Selam!
Arkadaşlar nasılsınız? İyisinizdir inş.
Öncelikle wattpad bildirimlerini çok bildirim geldiği için kapatmıştım ve bu yüzden sürekli bir kitap yazdığımı unutuyorum skdesjek
Vote sınırı koymaya karar verdim ve bu sınır geçtiğinde yb atacağım. Nedeni ise mesela son bölümü 700 küsür kişi okumuş fakat vote atan kişi sayısı 35 kişi falan hfjduekej. Çok mu zor şu alttaki yıldız şeysine basmak? Basın pls.Bu bölümü çok çelişki içerisinde yazdım. Cidden, hani iki türlü senaryo da aklımda var fakat sorun şu ki hangisi daha güzel? Buna karar vermekte gerçekten zorlanıyorum. Neys böyle bir şeyler yazdım upuzun bir bölüm oldu umarım beğenmişsinizdir.
Vote sınırı = 200
Multimedya = Emir
Savaş önde arkada da takımı ve hemen ardından da Emir ve takımı sahaya girdi.
Birbirlerinin tam karşılarında durdular.
Şok olmuş bir şekilde yerime oturdum. Kızlara baktım onlarda büyük bir şaşkınlıkla anlamaya çalışıyorlardı.
Yavaş yavaş sesler azalıyor geriye hakemin sesi sahayı dolduruyordu. Herkes sahadakilere odaklanmış, kısa bir sürelik sessizlik olmuştu. Ardından açılan pankartlar, sloganlar...
Herkes sahadakilere odaklanmışken Savaş etrafa baktı ve beni görünce gülümseyip göz kırptı.
Bi anda tüm bakışlar bana döndü.
O anda gözüme Emir takıldı. O da aynı şaşkınlık ve anlamamış gözlerle bi Savaş'a bi bana bakıyordu.
Tam oradan çıkmak için ayağa kalkmıştım ki kızlar beni geri yerime oturttular.
Ve maç başladı.
Yaklaşık 5 dakika falan oldu. Ama görmeniz lazım. Yada görmeyin. İki tarafta aşırı sert oynuyor. Her an kavga çıkacak gibi.
- Kanka kimin kazanmasını istiyorsun? (Yağmur)
- Düşmanımın düşmanı dostumdur taktiğini de yapamıyorum ki. İki taraftanda nefret ediyorum.
Cansu gülerek konuşmaya başladı.
- Allah daha büyük bir dert vermesin.
Amin diyip ofladım ve maçı izlemeye başladım.
- - - - - - - - -
Yaklaşık yarım saat falan olmuştu ve hala durum 0-0.
Elif'i dürttüm.
- Şu sahaya bi bomba atsak tek kaybedeceğimiz şey bomba olur.
Elif güldü ve konuşmaya başladı.
- Ya öyle deme Mert'de ordaaaa.(Elif)
- Eee.
- Öyle işte. (Elif)
Diyip tekrar maça döndü.
Lan...neyse.
Of.
Etrafa bakarken aldığım abur cuburları gördüm. Yüzümde oluşan gülümseyle bi tane çikolata açtım ve yemeye başladım.
Beni mutlu eden tek şey.
ÇİKOLATA.
Çikolata yerkende götüm titredi. Çikolata yan etki yaptı galiba.
Hala titremeye devam edince az önce düşündüğüm şeyin çok saçma olduğunu ve telefonumun çaldığını anladım.
- Yine çok zekisin. (iç ses)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
Teen FictionTek değişen şey okulları değildi... Okulda yeni kız olmak belki o kadar kötü değildir tabi tek yeni kız siz değilseniz. "Benim olmayacaksa kimsenin olamaz." - MİZAH AĞIRLIKLI BİR KİTAPTIR - - - - - - - - - - Mağazaları ge...