Jimin szemszög
Szemforgatva indultam el a tanárihoz. Már csak a diákok vihorászását lehetett hallani mögülem. Jó barátai vannak ennek a Jungkooknak.
-Hallod V keress már rá a barátaira. - suttogtam amikor egyedül sétálgattam a folyosón.
-Már keresem őket egy ideje. De nem fogod elhinni! Semmi! Egyszerűen nincs róluk semmi! Mintha nem is léteznének. A suliba is csak a nevük van regisztrálva. Ezeket a neveket találtam és a hozzájuk tartozó fájlokat majd a gépedre küldöm. A nevek: Kovács Balázs, Tatai Zsuzsa, Szabó Melinda és végül de nem utolsó sorban Nagy Márk. Több embert nem dobott ki. Nem értem. - morogta dühösen.
-Kösz. Ez most sokat segít. Majd elkérem a névsort. - mondtam miközben odértem az igazgató ajtajához. Bekopogtam rajta majd egy "szabad" után benyitottam. - Jó reggelt. - köszöntem az iskola vezetőnek.
-Jó reggelt Péter. - reggeli mély, rekedtes hangja egy kicsit érdekesen festett külsejéhez. A hangja azt tükrözte, hogy fáradt míg a kinézete teljesen friss és üde környezetet adott neki. Vörös ing volt rajta egy sötétebb farmerral. Haja össze volt fogva egy kisebb copfba hátul.
-El kérhetem az órarendem és az osztálynévsort? - kérdeztem mire csak bólintott majd a fiókból kikereste a kért dolgokat és a kezembe nyomta. - Köszönöm és további szép napot. - mosolyogtam rá és elhagytam az irodáját. Megnéztem az első óram. Kémia. - V majd segíts kérlek. - kérleltem V-t.
-Itt leszek. - elindultam a tanterem felé. Ahogy beléptem a terembe megcsapott az a régen érzett jellegzetes szag. Elfintorodva ültem be a pad mögé. Az összes szem rám szegeződött majd a csengő hangjára mindenki felállt és jelentettek.
{Time Skip}
Utolsó előtti órám Biosz a 10.-esekkel azaz Jungkookékkal. Eddig minden órán bent ültek a diákok viszont ebből az osztályból csak páran voltak benn. Felkaptam a vizet és mielőtt a csengő megszólalt az előtt úgy rontottam ki a tanteremből mint egy őrült.
-Nyugodj meg Jimin! - nyugtatott társam. Ő is nagyon jól tudja, hogy utálom ha késnek. - Az udvaron vannak! - mondta miközben gondolom az iskola kameráit törte fel.
-Megyek és kinyírom a szarosokat! - túrtam hajamba idegesen
-Chim! Nyugodj meg vagy én ütlek le! - hallottam ahogy feláll a székből majd felborítja azt.
-Jól van V... énekelsz? Attól megnyugszom.
-Ha ez kell hozzá... - belekezdett a szokásos dalba amit mindig örömmel hallgattam. Megnyugtatott hangja. Nem tudom, hogy ez egy fétis-e de imádom ha énekel.
-Kösz... - elindultam az udvar felé ahol megpillantottam Jungkookot ahogy az osztálytársaival cseverészik. - Kölykök! Órára! Most! - rivalltam rájuk mély hangomon. Mindegyik összerezzent majd nyeltek egyet szinte egyszerre. Futni kezdtek a kapu felé de eléjük értem. - Na most szépen bementek órára amíg szépen szólok. - néztem bele a csodálkozó szemekbe. Igen elég gyorsan tudok futni. - Sprinteljetek idióták! - bólintottak egyet majd azonnal a tanterem felé vették az irányt én pedig szorosan mögöttük sétáltam. Láttam ahogy az egyik lenyúl a bokájához. Ilyet sokszor csináltunk. Gyakori volt bevetéseken, hogy a kést a bokájukhoz rakták.
-Ne.Támadd.Meg. - álított le Taehyung. Nagyot kellett nyelnem, hogy ne tépjem meg a csávót. Szerencsére csak megigazította a cipőjének sarkát.
Lassan beértünk a tanterembe ahol a többi diák összeráncolt szemöldökkel néztek az előttem sétálókra.
-Hogy csinálhatta? - sugdolóztak. Nem értem mi bajuk van. Talán még nem láttak tanárt aki betessékelt volna 5 jó madarat? A diákok azonnal helyet foglaltak persze egymás mellett.
-Azonnal ide ülsz az első padba JeongGuk! - szóltam rá diákomra aki egy perverz vigyor kíséretében válaszolt.
-Ezer örömmel. - megfogta táskáját és felállt a székről majd a hozzám legközelebbi székhez ült.
Taehyung mint az előző órákon is lediktálta mit kell felírnom a táblára és hozzáfűznőm. Így könnyű tanítani. Igaz nem figyel rám senki és baj van ezzel a táblával is. Ki rakta ilyen kurva magasra?! Felnyújtózkodtam, hogy feltudjam érni a tábla tetejét majd megfordultam. Jungkooknak még a nyála is kicsordult.
-Figyelsz rám? - léptem asztalához és megtámaszkodtam rajta. - Föld hívja Jungkookot. - legyeztem meg kezem arca előtt mire csúnyán nézett rám.
-Ne hívjon Jungkooknak! Magának csak JeongGuk! - üvöltött nekem mire füléhez hajoltam.
-De te stírölheted a seggem, mi? - kérdeztem gúnyosan mire nyelt egyet.
-É-Én nem i-is... - dadogott amire elmosolyodtam és visszaléptem a táblához.
-Rendesen leoltottad. - kuncogott a fülembe Tae mire csak szemet forgattam és tovább írtam a táblára a tudnivalókat.
Lassan eltelt az óra. Csengőkor még kiüvöltöttem a házit majd szabadjára engedtem őket.
Utolsó órám igazából lyukas óra csak bent kell maradnom valamit átnézni. Már van saját irodám is meg névtáblám ahova be is fészkeltem magam. Ahogy az asztalomon heverő papírokra néztem eszembe jutott a fönök. Mindig övé volt a papírmunka.
{Time Skip}
Mikor már lassan kész voltam a papírokkal akkor csöngettek. Persze Taehyung is segített a munkába de szerintem ő a felénél bealudt ezért egyedül csináltam kb mindent. A csengő hallatára sóhajtottam mivel az igazgató kikötötte, hogy addig nem mehetek haza ameddig a papírokat meg nem csinálom.
Kopogásra lettem figyelmes. Kicsit megigazítottam hajam, hogy ne nézzen ki úgy mint aki most ért haza egy buliból mivel a papír munka alatt valamiért összekócolódott. Ajtót nyitottam az embernek aki döbörgött az ajtón.
-Mit akarsz? - kérdeztem fáradtan Jungkookot aki csak elmosolyodott. - Min mosolyogsz?
-Rajtad. - egy határozott mozdulattal visszalökött az ajtón majd elfordította a zárat. Ahogy a zár kattant úgy hajolt ajkaimra.
És most köcsög leszek! Itt hagyom abba. Hehe.
Sziasztok
YOU ARE READING
Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionKépzeljetek el egy bérgyilkost. Meg van? Milyen kép ugrik be? Egy izmos, szét tetovált csávó aki fegyverekkel mászkál a zsebében, majd áldozatát egy sikátorhoz csalogatja és megöli? Csak ebben az a furcsa, hogy én, Park Jimin, nem egy tetoválásokkal...