10) Gizli Fotoğraf

6.6K 325 269
                                    

Multimedya = Ada

Emir'in önüme koyduğu telefona baktım. Bir magazin sayfası açıktı ve o magazin sayfasında ki fotoğrafa bakınca şok oldum. Benim ve Emir'in fotoğrafıydı. Dün Emir beni sırtında otelden çıkarırken çekilmişti ve haberde büyük bir başlık olarak da "VELİAHTLARIN OLAY YARATACAK GÖRÜNTÜLERİ" yazıyordu ve altta da bir sürü yalan yanlış boş şeyler.

Emir'e baktım benim vereceğim tepkiyi bekliyor gibi bir hali vardı. Kızlara baktım onlarda aynı yüz ifadesi ile bana bakıyorlardı.

Hızlıca ve sinirli bir şekilde ayağa kalktım.

- Bunu hemen iptal ettirmeliyiz. (ben)

- Denemedim mi sanıyorsun?

Dedi Emir.

Biz böyle konuşurken Emir'in arkadaşları da gelmişti.

- Para falan teklif etseydin. Ne bileyim işte illa bir yolu vardır. (ben)

- Bu haber sayfasının sahibi aşırı sinir bir herif. Hep böyle durumlar oluyor. Kaç defa para teklif ettim. Hiç birinde kabul etmedi. (Emir)

- Bir de ben deneyeyim.

Diyip sınıftan çıkmak için tam bir adım atmıştım ki Emir bileğimdem tuttu.

- Boşa zaman kaybetme derim. (Emir)

Bi Emir'in tuttuğu koluma baktım. Sonrada bir de Emir'e.

- Çek elini. (ben)

- Çekmezsem ne olur? (Emir)

Şuan ikimiz içinde önemli bir durum varken neden benimle uğraşıyordu cidden anlamıyorum.

Kafamı tavana çevirip sabır çektim. Bileğimi hala bırakmamıştı.

- Evet.

Dedi tek kaşını kaldırarak.

Bende evet dedim ve elinde kolayla bizi izleyen bir çocuğun elinden kolasını alıp kendimden beklenmeyecek bir hız ve cesaretle Emir'in yüzüne doğru döktüm. Emir bu hareketimi beklemediği için -bende kendimden beklemiyordum ama kahretsin yine çok zekiyim- bir anda bileğimi tutan elleri gevşedi. Bende fırsattan istifade elinden bileğimi kurtardım.

Ay ay ay ay ay ben naptım ya? Az önce çok zekiyim demiştim dimi? Unutun.

Biraz korkak biraz özür diler gibi olan yüzümü Emir'e çevirmemle sinirden alev alan iki tane koyu kahverengi gözle karşılaşmam bir oldu.

Kaçsam mı?

- Iııııı şey ııııı Emir bak şey oldu. Sen şey yapınca bende şey yapmak zorunda kaldım. Hani aslında şey yapmak istememiştim ama şey oldu işte. (ben)

Mert Emir'in arkasındaydı. Gözlerimiz kesişince bana ağzı ile koş dedi.

Lan durum o kadar ciddi mi?

- Ada bence kaç. (Emir)

- Ne? (ben)

- Ada kaç. (Emir)

Arkamı döndüğüm gibi koşmaya başladım. Şuan ciddi ciddi Emir beni kovalıyordu.

Lan bu okulun devamı nerde.

Evet şuan yolun sonuna geldik.

Çıkmaz koridor.

Arkadaşlar çok tırsıyorum.

Koşarken bir yandan da Emir'e laf anlatmaya çalışıyordum.

- Emir bak valla bilerek olmadı.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin