Rozdział 20

127 6 0
                                    

W szkole było głośno .Każdy wiedział co przydarzyło się Jiminowi.Nadawala nawet to telewizja w wiadomościach.Nawet wiedziano kto za tym stał .Nijaki Min Yoongi .Wiadomo że chodził do szkoły tej samej szkoły co Jimin.Wiec musieli się minąć na korytarzu.

Wtedy w szkole wpadła policja i natrafiłam na trójkę przyjaciół którzy byli przy tym zdarzeniu.Zabrali ich na komisariat.Chcieli zadać kilka pytań przed rozprawą sądową.
Najpierw wzięli Jina.
- Więc tak ..-zaczał funkcjonariusz
- Oskarżony zaczepił Jungkooka i próbował to zranić ale też  trafił  Jimina?
- Tak ,proszę pana- kiwał głową Jin
- Czy wiesz dlaczego to zrobił ? Jaki miał motyw .Czy Jungkook był gnebiony w szkole?
- Tak był przez niejakiego Suge z szkoły A co do reszty to nie wiem.
- Rozumiem - policjant zanotował coś w swoim notesie
- Jesteś wolny - Powiedział funkcjonariusz.
Jin wyszedł.Pozostala trójka spoczął na nim wzrok .
- O co pytał ? Czy Jungkook był gnębiony.
- Ale zaraz przecież to rozprawa o śmierć Jimina - Powiedział w nerwach Jhope.
- Tak ale zbrodniarz chciał zranić Jungkooka nie Jimina.- Powiedział Jin.
- Ale kto wie , zaatakował go w naszej obecności może chciał i nas zranić ?- Powiedział Jhope podnosząc ton.
Wtedy policjant poprosił do siebie Jungkooka.

- A więc tak Jungkook wiesz dlaczego napastnik Cię zaatakował?
- Nie wiem kto to jest Min Yoongi , nie znam go.- odpowiedział spanikowany chłopak.
- Oj chłopcze.. Działał pod pseudonimem Suga.
Wtedy to olśniło.
Suga ten który gnębił to od początku szkoły.
Wtedy pomyślał ale zaraz Suga ubiegłą się o Jimina.Jak teraz będzie żył z myślą że to zabił A nie tylko wystraszył Jungkooka dla zabawy.
- Przepraszam muszę wyjść.- Po czym chłopak wybiegł z sali przesłuchań.
- Ale my nie skończyliśmy..- Powiedział funkcjonariusz.

-Chłopcy Suga to Min Yoongi.- Powiedział Jungkook w emocjach.
- Czekaj co? Ale przecież..- Próbował zrozumieć Jhope.
- No to niezłe bagno - Powiedział trumfialnie Jin.
- Nie wierzę że musimy zeznawać.Przeżywać to wszystko od nowa.- Powiedział na skraju wytrzymania Jhope.
- Wiem że nie zmienimy tego co się stało lecz musimy to zrobić dla Jimina.- Powiedział Jin opanowanie
Przerwał im dźwięk otwieranych drzwi.
- Pan Jung Hoseok
Jhope ruszył w stronę drzwi.
Gdy usiadł funkcjonariusz zadał takie pytanie :
- Czy coś łączyło Jungkooka i sprawcę?- zadał spokojnie policjant.
- Jungkooka i Suge raczej Suge i Jimina byli parą - wypalił Jhope.
- Siedzieliśmy w trójkę że Suga się znęcał nad słabszymi .To był pomysł Jimina by to ochronić.To on miał moc nad Sugą.
- Rozumiem.- Funkcjonariusz tworzył notatki.
- Tyle mi wystarczy .Dziękuję możesz odejść.

Gdy wrócił Jhope jeden zapytał :
- Czego się pytał?- Zapytał Jin
- Czy coś łączyło Jungkooka i Suge nie wiem po kija to się pytał.- Zakpił Jhope.
- Ale zaraz..wymsklo mi się że Suga i i Jimin byli razem.- Powiedział Jhope.
- No to mamy przekichane- odpowiedział Jin. 
- Ale to dlaczego?- Zapytał Jungkook
- Mogą uznać że spiskowali ze sobą i oboje chcieli Cię załatwić...- Powiedziaĺ z dramaturgią Jin.




Can you hear me?|Taekook|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz