Κεφάλαιο 13

16 2 0
                                    

Ο Νέστορας είχε έρθει στο δωμάτιο αυτήν την φορά με δύο ζευγάρια κανονικές χειροπέδες. Ο Τζέισον δεν έκανε καν τον κόπο να τον ρωτήσει που τις βρήκε. Στο άλλο του χέρι ο Νέστορας ακόμα κρατούσε την καραμπίνα. Άφησε τις χειροπέδες πάνω στο τραπέζι δίπλα τους και πήγε πιο πίσω. Έβγαλε ένα μαχαίρι από μια τσέπη, το ακούμπησε στο πάτωμα και του έδωσε μια ώθηση ώστε να φτάσει τον Τζέισον και την Τζόυλια.
" Βγείτε από εκεί και φορέστε τις χειροπέδες." τους είπε κοφτά.
Ο Τζέισον προσπάθησε να πιάσει το μαχαίρι και τελικά τα κατάφερε. Έκοψε τα δεσμά του και ύστερα της Τζούλιας.
" Μην κάνεις καμιά βλακεία πάλι μικρέ. Άσε το μαχαίρι πάνω στο τραπέζι."
Ο Τζέισον προσπάθησε να υπολογίσει την απόσταση που τον χώριζε από τον Νέστορα όμως ήταν μάταιο. Δεν θα προλάβαινε να κάνει κάτι. Έτσι υπάκουσε και άφησε το μαχαίρι.
"Βάλτε τις χειροπέδες και να τις σφίξετε καλά. "
Ο Τζέισον τις φόρεσε με δυσπιστία όμως δεν τις έσφιξε πολύ καλά. Κοίταξε την Τζόυλια όπου εκείνη είχε υπακούσει.
" Οι άλλοι που είναι;" ρώτησε ο Τζέισον τον Νέστορα.
" Μην ανησυχείς καλά είναι και αυτά τα βρωμόπαιδα. Ακολουθήστε με, θα είστε πάντα μπροστά μου και θα σας λέω που να στρίβετε."
Αφού βγήκαν πρώτα η Τζούλια και ο Τζέισον έξω από το δωμάτιο τους ακολούθησε ο Νέστορας κρατώντας σφιχτά την καραμπίνα του.
" Προχωρήστε ευθεία στον διάδρομο " τους πρόσταξε.
Εκείνοι υπάκουσαν και άρχισαν να περπατάνε σιωπηλοί. Ο διάδρομος φαινόταν να μην είχε καθαριστεί για πολύ καιρό. Κάτω βρίσκονταν διάφορες κόλλες αναφοράς και φάκελοι με έγραφα. Διαφορά ντουλάπια ήταν πεσμένα κάτω. Ήταν λες και ξαφνικά έφυγαν όλοι, εάν υπήρχαν βέβαια, οι άνθρωποι και το εγκατέλειψαν γρήγορα. Οι τοίχοι ήταν από τσιμέντο και είχαν αρκετές γρατζουνιές. Ένα φως που ήταν από πάνω τους τρεμοέπαιζε καθώς προχωρούσαν. Ο Τζέισον κοίταξε με ανησυχία την Τζόυλια. Δεν μπορούσε να αντισταθεί πλέον στον Νέστορα. Εκείνος είχε το πάνω χέρι και την καραμπίνα. Απλά θα ακολουθούσαν τις οδηγίες του και μετά θα προσπαθούσαν να βρουν κάποιο σχέδιο για να φύγουν. Προσπάθησε τουλάχιστον να κερδίσει χρόνο.
" Εμ Νέστορα είσαι μόνος σου στο νησί;"
" Όχι ερωτήσεις τώρα μικρέ, προχωρά θα μιλήσουμε όταν φτάσουμε τους άλλους."
" Εννοείς τον Ρικ και την Αννίτα;"
" Ναι"
Ο Τζέισον ενθουσιάστηκε, θα έβλεπε την Αννίτα πάλι. Τελικά του αρέσει όντως. Δεν το περίμενε. Μετά από λίγη ώρα και αρκετές στροφές ο Τζέισον είχε αρχίσει να χάνεται. Το μέρος έμοιαζε με λαβύρινθο. Ήταν σαν εγκαταλελειμμένη υπόγεια βάση στρατού. Έπειτα από λίγο ο Νέστορας ξαναείπε.
" Εδώ πέρα δεξιά"
Εκείνοι μπήκαν πρώτοι σε ένα δωμάτιο όπου ήταν ένα μεγαλύτερο εργαστήριο από εκείνο όπου ήταν πριν ο Τζέισον. Κοίταξε γύρω και εντόπισε την Αννίτα και τον Ρικ να βρίσκονται σε δύο μικρά κελιά όπου λογικά θα προορίζονταν για μεγάλα ζωα.
" Αννίτα, Ρικ! Είστε καλά;"
" Καλά είναι πήγαινε να τους αγκαλιάσεις" είπε ειρωνικά ο Νέστορας και έσπρωξε τον Τζέισον.
" Καλά είμαστε Τζέισον, δεν μας πείραξε. Μου έβαλε γάζα και περιποιήθηκε την πληγή μου."
" Ε ναι αφού σας θέλω ζωντανούς." είπε ο Νέστορας.
Ο Τζέισον παραξενεύτηκε με αυτό που είπε ο Νέστορας όμως προχώρησε και άλλο και παρατήρησε τα δύο άδεια κελιά δίπλα από αυτά του Ρικ και της Αννίτας.
" Λοιπόν μπείτε πρώτα μέσα και μετά θα σας βγάλω τις χειροπέδες. " τους είπε.
Ο Τζέισον προχώρησε προς το κελί όταν αντιλήφθηκε ένα μικρό κομμάτι λεπτού σύρματατος όπου ήταν στο πάτωμα. Με μια γρήγορη κίνηση έκανε ότι σκόνταψε και έπεσε στο πάτωμα με το κεφάλι του να είναι ακριβώς μπροστά από το σύρμα. Έτσι κατάφερε να το βάλει στο στόμα του χωρίς να τον προσέξει ο Νέστορας.
" Που σκόνταψες μυξιάρικο; Σήκω πάνω και μπες μέσα στο κελί σου."
Ο Τζέισον σηκώθηκε και έκανε ότι του είπε ο Νέστορας. Μπήκε στο κελί και ο Νέστορας κλείδωσε την πόρτα. Έπειτα αφού μπήκε και η Τζούλια στο δικό της και επανέλαβε την διαδικασία τους έλυσε τις χειροπέδες. Ο Τζέισον έβγαλε από το στόμα του το σύρμα και το έβαλε με μια γρήγορη κίνηση στην τσέπη του παντελονιού του χωρίς να το προσέξει ο Νέστορας. Κοίταξε γύρω το εργαστήριο για να το περίεργαστει. Υπήρχαν αρκετά μικροσκοπία ηλεκτρικά και οπτικά, διάφορα χημικά σε φυαλίδια και διάφοροι δοκιμαστικοί σωλήνες με υγρά μέσα. Υπήρχαν και άλλα μηχανήματα όπως μια φυγόκεντρος και διάφορα άλλα όπου ο Τζέισον αναγνώριζε.
" Που είμαστε;" των ρώτησε.
" Στο εργαστήριο μου" του απάντησε.
" Άρα βρίσκονται και άλλοι στο νησί;"
" Α όχι έχουν φύγει καιρό τώρα. Πάντως θα σας απαντήσω στις ερωτήσεις σας δεν χάνω τον καιρό μου έτσι, βλέπετε έχω καιρό να μιλήσω από κοντά με ανθρώπους. " είπε.
Τότε ο Τζέισον άρχισε να κάνει όλες τις απορίες που είχε μαζέψει.
" Τι είναι αυτό το μέρος "
" Βλέπετε στο τέλος του 2ου παγκόσμιου ο αμερικανικός στρατός έχτισε αυτήν εδώ την εγκατάσταση για να κάνει έρευνες κυρίως. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να κερδίσει με μεγαλύτερη άνεση εάν τυχών ξαναγίνοταν πόλεμος. Αυτό το μέρος έχει τα πάντα. Έχει πολλούς τομείς όπου ασχολούταν με τα όπλα, πανοπλίες αλλά και κάποια απαγορευμένα πράγματα για τον πόλεμο. Αν και μεταξύ μας όλα επιτρέπονται στον πόλεμο. Εγώ λοιπόν ήρθα να δουλέψω μερικά χρόνια αφού χτίστηκε. Μπορείτε να φανταστείτε σε ποιο τομέα;"
" Χημεία;" ρώτησε η Αννίτα.
" Όχι αν και καλό θα ήταν να φτιάχνω θανατηφόρα αέρια για τον πόλεμο. Όχι, εγώ είμαι βιολόγος. Γενετιστής για την ακρίβεια. Ο ρόλος και ο σκοπός μου ήταν να κάνω τους στρατιώτες πιο αποδοτικούς χωρίς να τους δίνω ουσίες. Απλώς άλλαζα συγκεκριμένες περιοχές του γενετικού τους υλικού έτσι ώστε να δημιουργήσω γονίδια που τους μετατρέπουν σε ισχυρούς, σκληρούς, άκαρδους δολοφόνους. Όμως αυτό ήταν στον ερευνητικό τομέα. Πότε δεν το πέτυχα στα αλήθεια. Κύριος λόγος ήταν πως δεν μπορούσα να πειραματιστώ. Τα πειραματόζωα μου ήταν τα γνωστά ποντίκια, όμως σε αυτά είχα πετύχει περίπου. Όταν ζητούσα όμως να το κάνω σε κάποιον εθελοντή δεν με άφηναν. Όλοι βασικά κορόιδευαν την δουλειά μου καθώς σε αντίθεση με άλλες δεν είναι εμφανές πόσο σημαντική είναι. "
" Και που πήγαν όλοι, γιατί είσαι μόνος σου; " ρώτησε ο Τζέισον.
Πριν από περίπου 20 χρόνια κάποια αγγλικά καράβια βρήκαν το νησί. Ανακάλυψαν τι κάναμε και ζήτησε αμέσως η Αγγλία να το σταματήσουμε. Φυσικά υπάκουσε η Αμερική. Απλά θα έχτιζε άλλη βάση κάπου αλλού. Έτσι έφυγαν όλοι και το νησί το εξαφάνισαν. Σχεδόν κυριολεκτικά. Το διέγραψαν από όλους τους χάρτες και φροντίζουν να μην φαίνεται από τους δορυφόρους. Κανείς δεν μπορεί να βρει το νησί πλέον ακόμα και να ήθελε. Μόνο εσείς καταλήξατε εδώ πέρα."
" Εσύ γιατί έμεινες πίσω; "
" Το έργο της ζωής μου βρισκόταν εδώ πέρα. Δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι απλά. Ήταν χρόνια δουλειάς αυτό. "
" Και απλά σε άφησαν να μείνεις; Δεν έπρεπε να υπακούσεις στις διαταγές; "
" Απλά κρύφτηκα σε ένα σημείο όπου δεν μπορούσαν να με αντιληφθούν. Έτσι κι αλλιώς δεν τους ένοιαζε τι θα πάθαινα εγώ. Δεν πρέπει καν να το κατάλαβαν ότι έλειπα. "
" Και όλα αυτά τα χρόνια τι κάνεις; "
" Συνεχίζω την έρευνα μου. Στην αρχή είχα ακόμα λίγα ποντίκια όμως μετά από λίγους μήνες τα σκότωσα όλα. Άρχισα έτσι να βρίσκω ζώα στο νησί και να τα χρησιμοποιώ για πειραματόζωα. Δεν ήταν εύκολο να φέρνω αλεπούδες και γουρούνια μέσα στο εργαστήριο όμως τα κατάφερνα. Πήρα ακόμα και ψάρια, μέχρι και φυτά. Συνέχισα να φτάνω όλο και πιο κοντά στον στόχο μου μέχρι που έκανα κάτι λάθος. Βρήκα βαθιά στο δάσος μια αρκούδα. Δεν ήξερα καν ότι το νησί είχε αρκούδες, τέλος πάντων την έφερα εδώ αφού την είχα υπνοτήσει και πειραματίστικα. Όμως έγινε πολύ δυνατή και έσπασε ένα κελί. Για μέρες περιφεροταν στους διαδρόμους. Για αυτό έχουν και γρατζουνιές. Όμως στο τέλος το πλάσμα αυτό έφυγε πίσω στο δάσος. Στην αρχή νόμιζα πως δεν θα την ξαναέβλεπα όμως έκανα λάθος. Όταν άρχισα να κάνω επιδρομές για να βρω αλλά ζώα, άρχισα να βρίσκω τους μεταλλαγμένους λύκους νεκρούς. Όπου αυτά τα ζώα είναι από τα πιο δυνατά στο νησί. Έτσι ήξερα πως το βράδυ εκείνη έβγαινε και θέριζε τα πάντα. Για αυτό δεν βγαίνω το βράδυ πια. "
" Εμάς γιατί μας έχεις κλειδώσει; " ρώτησε η Τζούλια.
" Χαχαχ είστε τα πειραματόζωα μου πλέον. "
" Δεν μπορείς, θα μας βρούν. " του είπε ο Τζέισον.
" Κάνεις δεν θα έρθει να σε βρει εδώ. Το νησί αυτό είναι φάντασμα. Δεν μπορεί κανείς να το εντοπίσει. Και τα αμερικανικά ελικόπτερα δεν μπορούν να προσγειωθούν καθώς δεν έχουν άδεια. Κανείς δεν θα έρθει για εσάς. "
Ο Τζέισον άρχισε να αγχώνεται. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Θα πρέπει να υπάρχει τρόπος διαφυγής από το νησί.
" Δεν μπορείς να μας το κάνεις αυτό! " του είπε η Τζούλια.
" Δεν μπορώ; " ο Νέστορας κοίταξε καλά την Τζόυλια" Ξέρεις, έχω χρόνια να δω άτομο. Ειδικά γυναίκα." χαμογέλασε με ένα φρικιαστικό χαμόγελο.
Ο Τζέισον άρχισε να θυμώνει πολύ.
Ο Νέστορας σηκώθηκε και πήγε προς το κελί της Τζούλιας. Της έπιασε την μπλούζα πριν προλάβει να τραβηχτεί και την τράβηξε με δύναμη πάνω του έτσι ώστε να κολλήσει εκείνη στα κάγκελα. Έβγαλε ένα μαχαίρι από μια θήκη και έσκισε το πάνω μέρος της μπλούζας της Τζούλιας με αποτέλεσμα να πεταχτούν έξω τα γυμνά της στήθη. Η Τζούλια προσπάθησε απεγνωσμένα να φύγει, όμως ο Νέστορας για γερός είχε αρκετή δύναμη. Άνοιξε και άλλο την μπλούζα και έπιασε με το ελεύθερο χέρι του το απαλό δέρμα στο μεγάλο στρογγυλό της στήθος. Έφτασε μέχρι την σκουρόχρωμη ρόγα που πεταγώταν προς τα πάνω και σταμάτησε.

Το νησί φάντασμαTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon