'' Σε πόση ώρα τρώμε;'' ρώτησε ο Τζεϊσον την Μητέρα του.
'' Σε πέντε λεπτά'' του φώναξε.Ήταν απόγευμα και ο ήλιος είχε ήδη χαθεί στον ορίζοντα όμως ο ουρανός είχε ακόμα το χρυσάφι χρώμα. Ο Τζεϊσον έπαιζε μπάσκετ με έναν φίλο του στην αυλή του σπιτιού του και η αδελφή του Τζούλια ήταν στο κινητό της, λογικά θα μίλαγε με καμία φίλη της η θα σκρολαρε στο ινστα γκραμ. Ο Τζεϊσον και η Τζούλια είναι δύο δίδυμα αδέλφια που ζούνε στο Μεϊντστοουν μια πόλη λίγο πιο εξω από το Λονδίνο. Έρχονται από μια σχετικά πλούσια οικογένεια και έτσι ζούνε σε ένα ευρύχωρο και πολυτελές σπίτι όπου τους παρέχει πολλές ανέσεις. Δουλεύουν και οι δύο γονείς τους. Ο πατέρας τους είναι προγραμματιστής και δουλεύει σε μια τράπεζα ενώ η μάνα τους δουλεύει ως λογιστρια σε μια μεγάλη εταιρεία. Τα δύο αδέλφια μεγάλωσαν στην πολυτέλεια χωρίς να τους στερηθεί κάτι χωρίς δηλαδή να τους χαλάσουν χατήρι οι γονείς τους.
Τα σχολεία έχουν σταματήσει για τα Χριστούγεννα και έτσι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για εργασίες.
Αφού έφυγε ο φίλος του Τζεϊσον προχώρησε με την αδελφή του στην κουζίνα όπου ήταν η μάνα τους με το φαγητό.
''Ο μπαμπάς έρχεται;'' ρώτησε η Τζούλια.
'' Με πήρε τηλέφωνο πριν και μου είπε ότι έχει κολλήσει στην κίνηση και θα αργήσει'' της απάντησε η μητέρα της.
'Άρα δεν θα τον περιμένουμε έτσι.''
'' Όχι ''
'' Γιατί δουλεύει μέσα στις γιορτές;''
'' Τα έχουμε ξαναπεί Τζεϊσον σήμερα είναι η τελευταία μέρα και από αύριο θα είμαστε όλοι μαζί''Ο Τζεϊσον πήγε πρώτα στο μπάνιο να πλύνει τα χέρια του καθώς είχαν γίνει μαύρα από το μπάσκετ. Στον μεγάλο διάδρομο του σπιτιού όπου έπρεπε να περάσει, υπάρχουν κρεμασμένοι πίνακες ζωγραφικής όπου για κάποιον λόγο φέρναν ένα κύμα ανασφάλειας στον Τζεϊσον από μικρό παιδί.
Αν και δεν έχει κάνει κάποιο άθλημα τον τελευταίο χρόνο εκτός από το μπάσκετ που έπαιζε περιοδικά, ο Τζεϊσον είναι ψηλός και γεροδεμένος με κάστανο κοντό μαλλί. Δεν είναι από τους διάσημους στο σχολείο όπως η αδελφή του όμως έχει μια καλή παρέα και έτσι έχει μια σχετική φήμη.
Αφού έκατσαν όλοι στο τραπέζι και άρχισαν να τρώνε τα νόστιμα σπιτικά μπέργκερ, κατά την διάρκεια του δείπνου μπαίνει μέσα στο σπίτι ο πατέρας τους.
'' Τι έγινε έμπλεξες στην κίνηση; '' ρώτησε η Τζούλια.
" Ναι δυστυχώς έφαγα μια μισή ώρα στον δρόμο."
''Ελα κάτσε να δεις τι έφτιαξε η μαμά, σου αφήσαμε δύο ολόκληρα. "είπε γελώντας ο Τζεϊσον.
Καθώς έτρωγαν όλοι μαζί ή Τζούλια παρατήρησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον πατέρα της, ήταν προβληματισμένος ίσως και στεναχωριμένος για κάτι όπου σίγουρα δεν ήταν η κίνηση.
" Μπαμπά έχεις κάτι; "του είπε.
" Όχι γλυκιά μου. " της απάντησε διστακτικά.
"Σίγουρα; "
Πήγε να μιλήσει όμως ξαναεκλεισε το στόμα του και μετά από μια παύση είπε
"Με πήρε τηλέφωνο η θεία σας από την Αμερική και μου είπε πως ο θείος σας είναι στο νοσοκομείο"
"Ο Θείος Μπεν; Τι έπαθε; "ρώτησε η Τζούλια.
"Δεν γνωρίζω ακριβώς ακόμα αλλά έχει πρόβλημα με την καρδιά του" της απάντησε.
Ο Ρομπέρτ και ο Μπεν είναι δύο αδέλφια αχώριστα. Από μικρή ηλικία ήταν δεμένοι και αντιμετώπιζαν μαζί τα προβλήματα που είχαν στην οικογένεια τους. Ο πατέρας τους χτυπούσε πολλές φορές την Μητέρα τους αλλά και εκείνους, ήταν εθισμένος και ανεξέλεγκτος. Ώσπου μια μέρα πέθανε από υπερβολική χρήση και τα δύο αδέλφια προστάτευαν το ένα το άλλο μέχρι που μεγάλωσαν και ο Ρόμπερτ βρήκε μια πολύ καλή ευκαιρία για καριέρα στην Αμερική και την πήρε. Από τότε ο Ρομπέρτ και ο Μπεν συναντώνται τακτικά μια δυο φορές το χρόνο.
"θα πάμε να τον επισκέφθουμε;" ρώτησε ο Τζεϊσον."Θα δούμε Τζεϊσον, δεν είναι τοσο απλό. Εφόσον χειροτερεύσει θα τον επισκέπτουμε. Μέχρι τότε μπορούμε να επικοινωνούμε με βίντεοκλησεις. Εξάλλου έχουμε κανονίσει ταξίδι στο Άμστερνταμ δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε έτσι απλά"
"Μα δεν είναι σίγουρο ότι θα φύγουμε αφού ο καιρός θα χειροτερεύσει από αύριο."ειπε η Τζούλια.
" Το άκουσα αυτό, λένε πως θα έχει εντόνες χιονοπτώσεις από αύριο το βράδυ" συμφώνησε ο Τζεϊσον.
" Όπως και να έχει είναι δύσκολο κατόπιν εορτών να βρούμε εισιτήρια και εάν λέτε πως θα ακυρωθούν οι πτήσεις θα είναι αδύνατο να ταξιδέψουμε αρα..."
"Άμα πηγαίναμε με πλοίο; " τον διέκοψε ο Τζεϊσον.
" Τρελάθηκες; Ξέρεις πόσες μέρες θα κάνουμε με πλοίο;"
"Ναι, περίπου μια εβδομάδα άμα πάρουμε το Marry Queen."
"Τζεϊσον δεν ξέρω τι σε έχει πιάσει πάντως είναι πολύ δύσκολο να ταξιδέψουμε αυτες τις μέρες χωρίς να έχουμε κλείσει από πριν και εξάλλου δεν χρειάζεται να επισκεφθούμε ακόμα τον θείο σου. Δεν ξέρουμε τι έχει. Μπορεί και να μην είναι τίποτα. Θα περιμένουμε να τον διαγνώσουν πρώτα."
Ο Τζεϊσον για κάποιο λόγο θύμωσε και έφυγε από το τραπέζι για να πάει στο δωμάτιο του να δει Netflix. Έναν λόγο που ούτε ο ίδιος ήξερε. Για κάποιο λόγο πίστευε πως άμα δεν πήγαιναν να δουν τον θείο του δεν θα τον ξαναέβλεπαν. Προσπάθησε να βγάλει αυτήν την σκέψη από το κεφάλι του. Συμπαθούσε τον θείο του αν και έλεγε κακογουστα αστεία. Ήταν αρκετά κοντά παρόλο που έμενε τόσο μακριά. Άνοιξε την τηλεόραση και έβαλε την σειρά που παρακολουθούσε. Δεν άντεξε πολύ, ήταν πολύ κουρασμένος και το κεφάλι του γεμάτο σκέψεις. Τον πήρε ο ύπνος πριν καν το καταλάβει.
YOU ARE READING
Το νησί φάντασμα
ActionΟ Τζεϊσον και η Τζούλια είναι αδέλφια όπου θα πάνε να επισκεφθούν τον θείο τους. Όμως το ταξίδι τους δεν θα είναι τόσο εύκολο.