Multimedya = Emir
Ders edebiyat ve ben çok çok çok sıkıldım. Ağlamak istiyorum. Kafamı kaldırdım ve hocaya baktım. Tahtaya bir şeyler yazıyordu. Beni görmeyeceğini umut ederek telefonumu çıkarttım. Sıranın altında telefonumla instagram da gezmeye başladım. Yaklaşık beş dakika sonra hoca ne yapıyor diye baktım. Boş boş şeyler diye içimden geçirip etrafa baktım. Emir'in bana baktığını farkedip ona döndüm. Emir'e boş boş bakmaya başladım. Birden elini kaldırdı. Hocanın Emir'in elini kaldırmasına şaşırmış gibi bir hali vardı. Emir konuşmaya başladı.
- Telefonla oynamak serbest mi? (Emir)
- Hayır tabiki. (hoca)
- O zaman şu arkadaş niye sabahtan beridir elinde telefonla bir şeyler yapıyor. (Emir)
Cidden beni şikayet mi etmişti?
Lan biz kaçıncı sınıfız.
Ama işte Emir'in beyni bizim seviyemizden çok daha düşük olduğu için bir şey diyemiyorum.
Emir'in beni parmağıyla işaret etmesinden sonra Emir'de olan bütün bakışlar bir anda bana döndü.
Hoca bana ters ters baktıktan sonra hızlıca yanıma gelip elimdeki telefonu aldı.
- Ya hocammmmmm. (ben)
Hoca telefonu kapatıp masasının üzerine koydu.
Bana baktı ve tahtaya bir soru yazmaya başladı.
Soru mu yazdı kitap mı yazdı belli değil de neyse.
- Ada tahtaya. (hoca)
Emir'e baktım. Umursamaz bakışlarla tahtada ki soruya bakıyordu.
Şimdi bunun ağzının ortasına iki tane vurmak vardı da neyse. Kesinlikle vuramayacağımdan değil de okuldayız yani.
Oflaya oflaya tahtanın yanına gidip soruya bakmaya başladım.
Ama ne bakma varya.
Romeo Juliet'e böyle bakmamıştır be.
- Cevabın ne? (hoca)
- Hocam...Ben a şıkkı demek istiyorum. (ben)
Çok şükür şıklıda sallayabiliyoruz.
- Emin misin? (hoca)
Arkadan biri söze atladı.
- Hocam o Ada. Emin benim.
Sınıfta gülüşmeler başladı. Çocuğa göz devirip hocaya baktım.
- Hocam ya da ben c şıkkı demek istiyorum. (ben)
- Emin misin? (hoca)
- Hayır hocam ya... Tamam son kararım d şıkkı. (ben)
- Emin misin Ada? (hoca)
- Çok eminim hocam. (ben)
- Yanlış. Cevap a. (hoca)
- Hocam yaaaa. Ben en başta a demiştim. Siz benim kafamı karıştırdınız. (ben)
- O zaman sana bir daha soru soralım. (hoca)
Dedi hoca sahte bir gülümseme ile.
- Hiç gerek yok hocam. Ben şöyle sağdan sağdan yerime geçeyim bence. (ben)
- Geç bakalım. (hoca)
Bir oh çekip sırama doğru ilerleyemeye başladım. Aklıma gelen şeyle durdum ve hocaya döndüm. En tatlı ve en şirin halime bürünüp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionTek değişen şey okulları değildi... Okulda yeni kız olmak belki o kadar kötü değildir tabi tek yeni kız siz değilseniz. "Benim olmayacaksa kimsenin olamaz." - MİZAH AĞIRLIKLI BİR KİTAPTIR - - - - - - - - - - Mağazaları ge...