sooyaaa_;
sooyaaa_: Black Swan🦢
5.822.912❤️
4.999.210💭
______
@Jeon_Kookie: Uwu🍯
🔁
@Jkkk: Oppaaaaağğağağağağağağağ
@Blinkeu: Chichu bir siyah kuğu😝! Bu bana Bangtan'ın şarkısını anımsatıyor kkk
@Roses_are_rosie: I'm the White swan🙃
🔁
@sooyaaa_: Haha ok😅
@Ww_Handsome: Wow!😍
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~
Roses_are_rosie;Roses_are_rosie: @sooyaaa_ I'm the white swan🦢
6.822.112❤️
5.993.330💭
______
@Chim_Chim: My swan...🌱
🔁
@Roses_are_rosie: Your swan..☺️
@Blinkeu: My hearteu is bum bum
@M: Kuğuymuş, peh! Anca kaz olur bu jslsndkssjkfkefslfjdlhflejfşdjfkr
@H: Çok güzelsin.......
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~Bangtan yeni çıkan albümleri için çok çalışıyordu. Kızlar ise işbirliği şarkılarına çalışıyorlardı. Lisa yere uzandı, nefes nefeseydi "Yeter, 11 saattir çalışıyoruz". Rosè gözlerini fal taşı gibi açtı "O kadar oldu mu ya?". Jisoo Rose'ye baktı "Evet. Diğerlerine de söyleyelim onlar da çok yorulmuştur. Bugünlük yeter.". Jennie kafasını olumlu anlamda salladı, "Ben söylerim." dedi ve Bangtan'ın yeni şarkılarını çalışmaları için ayrı olan dans çalışma odasına gitti.
Aralık olan kapıdan bangır bangır müzik sesi geliyordu. İçeri girdi. Arka dansçılarla beraber "ON" şarkısını çalışıyorlardı. Aynı zamanda da kamera ile kaydederek hayranlar ile paylaşacaklardı. Jennie videoyu bozmamak için kenara oturdu ve onları izlemeye başladı. Şarkı, dans ve kayıt bitene kadar sessizce izledi ve en sonunda alkışladı "Çok güzeldi!". Hoseok gülümsedi "Saol. Sonunda hatasız yapabildik.". Hepsi arka dansçıları uğurladılar. Jungkook arkalarından bağırdı "Çok iyiydiniz çocuklar teşekkürler!".
Nefes nefese kalmışlardı. Jimin Jennie'ye baktı "Diğerleri nerede?". Jennie ayağa kalktı "Onlar diğer odada bekliyorlar. 11 saattir çalışıyoruz, sizce de yetmez mi?". Yoongi kafasını olumlu anlamda salladı "Yeter de artar bile. Birazdan gideriz.". Jimin Yoongi'ye baktı "Ben biraz daha çalışacağım. Siz gidersiniz ben sonra gelirim.". Namjoon Jimin'e baktı "En fazla 1 saat daha çalış, en son olanları biliyorsun Jimin.". Jennie meraklı bir ifadeyle "En son ne oldu ki?" dedi. Namjoon iç çekti "O kadar çok çalışmış ki burnu kanamış. Ayrıca bacağında ağrı kesici bantlarla gezmişti bütün gün.". Jennie kaşlarını çattı "O kadar kötü müydü? Bence şimdi bizimle gel Jimin.". Jimin kapıya doğru gitti "Peki..". Diğer herkes de odadan çıkıp kızların olduğu yere gittiler.
Bu arada odada Jisoo açlığına dayanamamıştı ve ramen yiyordu. Rosè müziksiz bir şekilde "16 shots" şarkısına yaptıkları dansı çalışıyor, Lisa ise bir köşede telefonuna bakıyordu. Kapı açılınca hepsi aynı anda onlara döndü. Jennie Rose'ye baktı ve gülümsedi "Hey! O dansı ben olmadan çalışamazsın! Geliyorum!" dedi ve yanına koştu. Bangtan çok yorulmuştu, onlar da bir yerlere oturdular. Jin Jisoo'nun yanında oturdu ve ramen yemek istediğini göstermek için ağzını açtı. Jisoo gülümsedi ve kâsedeki ramenden chopstick ile ona ramen yedirdi.
Namjoon telefonuna bakarak konuştu "Bir günümüz kaldı. Yarından sonra ayrılıyoruz maalesef.". Tae dudağını büzdü "Üf ya". Herkesin morali bozulmuş gibi biraz sessiz kaldılar. Hoseok gülümsedi "Hadi ama yarın sabah da ayrılabilirdik iyi tarafından bakın. Koskoca iki günümüz var sayılır.". Lisa ayağa kalktı ve Jungkook'un yanına oturup başını onun göğsüne yasladı "İyi tarafını düşünemiyorum. Birbirimizi sık göremeyeceğiz.". Jin gülümsedi "Müzik ödüllerinde görüşeceğiz ama.". Kimse bir şey demedi. Uzun sessizlikten sonra Jin bıkmış gibi ayağa kalktı "Hadi ama! Neşelenin. Size bir espri yapayım mı!". Herkes aynı anda dedi "HAYIR!". Jin elini ensesine koydu "Hadi ama biraz olsun komik değil mi?". Yoongi göz devirdi "İdare eder. Jimin katıla katıla gülüyor.". Jimin güldü "Ama ben kendimi tutamıyorum!".
Taehyung ayağa kalktı "Hadi gidelim artık evdeki yaramazlar şu an darmadağın etmiştir evi.". Lisa'nın gözleri açıldı "Leo, Lily, Louis ve Luca!". Hoseok güldü "Mickey onlara alıştı artık masaların altına girip gözükmediğini düşünmüyor.". Jisoo ayağa kalktı "Hadi gidelim.". Eşyalarını toplayıp binadan dışarı çıktılar.
Evlerine kadar onları götüren şoföre teşekkür edip indiler. İçeri girdiklerinde etraf darmadağındı. Jennie çığlık attı "Chu'nun üstünde ısırık izi var!". Chu onun ayıcık terlikleriydi. Koşa koşa terlikleri eline aldı ve dudağını büzdü "O kadar kötü değil en azından.". Yoongi yukarıya doğru seslendi "Holly! Neredesin kızım?". Holly onların geldiğini anlayınca havlayarak ve koşarak aşağı indi ve Yoongi'nin yanına gitti. Onun sesini duyan diğerleri de aşağı indi, tabii bazıları aşağıdaydı zaten.
Tae mutfağa gitti "Acıkan?". Lisa el kaldırdı "Ben!". O da mutfağa koştu, Rosè ve Hoseok da onunla gitti. Çok acıkmışlardı. Diğerleri kendi kafalarına göre takılıyordu. Bazıları da evi toplamaya çalışıyorlardı. Jennie odasına çıktı ve üzerine rahat bir şeyler giydikten sonra yatağındaki telefonu titredi. Mesaj gelmişti. Meraklı bir şekilde yatağa oturdu ve telefonu eline aldı. İnstagram'dan bir mesaj gelmişti. Mesajı açtı, mesajın Kai'den olduğunu görünce kaşlarını çattı. Hızlıca okumaya başladı...
~~~~~~~~~~Kim_Jongin_Kai/ jennierubyjane
DM
Merhaba...
Yine Dispatch'de senin Min Yoongi ile el ele fotoğraflarınızı gördüm...
Dayanamıyorum..
Seni seviyorum ben Jennie.
Üzgünüm, sana olan sevgimi yok ettin.
Ve senin benimle el ele gördüğün
kişi benim sevgilim.
Lütfen bir sevgilim olduğunu unutma
ve saygılı konuş.
Jendeukie'yi özledim ben...
Lütfen bana öyle seslenme.
Bu eskide kaldı.
Ama çok seviyordun sana böyle seslenmemi.
Uzatma, yeter.
Saygımı bozmamaya çalışıyorum
ama sen tam tersi davranıyorsun.
Jennie bir kere dinle beni
gerçekten seni sevdiğimi anlayacaksın.
Olur mu?
~~~~~~~~~~Tam cevap yazarken açılan kapıyla Jennie refleks olarak telefonu hızlıca kapattı ve yatağa koydu. Yoongi tek kaşını kaldırdı "Ne yapıyordun?". Jennie gülümsedi "Hiç.. İnstagram işte.". Yoongi Jennie'nin yanına oturdu ve ona baktı "Neden heyecanlandın?".
Jennie gergin gergin saçlarını kulağının arkasına aldı "Yoo nereden çıkardın ki?". Yoongi onun elini tuttu "Hadi ama fark ediyorum geriliyorsun. Benden bir şey mi saklıyorsun? Ya da bizden?".Tam o anda telefon titredi. Yoongi telefonu eline aldı "İnstagram...". Jennie onun elinden kaptı telefonu "Boşver şimdi sonra bakarım.". Yoongi kaşlarını çattı "Jennie. Böyle yaparak daha da şüphelenmemi sağlıyorsun. Ver şunu.". Jennie'nin elinden yavaşça telefonu aldı ve şifreyi girdi. İnstagram'a girip gelen mesaja baktı. Yüz ifadesi değişti "'Cevabını bekliyorum meleğim' mi?". Jennie iç çekti "Özür dilerim, her şey üst üste geliyordu, söylemek istemedim sana. Zaten işin başından aşkındı...". Yoongi kaşını çattı "Bu herif seni rahatsız ediyor yine değil mi?". Jennie yere baktı ve başını olumlu anlamda salladı.
Yoongi önceki mesajlara doğru gitti ve sinirle güldü "Şu hale bak. Taciz bu resmen.". Yoongi ayağa kalkacakken Jennie onun kolunu tuttu ve ona yalvarır gibi baktı "Yanlış şeyler yapma, lütfen..". Yoongi ona bakmadı, yere bakıyordu. Kaşları çatıktı, sinirden konuşmak istemiyordu. Jennie tekrarladı "Lütfen...". Yoongi bir şey demeden odadan çıktı ve odasına gitti. Jennie ise öylece kaldı...
~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸