" Κάτι δεν πάει καλά" είπε ο Μπεν.
" Έχεις δίκιο κάτι μας κρύβουν" συμφώνησε η Ολίβια.
Βρίσκονταν πίσω στο ξενοδοχείο αφού είχαν ψάξει σχεδόν όλη μέρα για τα παιδιά τους. Το νησί που σταμάτησαν με το ελικόπτερο δεν είχε κανένα ίχνος ζωής. Ήταν σχεδόν σίγουροι ότι δεν ήταν κανένας επιζών εκεί γιατί εκτός από το γεγονός ότι το έψαξαν ώρες ολόκληρες και δεν συνάντησαν κάτι, το νησί αυτό ήταν υπερβολικά μακριά από το μέρος όπου βυθίστηκε το πλοίο. Αποκλείεται να κατάφερε να φτάσει κάνεις εκεί. Αντιθέτως το νησί που προσπέρασαν τους φάνηκε πιο κατάλληλο μέρος όπου μπορεί να βρίσκονται τα παιδιά τους. Όμως ο πιλότος τους είπε πως δεν είχε άδεια να προσγειωθεί εκεί πέρα. Αυτό τι σήμαινε; Όπως και να έχει αυτό δεν θα σταματούσε τον Μπεν από το να πάει σε αυτό το νησί. Κοίταξε τον ήλιο από το παράθυρο του δωματίου τους καθώς χάνονταν πίσω από ουρανοξύστες.
" Πρέπει να πάμε πριν νυχτώσει." είπε στην Ολίβια.
" Που;"
" Να βρούμε κάποιον που να είναι πρόθυμος να μας πάει στο νησί."
" Ξέρεις κάποιο άτομο από εδώ πέρα με ταχύπλοο;"
" Όχι, αλλά άμα πάμε κάτω στο λιμάνι όλο και κάποιον θα συναντήσουμε. Μετά μπορούμε να πάμε να φάμε έξω. Πεινάω αρκετά είναι η αλήθεια, δεν έχω φάει από χτες σχεδόν καθόλου. "
" Έχεις δίκιο, πάμε "
Ο Μπέν και η Ολίβια έφυγαν βιαστικά από το ξενοδοχείο για να προλάβουν το φως του ήλιου. Πήραν ένα ταξί και μετά από 10 λεπτά βρίσκονταν σε ένα μικρό λιμάνι στην άκρη της πόλης. Αφού ευχαρίστησε τον ταξιτζή (ο οποίος δεν ήταν και πολύ χαρούμενος άνθρωπος) άρχισε να περπατάει με την Ολίβια στα πρώτα μικρά πλοία που βρήκαν. Στα περισσότερα δεν φαινόταν να είναι κανείς μέσα μέχρι που βρήκαν έναν μικροκαμομενο ανθρωπάκο να καθαρίζει κάτι βρωμιές από μια πλευρά του πλοίου του.
" Καλησπέρα σας" του φώναξε ο Μπεν.
Ο τυπάς ξαφνιάστηκε και όπως σηκώθηκε απότομα χτύπησε το κεφάλι του σε ένα σίδερο που εξείχε. Αφού (όπως ακούστηκε) έβρισε από μέσα του, γύρισε στον Μπεν και τον Ολίβια και τους χαιρέτησε.
" Καλησπέρα, πως θα μπορούσα να βοηθήσω; "
Ο Μπέν κοίταξε προσεκτικά το πλοίο του τυπά και δεν ήταν σίγουρος ότι ήταν η κατάλληλη επιλογή. Ήταν ψιλοσκουριαζμένο και φαινόταν να έχει περάσει πολλά.
" Ήθελα να ρωτήσω. Εάν εμμ... θα μπορούσατε να μας μεταφέρετε σε ένα νησί "
" Εμμ... Κοιτάξτε σήμερα δεν μπορώ να κάνω κάποια διαδρομή-"
" Ο όχι σήμερα" τον διέκοψε ο Μπεν "Αύριο άμα μπορείτε" τον συμπλήρωσε η Ολίβια.
" Βέβαια οπότε θέλετε!"
" Ωραία" είπε ο Μπεν.
" Θα μου πείτε που θα πάμε; "
" Εμμ δεν είμαστε σίγουροι για την ακριβή τοποθεσία. Όμως μπορούμε να σας δείξουμε περίπου στον χάρτη." του είπε η Ολίβια.
" Εντάξει όμως πρέπει να μου δείξετε που θα πάμε για να ξέρω από τώρα. "
" Βασικά έχουμε σχεδόν ακριβές συντεταγμένες. " του είπε ο Μπεν.
" Ακόμα καλύτερα " είπε ο τυπάκος.
Ο Ολίβια κοίταξε τον Μπεν με απορία.
" Έχουμε όντως ακριβείς συντεταγμένες;" τον ρώτησε.
" Ακριβείς είναι κατά 99% της είπε. Κατάφερα να απομνηνονεύσω τις συντεταγμένες από το όργανο του ελικοπτέρου όταν περνούσαμε πάνω από το νησί. Οπότε άμα δεν είναι ακριβώς, είναι αρκετά κοντά." της είπε ψιθυριστά για να μην ακούσει ο τυπάκος.
Έπειτα ο Μπεν έβγαλε ένα κομμάτι χαρτί από την τσέπη του όπου πάνω είχε σημειώσει με στυλό τις συντεταγμένες και το έδωσε στον τυπάκο. Εκείνος πήρε το χαρτί και μπήκε μέσα στο σκάφος, λογικά για να δει που βρίσκεται αυτό το μέρος. Μετά από δύο με τρία λεπτά επέστρεψε και το βλέμμα του ήταν λίγο μπερδεμένο.
" Μάλλον έχει γίνει κάποιο λάθος." τους είπε. "Δεν υπάρχει νησί σε αυτές της συντεταγμένες που μου δώσατε. Μάλιστα δεν υπάρχει κομμάτι γης σε απόσταση πάρα πολλών χιλιομέτρων από την τοποθεσία των συντεταγμένων."
" Το περίμενα να μην είναι στον χάρτη." ψιθύρισε από μέσα του ο Μπεν.
Έπειτα κοίταξε τον ανθρωπάκο μου του είπε:
" Κοιτάξτε είτε υπάρχει εκεί πέρα νησί είτε όχι θα μπορέσετε να μας πάτε; "
" Δεν ξέρω κύριε μου. Σε εκείνα τα μέρη τα νερά δεν είναι και τόσο ήρεμα. Με λίγο άνεμο μπορούν να σηκωθούν πολύ μεγάλα κύματα για το πλοίο μου."
" Σας παρακαλούμε, θα σας πληρώσουμε πολύ τίμια. " του είπε η Ολίβια.
" Άμα είναι έτσι μπορούμε υποθέτω να συμφωνήσουμε σε μια τιμή. "
" Θέλετε να σας πληρώσουμε τώρα; "
" Όχι όχι. Όταν φτάσουμε εκεί που θέλετε θα τα βρούμε εκεί. Αν και μεταξύ μας εκεί που θέλετε να πάτε δεν υπάρχει τίποτα. Είναι απλώς άλλο ένα μέρος του ωκεανού. Επίσης σε εκείνα τα μέρη υπάρχουν πολύ ισχυρά ρεύματα και αρκετά καράβια έχουν βυθιστεί. Για αυτό αμφέβαλλα στην αρχή. Αλλά αφού θα δώσετε καλά λεφτά δεν έχω θέμα. "
" Οκ θα ξεκινήσουμε αύριο πρωί κατά τις 10;"
" Εντάξει ακούγεται. Θέλετε μήπως το τηλέφωνο μου άμα αλλάξει κάτι; "
" Ναι φυσικά "
Αφού αντάλλαξαν τηλέφωνα ο Μπεν και η Ολίβια αποχαιρέτησαν τον τυπά.
" Δεν μας είπατε πως σας λένε. " του είπε η Ολίβια.
" Τζος, εσάς; "
" Εμένα Ολίβια και τον άνδρα μου Μπεν "
" Καλό σας βράδυ λοιπόν " τους είπε καθώς εκείνοι αποχώρησαν.
Ο Μπέν δεν το είχε παρατηρήσει αλλά ο ήλιος είχε χαθεί στον ορίζοντα, ή τουλάχιστον ότι έβλεπαν από τον ορίζοντα καθώς τα κτήρια της πόλης μειωναν την όρασή τους σε μερικά μέτρα. Αποφάσισαν να μην πάρουν ταξί για το ξενοδοχείο αλλά να σταματήσουν σε κάποιο εστιατόριο να φάνε. Αφού εντόπισαν κάτι αξιόλογο μπήκαν μέσα και παρήγγειλαν.
" Μπεν"
" Ναι;"
"Σκεφτόμουν μήπως να λέγαμε στο ζευγάρι να έρθει μαζί μας."
" Λες εκείνο το ζευγάρι που ήμασταν μαζί στην αναζήτηση;"
" Ναι αυτό. Φαντάζεσαι πως θα νιώθουν;"
" Ναι, όπως εμείς"
" Ακριβώς, αυτός είναι ένας λόγος να τους πούμε να έρθουν μαζί μας αύριο δεν νομίζεις; "
" Κοίτα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από τον Τζέισον και την Τζόυλια αυτήν την στιγμή. Εάν θες θα τους ενημερώσουμε γυρνώντας στο ξενοδοχείο. Έχεις δίκιο ξέρω πως θα νιώθουν. Θα πρέπει να μιλήσω όμως και με τον Τζος. Ίσως ανεβάσει την τιμή τώρα που θα είμαστε παραπάνω άτομα και δεν ξέρω πόσα θα ζητήσει. Δεν θέλω να το πω αλλά εάν έρθουν και εκείνοι θα τους ζητήσω να μοιραστούμε τα λεφτά. "
" Μπεν έλεος πια. Όταν γυρίσουμε στο ξενοδοχείο εγώ θα ρωτήσω το ζευγάρι και εσύ θα ενημερώσεις τον Τζος. "
Ο Μπέν συμφώνησε με ένα νεύμα καθώς τα μπέργκερ που είχαν παραγγείλει έφτασαν στο τραπέζι και άρχισε να τρώει λεμαργα.
" Έχω ένα καλό προαίσθημα για αύριο " του είπε.
YOU ARE READING
Το νησί φάντασμα
ActionΟ Τζεϊσον και η Τζούλια είναι αδέλφια όπου θα πάνε να επισκεφθούν τον θείο τους. Όμως το ταξίδι τους δεν θα είναι τόσο εύκολο.