Multimedya = Emir
" Hayır sen değil, o keçi buraya oturacak."
Bu dediği cümleler 2 veya 3 saniyede binlerce kez kafamda tekrarladı. O kim oluyordu da bana, Ada Sargın'a keçi demeye cesaret edebiliyordu. Üstelik bide emir veriyor. Gerizekalı ya bak sen.
Hem bu kız onun sevgilisi ise nasıl ona böyle davranabiliyordu. Tamam çok güzel, tatlı, minnoş, mükemmel bir kız olabilirim ama bu ne hız.Yavaşça arkamı döndüm ve bizi izleyen sınıfa şöyle bir baktım. Kızlarla göz göze geldiğimizde anlamış olacaklar ki bana korku dolu bakışlar atıyorlardı. Hepsine alaycı bi bakış atıp daha sonra yakışıklı çocuğa tek kaşımı kaldırarak baktım. O da bana aynı şekilde tek kaşını meydan okuyormuşçasına kaldırdı. Amacı neydi bunun. Ben onu tanımıyormuş gibi davranırken onun bana "keçi" diye hitap etmesi. Çok saçma.
Tabi o beni diğer kızlarla karıştırmış, direk oraya oturacağımı falan sanmış. Benim oraya oturma ihtimalim şuan itibariyle en fazla %1 o da eğer ölürse falan diye yani.
O anlık gelen bir fikirle sırıttım ve sevgilisinin kulağına eğildim ona
" Cidden mi beni, şu gördüğün mükemmel kızı sevgilinin yanına mı oturtucaksın. Farkındaysan senden bile daha güzelim. Ben orda oturken sevgilinle dip dibe olacağım ve sen buna hiçbişey demiyeceksin öylemi ? Kısacası bu kadar aptal olduğunu zannetmiyorum." dedim ve geri çekildim.
Kız ağzı bi karış açık bir şekilde bana baktı ve hemen yakışıklı çocuğun yani sevgilisinin yanına koşup ona yalvarmaya başladı. Ne kadar sürtük bi kız bu.- Emir Lütfeğn lütfeğn yanına oturmama izin ver. Seni asla o kızla oturtmam.
Gibi şeyler vızıldadı. Bunun üzerine ben büyük bi kahkaha atınca sınıftaki gözler tekrar bana döndü. İsmini az önce öğrendiğim Emir'e sırıtarak bakarken onun bana yine öfkeyle baktığını gördüm.
Önünde oturan bi çocuk bana bakarak konuşmaya başladı.
- Kanka o inatçı keçi bu inatçı keçi mi !?
WTF !?
Sonra sonunda şu sabahtan beri bizim tartışmamamıza tek kelime dahi etmemiş, salak gibi bizi izlemiş, öğretmen olduğu daha yeni aklına gelmiş varlık konuştu.
- Hadi çocuklar ! artık yerinize geçin.
Sırıtarak yerime yani Emir'in sevgilisinin eski yerine geçtim.
Sınıfa baktığımda bana öküzün trene baktığı gibi baktıklarını gördüm.
Onlara "eğer birdaha bana bakarsanız kendinizi mezar taşı seçerken bulursunuz." bakışı attığımda hepsi direk önüne döndü. Tabi bizimkiler ve Emir'in arkadaşı sandığım kişiler hariç. Kızlara sorun yok dercesine gülümsediğimde sanki daha yeni nefes almayı öğrenmişler gibi saçma salak hareketler yapmaya başladılar. Onların yaptığı harekete göz devirdim ve sıraya başımı koyup uyumaya başladım.
Emir'den devam :
Kafamı sıradan kaldırdığımda gördüğüm manzara karşısında şaşkınlıktan geberebilirdim. Geçen günki sweet için kavga ettiğim ve beni rezil eden kızdı bu. Bunun burada ne işi vardı. Gözlerimiz buluştuğunda o da aynı şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bir süre bana baktıktan sonra şaşkınlığını atlatmış gibi konuşmaya devam etti.
- Adım Ada 18 yaşındayım. Çınar Kolejinden geliyorum. (Ada)
Demek ismi Ada. Arkadaşları bir yerlere oturdular ve en son o kaldı ne tesadüf ki sadece benim yanım boştu bunun sebebi..... bunun sebebi yok. Babamın okulu değil mi aw ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionTek değişen şey okulları değildi... Okulda yeni kız olmak belki o kadar kötü değildir tabi tek yeni kız siz değilseniz. "Benim olmayacaksa kimsenin olamaz." - MİZAH AĞIRLIKLI BİR KİTAPTIR - - - - - - - - - - Mağazaları ge...