koreadispatch;
koreadispatch: Bangtanpink iş birliği albümünü tam olarak yayınladıktan sonra dün büyük bir kavgayla bitti! Çiftler ayrıldı! Armyler ve blinkler birbirlerine kızgın! Grupların birbirlerinin başarısı ile alay ettikleri söyleniliyor. Tam bir bilgiye sahip değiliz...
9.823.711❤️
14.191.200💭
______
@Blinkeu: Ne?! Onlar böyle bir şeyler demezler birbirlerine! 🤭
@Y: Oh be! Sonunda!
@T: Kim oppalarımla dalga geçmeye cürret eder?!
🔁
@O: Asıl unnilerimle dalga geçemez kimse!
@G: Sakin...
@Seulmin.nie: SONUNDAĞAĞAĞAĞAĞ
@Jen.kai.is.reel: Jennie bebeğim sonunda onu gerçekten seven kişiye gidecek🥺
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~
sooyaaa_;sooyaaa_: Chichu style
5.732.922❤️
7.923.222💭
______
@Blinkeu: Cidden çıkan haberler doğru mu???😟
@Y: Şu tipe bak birde oppalarıma laf etmişler..
@Antiğiğiğ: PİSLİKLER!
@Bangtanboyss: Salaksınız, acıyorum size!
@İtzyyy: Onlardan nefret etmeyin bu haber doğru olmayabilir bile...🥺
@Unnijisoo: Unni siz en iyisisiniz tamam mı? Onlar salağın teki! 💖
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~Jisoo elindeki çantaları bırakıp yatağa uzandı
"Sonunda bitti yol. Ne kadar uzunmuş..". 3 saat süren yolculuk sonunda kızlar otele varmışlardı. Hepsi aynı odada kalacaktı. Beyaz rengin ağır bastığı odada iki tane çift kişilik yatak ve her zamanki şeyler vardı. Oda gayet büyük ve ferahtı. Rosè yatağa oturdu "Onları çok özledim...". Lisa dudağını büzdü "Bende...". Jennie bitkin durumdaydı "Ben duştayım.". Jisoo başını olumlu anlamda salladı "Bencede duşa gir en azından kendine gelirsin.". Jennie duşa girmek amacıyla banyoya gitti. Lisa telefonunu eline aldı "Acaba onlar otellerine varmış mıdır? Arasam mı?". Jisoo diğer yatakta oturan Lisa'ya baktı "Şimdiden dayanamıyorsanız nasıl duracaksınız acaba...". Rosè kaşlarını çattı "Sen kimseyi özlemedin mi unni?". Jisoo gülümsedi "Özledim Rosè ama her şey istediğimiz gibi olmuyor maalesef. Zorundayız.".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸