3.8

2.6K 132 31
                                    

jennierubyjane;

jennierubyjane: Hi🌟6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jennierubyjane: Hi🌟
6.812.202❤️
5.899.909💭
______
@Blinkeu: Aşkıımm
@F: O fotoğrafları görmediğimizi sanma yedin Yoongi'yi yedin!
@Oppam: Oppamın aklı başına gelse de ayrılsa şu kızdan -,-
@Yoongimmm: İnş ölürsün pislik!
    Daha fazla yorum görmek için dokunun...
                              ~~~~~~~~~~
Roses_are_rosie;

                              ~~~~~~~~~~Roses_are_rosie;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roses_are_rosie: Lili is sick ok?! She'll be better. Don't worry my loves💜
5.727.911❤️
7.333.929💭
______
            Bu gönderi yorumlara kapalıdır...
                                ~~~~~~~~
Jeon_Kookie;

                                ~~~~~~~~Jeon_Kookie;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon_Kookie: Lisa daha iyi olacak...
5.763.921❤️
5.321.88💭
______
@Blinkeu: Kalbini yerim seniğğğnnn
@Jenkook.jk: Bırak Lisa'yı Jennie elden gidiyeah
🔁
@Blinkeu: 😶
@Lili.Nini: Geçmiş olsun dileklerimizi Lisa'ya ilet olur mu Kookie?🥺
🔁
@Jeon_Kookie: Tabii ki~
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
                                ~~~~~~~~~

Lisa gözlerini yavaşça araladı, etrafa baktı. Odadaki her şey bembeyazdı. Oranın hastane olduğunu anlaması kısa sürdü. Kolundaki serum bitmek üzereydi. Başının ağrısı kesilmişti ama sırtı ağrıyordu. Yatakta doğruldu. Kapının açılmasıyla gözü kapıya döndü. Kapıdan Jungkook elinde bir bardak kahve ile girdi, girmesiyle Lisa'yı ona bakarken gördü ve kahveyi yere düşürdü. Ona koştu, Lisa'nın elini tuttu ve küçük öpücükler bıraktı eline "Çok korktum güzelim, beni çok meraklandırdın...".

Lisa gülümsedi "İyiyim Jungkook.". Jungkook'un gözleri kıpkırmızıydı. Lisa ona daha da yakınlaştı "Gözlerin...". Jungkook gülümsedi "Bir şey yok.". Ardından kaşlarını çattı "Her öğün yemeğini ben yedireceğim artık. Hiçbir öğünü atlamayacaksın.". Lisa iç çekti "Peki..". Kapının açılmasıyla Jungkook Lisa'nın elini bıraktı ve geri çekildi.

Kızlar içeri girdikleri an Lisa'nın etrafına toplandılar. Diğerleri de yanına gittiler. Jisoo'nun gözleri doldu "Lisa, bebeğim...". Rosè ise çoktan ağlıyordu ve Lisa'nın yanağına öpücükler bırakıyordu. Jennie Lisa'nın saçlarını okşadı "Bizi korkuttun miniğim.". Lisa gülümsedi, gözleri dolmuştu "Ağlamayın ben de ağlayacağım şimdi!". Kızlar göz yaşlarını sildi.

Tae Lisa'nın yanına gitti ve kulağına şunları fısıldadı "Jungkook neredeyse aralıksız ağladı.  Değerini bil bro.". Lisa şaşırdı ve Jungkook'a baktı. Telefonla uğraşıyordu. Namjoon Lisa'nın kolundaki seruma baktı "Serum bitince çıkabilirsiniz demişti doktor. Haber vereyim." dedi ve dışarı çıktı.

Herkes Lisa'ya geçmiş olsun dedikten sonra  doktor içeri girdi "Hastamız da uyanmış. Geçmiş olsun Lalisa hanım. Açlıktan tansiyonunuz düşmüş, bundan sonra hiçbir öğünü atlamayın mümkünse. Min Ji Lalisa hanımın kolundaki serumu alabilirsin." dedi ve hemşire kız içeri girip Lisa'nın kolundaki serumu çıkardı "Geçmiş olsun" dedi ve gitti.

Lisa Jungkook'un koluna girdi ve yavaşça hepsi hastaneden dışarı çıktı. Siyah arabanın da gelmesiyle arabaya bindiler ve yurda gittiler. Jungkook'un Lisa'ya kahvaltısını yedirmesi için Lisa ile mutfağa gittiler.

Jennie Yoongi'nin elini tuttu ve kendi odasına götürdü onu. Odaya girince kapıyı kapattı. Yoongi'nin karşısına geçti, onun ellerini ve kendi ellerini birbirine kenetledi ve alnını onun alnına yasladı. Şunları fısıldadı "Seni seviyorum... sevgilim.". Yoongi gülümsedi "Bende seni seviyorum, sevgilim..".

Jennie ikisinin ellerini birbirinden ayırıp yatağa oturdu "Galiba bir süre İnstagram'a bakmasam iyi olacak..". Yoongi yanına oturdu ve başını olumlu anlamda salladı "Bu kadar oppacım olduğunu bilmiyordum.". Jennie göz devirdi "Öğrenmiş oldun.". Yoongi güldü "Övünmek için dememiştim..".

Jennie yatağa uzandı "Dün hiç uyumadık Lisa bizi çok korkuttu ya, uykum var.". Yoongi ayağa kalktı "Tamam sen uyu o zaman.". Jennie Yoongi'nin bileğinden tuttu "Sende gel".
Yoongi gülümsedi "Sabah kapıyı açarlarsa Namjoon'u düşünemiyorum..". Jennie ayağa kalktı "Çözüm var" dedi ve kapıyı kilitledi ve ekledi "Ayrıca korkmuyorum.".

Yoongi kapının kilidini açtı "Sen yat ben geliyorum.". Dışarı çıktı ve kapıyı kapattı. Telefonunun titremesiyle telefonunu açtı Jennie. İnstagram'dan mesaj gelmişti.
~~~~~~~~~

       Kim_Jongin_Kai/ jennierubyjane
                                      DM
Jennie...
Seni çok özledim bebeğim.
Kokunu özledim, saçlarını derin derin koklamayı özledim..
                                                              Saçmalama
                                                           Her şey bitti.
                          Artık hayatımda başka biri var.  
Min Yoongi değil mi?
Sahte ilişki yaşadığınızı biliyorum.
                                                             Sahte değil.
Ahahah güleyim de boşa gitmesin.
Seni başkalarının yanında görünce içim gidiyor.
                                                           Ne yapayım?
                    Yoksa yeni sevgilini de mi aldattın
                        Sevgilin de seni bıraktı değil mi?
                                                            Kıyamam .d
Jennie
Yaptım küçük bir hata affet beni meleğim
                                             Bana meleğim deme
                  Senin o 'küçük bir hata' yapman ile
       ben ne kadar mahvoldum biliyor musun?
                    Ama benim yanımda Yoongi oldu.
                 Onun sayesinde ayakta kaldım ben.
O herif tam bir şerefsiz
1 haftaya kalmaz aldatır seni
         Yoongi'yi kendin ile karıştıdın herhalde
                               Boş yapma. Kapat telefonu.
Peki meleğim.
Sonra görüşürüz...
                                             Görüşmemek üzere
                              ~~~~~~~~~

Jennie telefonu yatağın yanındaki komidine koydu ve derin bir iç çekti. Kapının açılmasıyla Yoongi elinde bir tişört ile içeri girdi, kapıyı kapattı ve kilitledi. Tişörtü yatağın üzerine koydu ve üzerindeki tişörtü çıkardı. Jennie anında elleri ile yüzünü kapattı "Ne yapıyorsun?". Yoongi güldü "Sadece tişörtümü değiştiriyorum Jennie.". Jennie'nin elleri hâlâ gözlerindeydi "Olsun".

Yoongi yatağın üzerindeki tişörtü giyince diğer tişörtü koltuğa koydu "Gözlerini açabilirsin.". Jennie ellerini gözlerinden çekti. Yoongi Jennie'nin yanına uzandı. Jennie'nin bir şeyi düşündüğünü fark etti "Ne düşünüyorsun?". Jennie gülümsedi "Hiç". Yoongi başını olumlu anlamda salladı ama bu cevaptan tatmin olmuş gibi değildi.

Elleriyle Jennie'nin saçlarını taradı "Eğer bir sorun varsa bana açık açık söyleyebilirsin, her zaman.". Jennie başı ile onu onayladı "Tamam.". Jennie söylememeyi seçmişti, şuanlık o kadar sorun çıkarmıyordu Kai. Zaten işleri başlarından aşkındı. Albüm için uğraşıyorlardı. Birde bu sorunu çıkarmak istemedi...
~~~~~~~~

impossible| bangtanpink instagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin