Eps 1 : Mission

2K 68 3
                                    

TEKAN UNTUK LAGU 📢📢🎶

New story begin !!!!

Nama: Kim Na Hee
Umur: 22 (23 korean age)
Secret: ?

Aku adalah secret agent. Tugas aku?
Menyelesaikan masalah dan aku adalah agent pling terhandal di tempatku. Aku dikenali sbg agent 002. Aku bagus dalam berlawan , menembak dan bermain peralatan yang tajam.

Actually aku x pernah sangka pon aku akan terlibat dalam dunia gelap ni tapi yeah here we go now.

PRACTICE ROOM

Aku sibuk berlawan dgn pelatihku , namjoon. Aku akan diberikan latihan setiap minggu untuk meningkatkan skill lawanku untuk misi yang akan datang nnti.

"Woah , you are so good in this Nahee. I think its better we rest awhile. Im tired." Kata namjoon lalu duduk ke tepi gelanggang.

"Ohh come on. Just a little bit. I need more practice so i can improve my skill and move." Balasku cuba tuk memujuknya berlatih kembali.

Dia memandangku lalu meletakkan botol minumannya ditepi.

"Hell no. Im exhausted. You are not tired girl?" Soalnya.

"Nope. Now get your ass up. Come on!" Kataku smbil menarik tangannya membuatkan dia bgun.

Tiba-tiba seseorang datang menggangu kami berdua.

"Well, well." Kata seorang perempuan berambut panjang itu.

IRENE.....

Aku menjelingnya dan tidak mengendahkannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku menjelingnya dan tidak mengendahkannya.

"Yah! Kim nahee are you deaf?" Jerit irene.

Aku menoleh kearahnya dgn muka yang ajak annoying.

"Wtf are you doing here huh? What makes you come here all of sudden?" Soalku padanya.

"Well as you can see im trying to talk to you." Balasnya dgn senyuman yg sinis.

Yep..always with that fucking smile. I hate that.

"Well im sorry i dont have anytime for you. So get the fuck out here." Kataku tanpa memandangnya lalu meninju pouch bag tersebut.

"Really? But i think this is important to you. REALLY important." Katanya.

Aku menoleh kearahnya lagi dan berkata.

"Just straight to the point irene. I dont have so much time for you." Balasku.

"Boss want to meet you."katanya.

Aku memberikan ekspresi muka yang agak pelik.

"Why?" Soalku.

"Ask him. He really want to meet you. And you have no idea why he wants to meet you bitch." Balasnya smbil memberikan senyuman yg sinis itu kembali.

MAFIA BOSS X SECRET AGENT JUNGKOOK FFWhere stories live. Discover now