4.3

2.2K 107 30
                                    

koreadispatch;

koreadispatch: Min Yoongi ve Kim Jennie ayrıldıktan bir gün sonra Kim Jennie, Kim Jongin ile bir parkta buluştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

koreadispatch: Min Yoongi ve Kim Jennie ayrıldıktan bir gün sonra Kim Jennie, Kim Jongin ile bir parkta buluştu. İkilinin flört olduğu düşünülüyor. Acaba Yoonnie ilişkisini Jenkai mi bozdu? Görüntüler birazdan internet sitemizde!
8.372.911❤️
11.723.202💭
______
@Blinkeu: Kafayı yiyeceğim ya! NE OLUYOR!
@Bangtanpink.eu: nE
@Y: Kız sürtük resmen yani başka sözüm yok
@L: Ohh bir gün ona bir gün buna mis
@Jenkaiii: AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ
@D: Ahlaksız ya
@W: Unnimi bir rahat bırakmıyorlar ya!
@J: Kim Jennie iyice saçmaladı artık...
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~
Roses_are_rosie;

                             ~~~~~~~~~~Roses_are_rosie;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Roses_are_rosie: Mmmm🍫
6.283.711❤️
4.123.913💭
______
@İtzyyy: Rosieeeee😭 Jennie'ye bir şey de
@Blinkeu: Güzellik🤍
@G: Ah sincap ah... Civciv ile ayrıldıktan itibaren üzgün gözüküyorsun☹️
@Y: Sürtükler grubu 😑
@J: Jennie saçmaladı artık, bıktım ondan -,-
Daha fazla yorum görmek için dokunun...
~~~~~~~~~~

"Jennie sen o gün Kai ile buluşmaya mı gittin!!".

Lisa korkuyla Rose'ye sarılmış, Jisoo ise Jennie'ye bağırıyordu. Chaelisa kavgayı izliyordu.. Jennie yere bakıyordu. Cidden her şeyi berbat etmişti...

Jisoo sinirle saçlarını geriye attı "Ya ben en büyüğünüz olarak sizi koruyamıyorum! Çünkü hep arkamdan işler çeviriyorsunuz!". Jennie ona baktı "Özür dilerim.. Ben, sadece onu çok seviyorum.". Jisoo kaşlarını çattı "Kimi! Kai'yi mi!". Jennie'nin gözünden bir yaş süzüldü "Hayır, Yoongi'yi...". Lisa Jennie'ye bakıp dudağını büzdü. Jisoo sinirle güldü "Aferin Jennie Yoongi'nin sana olan güvenini de son damlasına kadar bitirmiş oldun.".

Rosè Jisoo'ya baktı "Unni!". Jisoo göz devirdi "Ne yani yalan mı? Görüntülere bak... Yoongi'nin yerinde olsam cidden ona olan umudumu yitirirdim.". Jennie daha fazla dayanamadı ve ağlamaya başladı. Yoongi'ye sarılmaya çok ihtiyacı vardı...

Lisa onun yanına oturup sımsıkı sarıldı ona. İçi parçalanmıştı. Gruptan biri ağlasa onun yanına gidip sarılırdı. Jisoo çantasını koluna taktı "Peki, işe yaramıyorsa bu grupta bir ablanın işi yok.." dedi ve odadan çıktı. Odada Jennie'nin ağlama sesi kalmıştı. Rosè kaşını çattı "Ne yapıyor? Gelmeyecek mi?". Lisa ona baktı "Gelir, bize dayanamaz..". Bu arada Jennie'nin telefonu çaldı. Rosè ekrana baktı "Yoongi...". Jennie ona baktı ve telefonu aldı. Ağlaması kesilmişti. Konuşmak için banyoya girdi ve kapıyı kapattı. Telefonu açtı.

Yoongi hemen konuşmaya başladı "Jennie ciddi misin? Gerçekten mi?". Sesi ağlamaklı geliyordu. O da ağlamıştı. Resmen bir kâbusun içindeydiler...
Jennie'nin sesi titriyordu "Yoongi ben çok kötüyüm... Lütfen yardım et..". Yoongi hünüzle güldü "O sana yardım eder Jennie.". Jennie'nin yüzü artık ağlamaktan ifadesizdi, teni bembeyazdı "Hayır.. Bana tek iyi gelen sensin.". Yoongi'nin gözünden bir yaş düştü "Amacın neydi? Niye bana bunu yaptın...". Jennie yalvarır gibiydi "Affet beni ben bir aptalım Yoongi.. Senin beni umursamadığını düşünüyordum. Seni kıskandırmak istedim lütfen affet beni...". Yoongi şaşırmış gibiydi "İnanmıyorum sana, bunu neden düşündün!".

Jennie artık konuşmak istemiyordu. Derin bir iç çekti. İkisi de sessiz kaldı. Bir süre sonra Yoongi dayanamadı "Yeter Jennie. Uzak mesafede bile değiliz, aynı ülkedeyiz ama ayrıyız. Böyle yaşayamıyorum. Görüşürüz diyeceğim ama görüşemeyeceğiz. Elveda diyeceğim ama içim el vermiyor... En iyisi ayrılmak... Seni seviyorum, bunu unutma.". Ve hüzünle güldü "Ha bu arada, kabul ediyorum sen benden daha çok kedisin...". Bunu deyip telefonu kapattığında Jennie mahvolmuştu.

Lisa kapıyı tıklattı "Gelebilir miyim?". Jennie tepki vermedi. Lisa kapıyı araladığında Jennie'yi yerde oturmuş bir şekilde görünce hemen yanına gitti "Unni iyi misin?". Jennie'nin yanakları şişince Lisa onun kusacağını anladı ve onu klozete yöneltti. Jennie deliler gibi kusup ağlıyordu. Cidden iyi değildi...
                           ~~~~~~~~~~~
Chim_Chim;

                            ~~~~~~~~~~~Chim_Chim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chim_Chim: I mis you my love...✨
6.811.999❤️
5.322.133💭
______
@Blinkeu: Uwu
@Jiminsshi: YERİM SENİ HAM HAM
@İtzyyy: Rosie'yle neden ayrıldınız ki... Çok ponçiktiniz.. :(
@Bantan.boys: Köprücük kemiğine ekmek bandığım ya
🔁
@E: O ne lan ıyyyy sjdljskd
    Daha fazla yorum görmek için dokunun...
                             ~~~~~~~~~~

impossible| bangtanpink instagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin