3.0

3.3K 155 62
                                    

Roses_are_rosie;

Roses_are_rosie: Günaydın blink!5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roses_are_rosie: Günaydın blink!
5.813.166❤️
6.192.292💭
______
@Armyy: Hey bize günaydın yok mu?☹️
🔁
@Roses_are_rosie: Günaydın💖
@Armyy: :)
@Blinkeu: Günaydın Rosie!
@Seokjin.is.sick.ok: Bize gün aymadı :c
🔁
@Genious.man: Neden?
@Seokjin.is.sick.ok: Sınavlarım var ya
@Genious.man: Bizimde var...
@Seokjin.is.sick.ok: So sad
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
                              ~~~~~~~~~
lalalalisa_m;

                              ~~~~~~~~~lalalalisa_m;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lalalalisa_m: Lili😝
6.812.511❤️
5.928.272💭
______
@sooyaaa_: Lili'ye bak sen çok güzel olmuş skfjskdj
🔁
@lalalalisa_m: Her zamanki halim unni
@sooyaaa_: Seokjin gibi davranma ne olursun -,-
@lalalalisa_m: Ya ne yapayım hep o mu övünecek ㅋㅋㅋㅋ
@Blinkeu: Uwoo Lili😍
@Leoooo: Omen Tanrem!😮
Daha fazla yorum görmek için dokunun... 
                             ~~~~~~~~~
         Jeon_Kookie, sooyaaa_, Ww_Seokjin ve diğer 7 kişi beğendi!
                             ~~~~~~~~~
sooyaaa_;

                               ~~~~~~~~~         Jeon_Kookie, sooyaaa_, Ww_Seokjin ve diğer 7 kişi beğendi!                              ~~~~~~~~~sooyaaa_;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sooyaaa_: Balkondaki Jichu🎈
5.812.518❤️
0💭
_______
           Bu gönderi yorumlara kapalıdır...
                              ~~~~~~~~~

Yeni bir sabah olmuştu. Ama bu sefer Bangtanpink yurdunda değillerdi. Başkanlar onlara güzel bir tatil geçirtmek istedikleri için onları Norveç'te bir dağ evine göndermişlerdi. Doğa ile baş başa bir tatil yapacaklardı...

Kim sabah inşaat sesi yerine kuş sesleri ile uyanmak istemezdi ki? Kim evler yerine dağ ve göllerin manzarasını görmek istemezdi ki?

Yani bu onların stresini alan bir tatil olacaktı. İlk uyanan Jennie olmuştu. Cama bakınca sanki cam değilde tablo gibi göründüğünü düşünüyordu. Sonuçta Kore'ye benzemiyordu Norveç. Manzara onları şaşırtıyordu.

İkinci uyanan Yoongi olmuştu. Odasından çıkınca Jennie şaşırdı "Başımıza taş yağacak birazdan, Yoongi bey erken uyanmış"

Yoongi'nin yüzünde hafif bir gülümseme belirdi "Ne var uyanamaz mıyım?". Jennie kafasını iki yana salladı "Yoo, uyanırsın ama genelde en son uyanırdın".

Koltuğa oturdular, Yoongi camdan dışarı baktı "Böyle bir havada kim erken uyanmaz ki? Çok güzel burası". Jennie onu başıyla onayladı "Evet"

Ardından Lisa uyandı ve onların yanına, yani evin salonuna gitti. Onları görünce gülümsedi "Hey, sevgili rolüne kendinizi mi kaptırdınız yoksa?". Jennie göz devirdi "Hayır, sadece konuşuyorduk".

Lisa "Peki" dedi ve onların yanına oturdu.

Diğerleri de uyanıp gelince kahvaltı yaptılar ve dağ evinin etrafını gezmeye karar verdiler. Ama hepsi birden gezmeyecekti, grup grup ayrılacaklardı.

Gruplar şöyleydi;
1) Lisa, Rosè, Jimin, Jungkook
2) Jin, Namjoon, Jisoo
3) Yoongi, Hoseok, Tae, Jennie

Hepsi soğuk havaya uygun giyinip dışarı çıktılar. Jimin "Her grup farklı yönlere ayrılsın bence.". Herkes onu onaylayan sesler çıkardı. Jisoo ekledi "Bir saat belirleyelim ve o saatte evde buluşalım.".

Namjoon saatine baktı "Saat 1, bence saat 4'te burada olabiliriz". Herkes onaylayınca farklı yönlere dağıldılar. Uzaklaşmaları kötü olmayacaktı çünkü etrafta dinlenme tesisleri bulunuyordu. O yüzden rahatlardı.

3 grup da dağıldı ve evden uzağa doğru yürümeye başladılar. Biz şimdilik evden uzağa doğru yürüyen Jimin, Rosè, Lisa ve Jungkook dörtlüsüne bakalım;

Lisa karlara bıraktığı ayak izlerini sevdiği için onlara bakarak yürüyordu. Jungkook ona bakarak güldü "Çocuk gibisin Lalisa". İkisi de gülüyordu. Lisa ona cevap verdi "Ne yapayım seviyorum bu izleri. İnsanı rahatlatıyor".

Rosè ise önüne bakarak, elleri siyah uzun montunun cebinde, yürürken bir şeyler düşünüyordu. Jimin ise yanında ona bakıyor ve ne düşündüğünü tahmin etmeye çalışıyordu. Rose'a duyduğu sevgi her geçen gün artıyordu, başkanların dediklerini umursamıyordu bile...

Yoongi, Hoseok, Tae, Jennie dörtlüsüne dönelim;

Dördü üstte isimlerinin yazılış sırası gibi yürüyorlardı. Yoongi ile Jennie ayrı köşedelerdi. Arada Hoseok ile Tae'nin sohbetlerine katılıyorlar, arada ise birbirlerine bakıyorlar göz göze geldiklerinde ise gözlerini kaçırıyorlardı.

Jin, Namjoon ve Jisoo ise havadan sudan konuşuyorlardı. Bu arada Jimin, Rose, Lisa ve Jungkook'a dönelim...

Jimin ve Rosè bir bank bulmuş, orada dinleniyorlardı. Jungkook ve Lisa ise karlara oturmayı tercih etmişlerdi. Jimin tüm cesaretini toplayıp Rose'ye açılmaya karar verdi. Bütün yolda bunu düşünmüştü.

Heyecanla konuyu açtı Jimin "Rose, ben sana bir şey söylemek istiyorum..". Rosè gülümsedi "Tabii". Derin nefes aldı Jimin "Ben seni çok seviyorum". Rose'nin gülümsemesi daha da arttı "Bende seni". Jimin'in gözleri kocaman açıldı "Cidden mi!". Rosè başını salladı "Evet cidden. Hepinizi çok seviyorum. Yoongi'yi, Jisoo'yu, Namjoon'u, Tae'yi, seni..".

Jimin anladı ve buruk bir gülümsemeyle başını salladı.  Üzülmüştü, hemde çok...

Rosè onun ne dediğini anlamıştı, Bangtanpink yurdunda onun odasına girdiğinden beri biliyordu. Başkanların sözü yüzünden anlamazlıktan geliyordu.

'Ve son olarak kesinlikle aranızda bir bağ olması yasaktır!'
                             ~~~~~~~~~

impossible| bangtanpink instagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin