Ο Τζέισον άρχισε να ζαλίζεται. Έχανε πολύ αίμα. Δεν κοιτούσε την πληγή του γιατί αυτό του έφερνε αναγούλα. Ο Νέστορας τον είχε βάλει σε ένα φορητό κρεβάτι, όπως είναι αυτά στα νοσοκομεία και τον μετέφερε κάπου.
" Μείνε ξύπνιος μυξιάρικο" του είπε.
Κοιτούσε όμως τα φώτα στο ταβάνι του διαδρόμου τον οποίο διέτρεχαν. Μερικά τρεμοέπαιζαν όπως και τα μάτια του. Προσπαθούσε να μείνει ξύπνιος. Τον πυροβόλησε στ' αλήθεια. Δεν το περίμενε αυτό. Ο Νέστορας έσπρωξε το κρεβάτι σε ένα δωμάτιο που θύμιζε χειρουργείο. Λογικά μπορεί και να ήταν. Έβαλε το κρεβάτι στην μέση του δωματίου και πήγε σε έναν πάγκο δίπλα και έφερε διαφορά χειρουργικά εργαλεία όπου τοποθέτησε σε ένα τραπεζάκι.
" Λοιπόν μικρέ θα σου κάνω εγχείρηση. Μην ανησυχείς ξέρω τι κάνω, λογικά. Θα σου κάνω αναισθησία οπότε δεν θα νιώσεις τίποτα. Όταν ξυπνήσεις θα δεις πως όλα πήγαν καλά."
Ο Τζέισον άρχισε να αγχώνεται. Ήταν πλέον στα χέρια του Νέστορα. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Έπρεπε αναγκαστικά να τον αφήσει να του κάνει την εγχείρηση να βγάλει την σφαίρα ή τουλάχιστον τα βλήματα που προέκυψαν από την καραμπίνα. Ο Νέστορας τον νάρκωσε και ο Τζέισον κοιμήθηκε πριν καν το καταλάβει.Άρχισε να ανοιγοκλείνει τα μάτια του και πρόσεξε πως βρισκόταν σε άλλο δωμάτιο. Τουλάχιστον ήταν ακόμα ζωντανός, σκέφτηκε. Πήγε να σηκωθεί λίγο στο κρεβάτι του, όμως τον έπιασε ένας αφόρητος πόνος στο πόδι του. Παρατήρησε πως ο Νέστορας του είχε αλλάξει ρούχα και του είχε φορέσει αυτά των ασθενών. Κατέβασε λίγο το παντελόνι του για να δει την πληγή. Πρέπει να έκανε καλή δουλειά ο Νέστορας αλλά δεν μπορούσε να δει καλά λόγω της γαζας που περιέβαλε την πληγή. Ζαλιζόταν και το κεφάλι του πονούσε. Λογικά από την επίδραση του αναισθητικού, σκέφτηκε. Θυμόταν αυτό το αίσθημα καθώς είχε κάνει και εγχείρηση μικρός για σκωληκοειδήτιδα. Κοίταξε γύρω του αλλά δεν είδε πουθενά τον Νέστορα. Έπρεπε να φύγει τώρα που δεν ήταν στο δωμάτιο. Δίπλα του στο κομοδίνο υπήρχε φαΐ και νερό. Πεινούσε αρκετά είναι η αλήθεια. Έβαλε στο στόμα του κάτι που φαινόταν με ψωμί και λίγο ρύζι, καθώς και λίγες ντομάτες. Ήπιε και νερό, όμως το ήπιε πολύ γρήγορα και αυτό του έφερε μεγαλύτερη αναγούλα από πριν. Προσπάθησε να σηκωθεί από το κρεβάτι όμως ο πόνος ήταν ανυπόφορος. Δεν μπορούσε καν να βάλει το πόδι του κάτω. Πόσο μάλλον να βάλει δύναμη για να περπατήσει. Όμως ο Νέστορας είχε προνοήσει και του είχε αφήσει κάτι που έμοιαζε με πατερίτσα. Ο Τζέισον κατάφερε να ψιλό σηκωθεί στο ένα πόδι για να φτάσει τις πατεριτσες που βρισκόταν σε μια καρέκλα απέναντι από το κρεβάτι του. Τις έβαλε κάτω από την μασχάλη του και κουτσά στραβά άρχισε να προχωράει έξω από το δωμάτιο. Βγήκε στον διάδρομο όμως δεν είχε την παραμικρή ιδέα προς τα που έπρεπε να πάει. Πήγε από δεξιά και ήλπιζε να έβγαινε έξω. Περπατούσε υπερβολικά αργά και άρχισε να αγχώνεται καθώς ήξερε ότι θα τον έβρισκε ο Νέστορας. Άρχισε να ακούει ένα περπάτημα από μακριά αλλά δεν κατάλαβε από που έρχεται. Έτσι περπάτησε πιο γρήγορα. Όμως ο Νέστορας πετάχτηκε μέσα από ένα δωμάτιο.
" Ωπ που' σαι ρε μικρέ. Για εσένα ερχόμουν τώρα. Είσαι τόσο καλός που ήρθες εσύ σε εμένα αντί να βάλεις τον γερονέστορα να περπατήσει;" γέλασε.
" Έβγαλες την σφαίρα;" τον ρώτησε.
" Φυσικά μικρέ, δεν είδες τι καλή δουλειά που έκανα. Σχεδόν περπατάς κιόλας. Είχαν κολλήσει 4 βλήματα στο πόδι σου. Κατάφερα να τα βγάλω όλα χωρίς να πειράξω καμία αρτηρία. Θα έπρεπε να με ευχαριστείς που είσαι ζωντανός. "
" Να σε ευχαριστώ; Εσύ μου φύτεψες την σφαίρα εξαρχής. "
" Μην κάνεις έτσι μικρέ, περασμένα ξεχασμένα. Μπες μέσα εδώ τώρα " του είπε και έδειξε το δωμάτιο που βρίσκονταν τώρα.
" Αν πω όχι; "
" Αν πεις όχι θα σε τραβήξω μέσα και λόγω της κατάστασης με το πόδι σου δεν θα σου συμβούλευα αυτήν την επιλογή "
Ο Τζέισον προχώρησε μέσα στο δωμάτιο με αργούς ρυθμούς.
" Ξέρεις μικρέ πως το σύστημα με τις κάμερες ακόμα λειτουργεί; Για αυτό κατάλαβα ότι φύγατε και είδα που βρισκόσασταν. Βλέπεις μου χρειαζόταν άμα μου ξέφευγε κανένα μεταλλαγμένο ζώο μέσα στους διαδρόμους. Έπρεπε να ξέρω που είναι για να το σκοτώσω, η τουλάχιστον να το ελευθερώσω στο νησί. "
" Οι άλλοι που είναι; "
" Εννοείς τα μυξιαρικα τα φιλαράκια σου; Λογικά μέσα στην ζούγκλα. Εγώ στοιχηματίζω πως άμα δεν ξανάρθουν εδώ θα πεθάνουν σε δύο τρεις το πολύ μέρες. Βλέπεις δεν είναι και τόσο ασφαλές αυτό το νησί. "
" Το κατάλαβα. Σκότωσαμε έναν από τους λύκους. "
" Για αυτό πυροβολήσατε προχτές; Εγώ νόμιζα πως η Τζούλια θα είδε καμία πεταλούδα και θα έριξε. Δεν ήξερα πως μπορούσατε να σκοτώσετε έναν μεταλλαγμένο λύκο "
" Γιατί είμαι εδώ; "
" Δεν σου θυμίζει κάτι αυτό το δωμάτιο; "
Ο Τζέισον κοίταξε γύρω.
" Είναι το δωμάτιο που ξύπνησα όταν με είχες ρίξει λιποθυμο. "
" Ακριβώς, και ξέρεις τι κάνω εδώ; "
" Οχι; Εγώ σε ρώτησα αυτό"
" Ναι έχεις δίκιο. Εδώ παράγω τα ανασυνδυασμένα κύτταρα που μεταφέρουν να καινούρια γονίδια που είναι ικανά να σε μετατρέψουν σε μηχανή. Βλέπεις είναι μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία. Έπρεπε να κατασκευάσω τα γονίδια από το μηδέν μόνο με παραδείγματα που μου έδινε η φύση. Μετά έπρεπε να βρω σε ποια κύτταρα θα πρέπει να εκφράζονται αυτά τα γονίδια έτσι ώστε να είναι λειτουργικά και τελικά ξέρεις που είναι; "
Ο Τζέισον δεν καταλάβαινε τίποτα από όσα του έλεγε ο Νέστορας αλλά έκανε ότι τον άκουγε.
" Όχι "
" Είναι ειδικά νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο και στην σπονδυλική στήλη. Εδώ λοιπόν πολλαπλασιάζω αυτά τα κύτταρα κια μετά θα τα κάνω με ένα ειδικό εργαλείο ένεση σε συγκεκριμένα μέρη της σπονδυλικής σου στήλης και στον εγκέφαλο σου. Αυτό βέβαια είναι εγχείρηση ουσιαστικά, όμως θα σε κρατάω ξύπνιο για να ξέρω άμα έχω κατά λάθος προκαλέσει κάποια βλάβη στον νευρικό σου ιστό. Και δεν θέλουμε να μείνεις ανάπηρος έτσι;"
" Τι εννοείς θα είμαι ξύπνιος; "
" Τι δεν καταλαβαίνεις; Μην ανησυχείς δεν θα νιώθεις τίποτα, θα έχεις τοπική αναισθησία. Όμως θα σου κάνω ερωτήσεις και θα σε βάλω να κάνεις συγκεκριμένες κινήσεις στα χέρια σου για να ξέρω που βρίσκομαι."
" Δεν μπορείς να το κάνεις "
" Και τι θα με σταματήσει; Πάντως να ξέρεις θα έπρεπε να ήθελες να το κάνεις αυτό. Θα σου δώσει υπερδυνάμεις ουσιαστικά. Έχω τελειοποίησει τα γονίδια με τα χρόνια. Τώρα υπάρχουν λιγότερες παρενέργειες. Δεν θα έπρεπε να ανησυχείς τόσο. "
" Ποτέ θα κάνω την εγχείρηση; "
" Σε λίγο "
" Σε λίγο; Μα δεν έκανα και άλλη εγχείρηση λίγες ώρες πριν; "
" Ε ναι και τι με νοιάζει εμένα. Εσένα θα πειράξει το αναισθησιογόνο. Έτσι κι αλλιώς άμα πετύχει το χειρουργείο δεν θα ανησυχείς πια. Οι μεταβολικοί σου ρυθμοί θα αλλάξουν. Δεν θα σε πειράζει καμία ουσία πλέον. Θα μπορείς να τρως όλες τις οργανικές ενώσεις και να εξασφαλίζεις ενέργεια. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Θα μπορείς να τρως ακόμα και ξύλο αντί για κανονικό φαΐ. Τα χέρια σου και τα πόδια σου θα γίνουν πολλαπλές φορές πιο δυνατά και σε αντίθεση με τα ζώα εσύ θα μπορείς να προπόνεισαι, έτσι ώστε να γίνεις ακόμα πιο δυνατός και να τα ελέγχεις καλύτερα. Το μυαλό σου θα κάνει υπολογισμούς x10 φόρες πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Θα γίνεις μια δολοφονική μηχανή. "
" Ανυπομονώ να σε σκοτώσω λοιπόν "
" Χαχαχχαχ έχεις και χιούμορ μικρέ. Για να σε δούμε ανέβα πάνω. " του είπε και έδειξε το τραπέζι.
Δεν είχε άλλη επιλογή. Έπρεπε να κάνει την εγχείρηση. Τουλάχιστον ήξερε ότι ακόμα η αδελφή του, η Αννίτα και ο Ρικ θα ήταν ακόμα καλά. Ποιος ξέρει; Ίσως αυτή η εγχείρηση τον επωφελούσε.
YOU ARE READING
Το νησί φάντασμα
ActionΟ Τζεϊσον και η Τζούλια είναι αδέλφια όπου θα πάνε να επισκεφθούν τον θείο τους. Όμως το ταξίδι τους δεν θα είναι τόσο εύκολο.