4.

493 18 0
                                    

POV Wolfs

Stiekem had ik gehoopt dat ze vroeg of ik mee ging. Maar wat zou ze wel niet denken als ik zei dat ik wel mee wou. Dat vind ze vast raar. Ik probeer niet steeds te denken aan Eva maar dat lukt niet. Ze blijft maar rondspoken in mijn hoofd. Ik laat mezelf op bed vallen. Ik hoor niet dst Eva al terug is. Ik zit diep in gedachten al ik ineens word gekieteld. Als ik mijn ogen open doe zie ik Eva. "Eef stop" roel ik maar het helpt niet. Ik pak haar vast en begin haar nu te kietelen. "Wolfs niet doen". "Genade". Roep zij nu. "Wat krijg ik als ik stop?" Vraag ik met een grote grijns op mijn gezicht. "Uhm..." "wat wil je". Ik voel dat ik rood word. Ik wil zeggen een kus maar ik ken haar pas een dag. Ze vind mij vast niet leuk. "Dan krijg je niks" zecht Eva als ik niet reageer. Ze staat op en loopt naar beneden. Ik loop achter haar aan.


POV Eva

Ik had de tafel al gedekt dus kunnen we meteen eten. Het is een hele tijd stil. Dan zecht Wolfs ineens "Eef?" "Ja?" "Wat vind jij eigenlijk van mij?" Ik voel dat ik heel rood begin te worden. Wat moet ik zeggen? Nou ik weet t niet maar volgens mij ben ik na een dag al verliefd op je. Wat zal hij wel niet denken. Dus zeg ik. "Uh... ik vind je wel aardig denk ik. En wat vind jij van mij". "Ik mag jou wel". Hij heeft een breede grijns op zijn gezicht. Hoe bedoeld hij? Mag hij me als vriend of voelt hij ook meer? "Dat is onzin eef" zeg ik tegen mezelf. Hij kijkt op. "Wat is onzin?" "Dat jij meer Chinees kan eten dan ik" zeg ik dan maar snel. Wolfs begint te lachen. "Dat zien we nog wel"

partners voor altijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu