" Πρέπει να ψάξουμε για τα παιδιά μας" φώναξε ο Μπεν.
" Κύριε ηρεμίστε, υπάρχουν αυτήν την στιγμή ελικόπτερα που ψάχνουν διαρκώς γύρω από το ναυάγιο. Άμα βρούμε οτιδήποτε θα σας ενημερώσουμε."
Η Ολίβια, η μητέρα του Τζεϊσον, καθόταν δίπλα από τον άνδρα της με δάκρυα να κυλούν στα μάτια της. Τους είχαν διασώσει με διασωστικα πλοία και τους είχαν φέρει στην στεριά. Όμως τα παιδιά τους δεν ήταν μαζί.
" Όπως καταλαβαίνετε είναι βράδυ πλέον και έτσι είναι πιο δύσκολο να εντοπιστούν επιζώντες."
" Όχι δεν καταλαβαίνω" είπε θυμωμένα ο Μπεν. " Πως είναι δυνατόν να εξερράγη μια τόσο μεγάλη μηχανή. Μπορεί να μην είμαι μηχανικός αλλά δεν είμαι χαζός. Δεν γνωρίζετε ούτε εσείς τι έχει συμβεί. "
Ο άνδρας με τον οποίο μιλούσε ο Μπεν ήταν ένας αντιπρόσωπος της εταιρίας του πλοίου, φορούσε ένα κοστούμι με μια πλε γραβάτα.
" Αυτήν την στιγμή προσπαθούμε να συλλεξουμε στοιχεία για το τι συνέβη και μιλάμε με τον καπετάνιο και το πλήρωμα. "
Γύρω του υπήρχαν αρκετά άτομα που είχαν διασωθεί. Αρκετοί από αυτούς ήταν ακόμα βρεγμένοι και όσοι είχαν χάσει κάποιον κοντινό έκλαιγαν.
" Θα σας αποζημιώσουμε από όλες τις ζημιές... " πήγε να πει ο αντιπρόσωπος πριν τον διακόψει ο Μπεν.
" Θέλουμε τα παιδιά μας όχι λεφτά" φώναξε οργισμένα.
" Καταλαβαίνω πως νιώθετε αυτήν την στιγμή"
" Όχι κύριε μου δεν καταλαβαίνετε, μέχρι να έχετε κάποιο νέο, σας παρακαλώ να μην μας μιλήσετε " του είπε ο Μπεν και γύρισε προς την γυναίκα του να την καθησυχάσει.
" Είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρουν" της είπε " Είδα και τον Τζεϊσον και την Τζούλια να φοράνε σωσίβια. Η μόνη μου ανησυχεία είναι πως μετά από τόση ώρα σε αυτά τα παγωμένα νερά μπορεί να πάθουν υποθερμια. Ας ελπίζουμε πως... Περίμενε μισό λεπτό" της είπε.
Πήγε στον αντιπρόσωπο και του ζήτησε ένα χάρτη. Εκείνος μετά από λίγο του τον έδωσε. Των ρώτησε που βυθιστηκαν και άμα ήταν δυνατό να είναι κανείς σε κάποιο κοντινό νησί.
Εκείνος του εξήγησε πως δεν υπάρχουν νησιά κοντά.
" Το μόνο νησί βρίσκεται σε απόσταση
40 περίπου χιλιομέτρων. Οι πιθανότητες είναι αρκετά μικρές έως και μηδενικές να έχουν καταλήξει εκεί."
"Δεν θα έβλαπτε όμως να κάναμε μια προσπάθεια."
" Μα φυσικά μπορώ, άμα θέλετε βέβαια, να σας στείλω με ένα ελικόπτερο για να περάσετε από το νησί. "
" Βέβαια. Δεν μπορώ να κάθομαι εδώ και να μην κάνω τίποτα. "
Δίπλα τους άκουγε ένα ζευγάρι.
" Συγνώμη όμως άκουσα λίγο την συζήτηση και θα ήθελα και εγώ άμα μπορούσα να έρθω μαζί σας. Έχω χάσει βλέπετε την κόρη μου και δεν μπορώ απλά να περιμένω εδώ "
" Εντάξει όμως δεν μπορούμε να δεχτούμε αλλά άτομα" είπε ο αντιπρόσωπος.
Μερικοί γύρω τους που άκουγαν θύμωσαν όμως δεν είπαν κάτι.
" Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάτε κατευθείαν. Για τώρα θα πάτε σε ένα ξενοδοχείο. "
Αφού συμφώνησαν ο αντιπρόσωπος έφυγε από εκεί και ακολούθησαν ο Μπεν και η Ολίβια. Αφού έμειναν μόνοι τους της είπε.
" Μην ανησυχείς θα τους βρούμε, είμαι σίγουρος."
" Ας ελπίζουμε "
YOU ARE READING
Το νησί φάντασμα
ActionΟ Τζεϊσον και η Τζούλια είναι αδέλφια όπου θα πάνε να επισκεφθούν τον θείο τους. Όμως το ταξίδι τους δεν θα είναι τόσο εύκολο.