Öncelikle selam!
Arkadaşlar geçen ki bölümde 200 vote sınırını geçince yb atacağımı söylemiştim. Bazı arkadaşlar bu sayıyı çok buldu shdhkdk. Okuyan kişi sayısı 1300'ü geçiyor ve cidden yıldıza basmak çok zor olmasa gerek. Zaten bölüm bayadır hazır. Sadece sizin vote atmanız kalmıştı. Gerçekten galbimi çok gırdınız ama bazı ponçik okuyucularım için bu bölümü hemen atmaya karar verdim.
İyi okumalar :)
Multimedya = Ada'nın okul kıyafeti- Hayır, hayır, hayır, hayır...
- Evet, evet, evet, evet... (Aysu abla)
- Kalmak istemiyorummmm.
- Ama zorundasın Ada. Hadi canım kalk artık. Yoksa geç kalacaksın. (Aysu abla)
- No, no, no, no, no, no...
- Hadi. ( Aysu abla)
- Off. Saat kaç ki?
- 07.30 (Aysu abla)
- Hee daha çok var...nE. Geç kaldım!
Aniden ayağa kalkmamla yere düşmem bir oldu. İşte güne başlama şeklim.
- Ya ben diyorum, inanmıyorsun. Sende göz var göz. (Aysu abla)
Aysu ablanın düşünceli bir şekilde dedikleri karşında gülerek konuşmaya başladım.
- Bunu 18 yıl sonra farketmene çok şaşırdım gerçekten.
Aysu abla bana göz devirmeye çalışarak odadan çıktı.
Şu göz devirme işini yapamıyorsun be kadın.
Ayh neyse. Biraz daha oyalanırsam geç kalıcam.
Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Banyodan çıkınca aynanın karşısına geçtim ve saçlarımı taramaya başladım.
Malum dün ki kavgada tek dayak yiyen kişi Selin değildi. Benimde saçımı az biraz yolmuşlardı ve bu yüzden şimdi taramakta çok zorluk çekiyorum.
Yaklaşık 5 dakika falan saçımı taramakla uğraştıktan sonra düzleştirmeye karar verdim. Sonrasında dolabımdan okul formalarımı çıkarttım ve hızlıca üstüme geçirdim. Saate baktım. Makyaj yapacak kadar zamanım yoktu. O yüzden sadece alnımda çıkan küçük bir sivilceyi fondötenle kapattım ve çantama gerekli kitapları vesayre koyup odamdan çıktım ve ikişer adımlarla hızlı bir şekilde merdivenlerden indim.
- Aysu abla ben çıkıyorum.
- Tamam tatlım. (Aysu abla)
Koşarak arabaya bindim.
- Günaydın Ahmet abi.
- Günaydın Ada. Geç kaldın sanırım. Yine. (Ahmet abi)
- Öyle oldu.
- Uçalım mı? (Ahmet abi)
- Uçalım bee.
Ahmet abi hızı bir şeklide arabayı sürmeye başladı. Of, geç kalmak istemiyorum.
Yaklaşık 20 dakika falan sonra okula gelmiştik. Saate baktım.
Oh.
Daha 5 dakika var.
Hızlı bir şekilde arabadan indim ve okula doğru yürümeye başladım. Merdivenleri çıktım ve sonunda sınıfa varabildim.
Okulun en üst katında ki sınıfta olmak kadar berbat bir şey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionTek değişen şey okulları değildi... Okulda yeni kız olmak belki o kadar kötü değildir tabi tek yeni kız siz değilseniz. "Benim olmayacaksa kimsenin olamaz." - MİZAH AĞIRLIKLI BİR KİTAPTIR - - - - - - - - - - Mağazaları ge...