişi bilse bile...
~~~~~~~~~~~~~
sooyaaa_;sooyaaa_: Hi~ 💁🏻♀️
6.729.111❤️
5.332.646💭
______
@Blinkeu: Senin o hi yazan ellerine kurban olam
@jisooyaaa_: Selam cnm 💅🏻
@K: 🤢🤢🤢🤢🤢
@Q: Umarım Kim Jennie ve Lalisa Manoban ile birlikte intihar edersin...
@Kaisoo_: Muah~ ❤️
@Ğ: Sevdim seni pikaçu
@W: 🤬🤬🤬🤬🤬
@Yoonsoo.jenmin: Ayayayayaya😇
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸