sooyaaa_;
sooyaaa_: ✨🐝
5.733.192❤️
6.333.928💭
______
@Blinkeu: Uuuu my baby~
@W: Tanrıça😍
@K: Bu kadın insan olamaz...
@A: Üf ne abartmışlar benim amcam bundan daha güzel 😖
@Roses_are_rosie: Güzellik🧚🏻♀️
🔁
@sooyaaa_: Ağağağağ❤️
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~~Namjoon salona inip boş olan koltuğa oturdu "Hadi çıkalım araba gelir birazdan.". Herkes onu onayladı, ardından Namjoon Jennie'ye baktı "Jennie, Yoongi hyung dünden beri odasından çıkmıyor, onu da çağırır mısın? Provaya gelmeli.". Jennie bir iç çekti ve gülümsedi "Tabii". Salondan çıkıp merdivenlerden çıkmaya başlarken bir gerilme geldi ona. Yoongi dün sinirlenmiş ve hiçbir şey demeyip odasına çekilmişti. Ona kızgın olabilirdi. Yoongi'nin odasının kapısına geldiğinde kapıyı tıklattı "Yoongi... Gelmen lâzım, provaya gideceğiz. Araba yarım saat sonra gelir.".
Ses çıkmamıştı. Jennie tekrarladı "Yoongi, duyuyor musun?". Yine bir ses gelmeyince meraklanıp yavaşça kapıyı açtı. Yoongi hâlâ yatakta uyuyordu. Yavaşça yanına gitti. Yoongi'nin dağınık olan saçlarını narince düzeltti "Sevgilim hadi uyan.". Yoongi yavaşça gözlerini araladı ve yatakta doğruldu. Jennie gülümsedi "Günaydın. Doğum günün kutlu olsun bu arada.". Yoongi uykulu bir sesle yanıt verdi "Teşekkürler. Günaydın.". Jennie eğilip dudağına küçük bir buse kondurdu "Bana kızgın mısın?". Yoongi ona baktı "Hayır.". Jennie meraklı bir ifadeyle baktı "Dün neden bir şey demedin?". Yoongi iç çekti "Kalbini kırmak istemedim.". Jennie kaşlarını çatıp onun yanına oturdu "Kalbimi mi kırmak istemedin?". Yoongi başını olumlu anlamda salladı "O herife sinirlenip sana patlamak istemedim.". Jennie'nin aklına Kai gelince dudağını büzdü "Boşver...".
Sonra aklına Namjoon'un dedikleri geldi ve ayağa kalktı "Bu arada üzerini değiştir provaya gidiyoruz.". Yoongi de ayağa kalktı "Tamam.". Jennie odadan çıktı ve merdivenlerden hızla indi. Salonda bekliyorlardı. Lisa dalga geçer gibi güldü "Biraz daha uzun sürseydi unni.". Jungkook gülümsedi ve Lisa'ya baktı "İşleri vardır Lisa sus sus.". Rose ve Jimin kıkırdadı. Jennie göz devirdi ve Jungkook'u teklik etti "Oşloro vordor Loso sos sos." Ardından merdivenlerden Yoongi indi. Tae güldü ve ayağa kalktı "Gidelim o zaman hadi.". Jisoo ciddiliğini bozmadı, ayağa kalktı ve mırıldandı "Cidden bunları anlamıyorum...".
Siyah arabayla Bighit binasına vardılar ve binaya girdiler. Tüm çalışanların ve stajyerlerin gözleri yukarı kata çıkana kadar onların üstündeydi. Ardından herkes kendi işine bakmaya başladı...
~~~~~~~~~~
lalalalisa_m;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸