Jeon_Kookie;
Jeon_Kookie: Japonya konserinden çektiğim bir kare. Jennie noona seni bekleyemedik sorry skdkskdj
5.717.511❤️
4.912.611💭
______
@jennierubyjane: Bu seferlik affediyorum ama bir daha olmasın veletciğim -,-
🔁
@Jeon_Kookie: Ya noona bana velet deme artık!
@jennierubyjane: Alışkınlık olmuş pardon sjdjsjd
@Jeon_Kookie: Valla Yoongi hyungdan alıştın ya
@jennierubyjane: Ne?! Yoo .d
@Jeon_Kookie: Öhöm eheheh
@jennierubyjane: Aaa doğru Ya ondan alıştım ㅋㅋㅋㅋ
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~
lalalalisa_m;lalalalisa_m: Tatlı kostümlerle bile swag nasıl olunur görün😎
6.912.511❤️
5.203.890💭
______
@Blinkeu: Yoongi'ye meydan okuyorlaaaar
@LilyLeoLuca: Siz her zaman swagsiniz bee
@Chichuu: Jisoo tavşan mı olmuş kaplumbağa mı?! Sjjdksjd
🔁
@sooyaaa_: Onu bende çözemedim sldlsx
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~
Roses_are_rosie;Roses_are_rosie: 2 hafta sonraki konser için hazırlık 😝
5.722.161❤️
4.811.723💭
______
Yorumlar kapatılmıştır...
~~~~~~~~"Üzülme lan çözülür yapma böyle"
Jungkook yatakta oturarak sessizce ağlayan Jimin'in sırtını sıvazladı. Jimin Rose'nin onunla ilgili hiçbir şey düşünmediğini, ona arkadaş gözüyle baktığını düşünüyordu. Jungkook'a Norveç'te olanları anlatmıştı. Şu an Jimin'in odasındalardı.
Rosè Jimin'in odasının önünden geçerken Jimin'in ağlama sesini duyunca durdu ve dinlemeye başladı...
"Bana beni arkadaşı gibi gördüğünü dolaylı olarak anlattı Jungkook. Nasıl üzülmeyeyim..."
Jungkook onu anlar gibi başını salladı ve Jimin'in karşısına oturdu "Hadi ağlama artık... Olmazsa ben bir şeyler yaparım hyung". Jimin eliyle akan gözyaşlarını sildi ve ayağa kalktı "Ben dance practise odasına gideceğim. Dans çalışmam lazım." Jungkook onu başı ile onayladı, Jimin telefonunu alıp odadan çıkmak için ayağa kalktı.
Rosè onun çıkacağını anlayınca odasına koştu ve kapıyı kapattı. Nefes nefese kalmıştı, iyiki hemen koşmuştu yoksa Jimin onu görecekti. Kore'ye döndüklerinden beri Jimin neredeyse aralıksız dans çalışıyordu ve Rosè bunun kendisi yüzünden olduğunu düşünüyordu.
Odasından çıkıp aşağıya indiğinde aşağıda bir kargaşa olduğunu gördü. Yoongi ve Namjoon "Kill This Fake Love" şarkısı için "Fake Love" ve "Kill This Love" ın sözlerini birleştirmeye çalışıyorlardı. Diğerleri ise "All stars are yours" şarkısının koreografisini çalışıyorlardı..
'Jimin niye herkesten ayrı çalışıyor ki?' diye düşündü Rosè. Belkide onun yanına gitse iyi olabileceğini düşündü ve yukarıya doğru çıkmaya başladı. Dance practice odasına girdiğinde Jimin 'Dionysus' çalışıyordu. Rose'yi fark etmemişti bile. Kore'ye dün dönmüşlerdi ve Jimin o zamandan beri 15 saat dans çalışmıştı. Kendini çok yoruyordu.
Rosè sessizce kapıyı kapatıp köşedeki bir sandalyeye oturdu ve Jimin'i izlemeye başladı. Jimin'in birkaç dakika sonra bedeni bu kadar yorgunluğu kaldıramadı ve yere düştü. Nefes nefese kalmıştı. Rosè hemen yanına koştu "İyi misin!". Jimin ona şaşkın şaşkın baktı "Sen ne zaman geldin?". Rosè çok tedirgindi "Boşver! ayağına bir şey oldu mu?"
Jimin başını hayır anlamında salladı ve oturur pozisyona geçti "Sadece küçük çizikler boşver". Rose'nin başını 'Tamam' anlamıyla sallamasıyla birbirlerine bir şey anlatmak ister gibi bakmaya başladılar. Konuşmadan, birbirlerine dertlerini anlattılar sanki...
Rosè yavaşça Jimin'e yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi. Birbirlerini yavaşça öpmeye başladılar. Sanki birbirlerinin acılarını dindirmek ister gibi... Jimin Rose'yi elleriyle belinden kavrayıp kucağına oturttu. Rosè ise Jimin'in saçlarıyla oynuyordu. Başkanların ne dedikleri umurlarında değildi o an...
~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible| bangtanpink instagram
FanfictionFanlar sayesinde tanışan 11 genç idol... Sahte bir ilişki belki de aşka dönüşür? ^bxg^ •2019• Tüm hakları İnstagram'da saklıdır📸