7) Savaş Başlasın

7.5K 359 298
                                    


Multimedya = Elif

Emir sinirli bir şekilde tam gözlerimin içine bakarak bu tarafa geliyordu.

Arkasında da onu sakinleştirmeye çalışan çetesi.

~~~~~~

Emir buraya doğru gelirken her ne kadar kasılsamda ona bakarak ayaklarımı masaya uzattım ve evet canıma susadım.

- Ada Sargın ! (Emir)

Aaaaa Emir adımı biliyor. Sebepsizce mutlu oldum. Çünkü salağım. Teşekkürler.

- Ne istiyorsun ? (ben)

Emir'in sinirli haline karşı benim bu sakinliğim adamı çıldırtçak derecedeydi. Neyseki benimde istediğim şey tam olarak bu.

- Haddini bilmeni . (Emir)

- Yaaaa

Dedim aynı sakinlikle.

- Bunu söyleyen kişiye bak sen. Okulda beni kışkırtmak için elinden geleni yapan ve üstüne üstlük aptal sevgilisiyle uğraşmak zorunda kaldığım çocuk mu söylüyor.

Sonlara doğru az biraz sinirlenmiştim. Yapmacık bir şekilde güldüm.

Emir aramızdaki 3-4 adımlık mesafeyi hızlı bir şekilde kapatıp beni bileğimden sert bir şekilde tutarak ayağa kaldırdı. Çok klişe.

Kızların hepsi aynı anda endişe ile ayağa kalktılar.

Cansu bana doğru bir adım atmıştı ki arkadan bir çocuk onu tuttu.

- Bırak beni gerizekalı. (Cansu)

- Uslu dur. Bu arada gerizekalı değilde Bora demen senin için daha iyi olur.

Dedi sert ve kibirli bir şeklide adını daha yeni öğrendiğim Bora.

- Emre

Dedim sakin kalmaya çalışarak. Adının Emir olduğunu çok iyi bilmeme rağmen onu sinir etmek için böyle bişey yapmıştım.

Sanki çok sakindi dediğinizi duyar gibiyim.

Emir bileğimi daha da sıkarak sinirli bir şeklide psikopatça güldü. Sonra birden ciddileşti.

- Bizi yanlız bırakın. (Emir)

- Emin misin ?

Dedi Mert bana bakarak endişeli bir sesle.

Sevdim bu çocuğu.

Emir tam konuşmak için ağzını açmıştı ki araya girdim.

- Mert sen git en iyisi.

Kızlara döndüğüm anda hepsini Emir'in arkadaşlarının tuttuğunu gördüm.

Kızlar onlardan kurtulmaya çalışırken Emir'in arkadaşları onları buradan çıkarttı. Kısacası şuan Emir'le baş başa kaldık. Evet gelelim kuru fasulyenin faydalarına.

- Hayırdır ? (ben)

Dedim her ne kadar şuan ki durumda mağlup sayılsamda.

Bileğimi daha da sert tutarak bağırmaya başladı.

- Bana bak bu seni ilk ve son uyarışım olacak. Eğer bir daha benim istediklerime karşı gelirsen sonu senin için kötü olur. Anladın mı beni ?
Bu gördüğün okul benim. Burada ben ne istersem aynen o olur. O yüzden bana sakın ters düşme. (Emir)

Dedi ve bana söz hakkı bırakmadan kapıyı arkasından hızlı çarparak kantinden gitti.

Tamam kabul ediyorum. Az biraz korkmuş olabilirim ama asla başkalarının dediklerini yapmam. Hele onun asla.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin