POV WOLFS
Waarom doet Eva zo jaloers. Zij is de gene die niks met mij wou. Ik weet zelf ook dat Annabella een uitvlucht is. Ik dacht dat als ik met haar zou nemen dat ik Eva zou vergeten. Maar elke keer als ik een kus van haar krijg zie ik Eva voor me. Ik heb al een paar keer de eerste stap gezet maar ik ben elke keer afgewezen. Misschien moet ik gewoon met haar praten. "Wolfs? Wil jij met me mee Chinees halen?" Vraagt Eva. "Alweer Chinees? Dat is niet goed voor je. Ik kook wel wat. Wat wil je eten?" Eva denkt na maar voor zs iets wil zeggen zeg ik nog snel "alles behalve Chinees". "Uhm... dan weet ik het niet". "Vind je lasagne goed?" Ik zie haar knikken. Ik kijk in haar prachtige ogen. Zo blijven we even zitten. "Eef?" Begin ik dan. Eva kijk verschrikt op. "Waarom doe je eigenlijk zo jaloers? Sinds ik met Anna heb praat je niet meer tegen mij en ontwijk je me. Ik snap het gewoon niet." De perfecte lach van Eva verdwijnt al snel. "Ik... uhm.." stamelt ze. "Ik... ik... ik... weet het eigenlijk niet. Het gebeurd gewoon." Nu stromen er tranen over haar wangen. Ik voel wen grote drang om ze weg te vegen maar dat ik niet. Ik hou van Anna. In het begin ging het nog wel. Eva was niet zo vrolijk maar verder niks vreemds gemerkt maar ze begint mij steeds meer te ontlopen. Ik mis haar. Ik sla een arm om Eva heen. Ik heb haar een tijdje laten huilen omdat ik geen houding weet te geven. "Wolfs? Ik denk dat ik... uhm... laat maar." Stamelt Eva dan. "Eef wat is er?" "Ik... ik... ik denk dat ik... je een beetje leuk vind..." ze word knal rood en kijkt naar de vloer. "Maar... waarom wijs je me dan steeds af?" Vroeg ik. "Ik ben bang om je kwijt te raken". "Eva, zo snel kom je niet van mij af. Ik blijf je achtervolgen. Dus als het alleen dag is ga ik nu even bellen." Zeg ik met een grijns. Eva kijkt mij vragend aan. "Ik ga Annabella tutebella bellen om t uit te maken." Ze moet nu ook lachen en geeft me mijn telefoon die op tafel ligt.
Ik ben een beetje inspiratie loos. Ik vind het saai als Flo en Eef nu een perfect leven hebben dus hebben jullie nog tips?
Xxx me