6) Öfke

7.5K 395 162
                                    


Multimedya = Emir

Şuan spor salonunda bütün okulun önünde evet yanlış okumadınız bütün okul şuan bizi izliyor. Emir ve arkadaşları da buna dahil, voleybol oynuyoruz ve eşit gidiyoruz. Hep yanımda duran iki kız yüzünden. Sürekli topu karşı tarafın düşürmesini istemiyor gibi atıyor. Korkak ve titrek bir şekilde. Biz hep saldırma modunda atıyoruz ve bu sayede kazanıyoruz. Ama onlar bizim kazanmamızı istemiyor gibi.

Aklıma gelen fikirle sinirlerim bin kat arttı. Yanımda duran kız topu alanın dışına attığında hızlıca iki kızın saçını aynı anda çektim. Şuan elimde ne kadar saç olduğunu tahmin edebiliyorsunuzdur. Saçını çektiğim kızlar acı içinde bağırırken herkes bana hayretle bakıyordu. Konuşmaya pardon bağırmaya başladım.

- Anlamayacağımı mı sandınız ? Siz kime bulaştığınızın farkında değilsiniz galiba. Göstereyim o zaman. (ben)

Diyip sağ tarafımda duran yellozun karın boşluğuna dirseğimi geçirdim. Acıyla bağırmaya başladı.

- Aaaa lütfen.... Lütfen bırak.

- Ne istiyorsun bizden !

Yanıma doğru gelen iki kızı elimle durdurdum.

- Emin misiniz ? Bakın şimdiden uyarayım. Sonra ben duymadım, bilmiyorum diyene acımam. Bana bulaşmayın ha eğer diyorsanız benim canım dayak istiyor. Buyrun. (ben)

Dedim sinirle bağırarak. Bu arada kızlar olayı anlamış yanımda duran kızları tutmuşlardı. Pelin'e baktım ve alayla konuşmaya başladım.

- Aaaaa ama yapma böyle zekice şeyler Pelin. Bu cici kızları senin bizi yenmek adına koyduğun süs köpekleri olduğunu anlamayacağımı mı sandın ? Cık cık cık çok ayıp. Sen söyleseydin ben bilerek yenilirdim. (ben)

Diyip büyük bir kahkaha attım.

Pelin önümde sinirden kudururken topu elime aldım.

- Hadi ama üzülme. Olur böyle şeyler. Sonuçta dünyada aptal çok, yalnız değilsin.

Dedim ve biraz ilerimdeki kızı elimle gelmesi için işaret verdim. Kız hemen tedirgince hayır anlamında elini salladı. He ben çağırayımda sen gelme. Kıza bu sefer tehditkar bir şekilde baktığımda kızarıp şekilden şekile girerek yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.

- Ben oynamasam olur mu ?

Onun sorusunu umursamadan konuşmaya başladı.

- Adın ne ? (ben)

- Ela.

Yanında gördüğüm kızı işaret ederek

- O da oynamak ister mi ?

Dedim. Ela hızlıca kafasını aşağı yukarı evet anlamında salladı. Koşarak kızın yanına gitti ve ona bir şeyler söyledi. Kız bana onay beklermişçesine bakınca elimle gel işareti yaptım. Kız heyecanla yanımıza geldi. Bu belli ki Ela gibi utangaç değildi.

- Ben Zeynep. Gerçekten sizinle oynamam mı istiyorsunuz ?

Dedi her halinden belli olan bir mutlulukla.

- Tabi istiyorsan. ( Yağmur)

Hızlıca kafasını evet anlamında salladı.

Pelin'e baktım ve konuşmaya başladım.

- Affetmeyi sevmem ama bugün şanslı günündesin tatlım. (ben)

Pelin eski haline dönmüş olacak ki hemen sırıtarak konuşmaya başladı.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin