19. Fejezet

414 21 0
                                    

Jimin szemszög

A kamerát néztük de Jungkook csak 1 óra után ért haza. Ledobta táskáját a kanapéra majd a  fürdőbe vette az irányt. Oda nem szereltem be kamerákat ezért az ottani dolgokat nem láttuk. Hátradőltem és onnan néztem mit csinál. Amikor kijött teljesen feketébe volt és egy maszk takarta arcát.

 Amikor kijött teljesen feketébe volt és egy maszk takarta arcát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyorsan szedte lábait. Homlokráncolva keltem ki székemből és vettem fel én is teljesen fekete outfit-et. Még lementem megnézni, hogy Jungkook hol jár. Pont akkor lépett ki a lakásából. Fegyverem zsebembe csúsztattam és követtem őt. Résnyire kinyitottam az ajtót, hogy kilessek rajta. Kook pont ekkor hagyta el a lépcsőházat. Utána mentem komótosan. Nem keltettem nagy figyelmet.

Egy viszonylag eldugottabb parkba ment ahol találkozott egy férfivel. Beszélgetésbe enyeledtek.

-Nem tudod kiélesíteni a hangot, hogy halljam? - igen ebben a világban már ilyenek is léteznek aki nem tudná.

-Azon vagyok... - mondta majd gondolom sikeresen lehallgatóra állította Jungkook telefonját így hallhattam a beszélgetést.

-Akkor most indulunk? - kérdezte a férfi. Jungkook hangja ideges volt.

-Igen basszus! Hol vannak a többiek? - mintha valaki valami rosszat tett volna.

-Nem tudom. Késnek. - suttogta a férfi lesütött szemekkel.

-Baszki Tomi! Ha nem érnek ide.... - szemei szikrákat szórtak az előtte állóra.

-Ideérnek! Ígérem! - tette kezét szívére, mintha esküt tenne le.

-Remélem is. - soha nem láttam ilyennek Kookot. Persze tegnap is nagyon domináns volt... de most a hangja csupa megvetés. Vártam pár percet és másik alakok jelentek meg csupa feketébe. Köztük 2 lány volt és 4 férfi. Összesen 8-an indultak el valamerre. Követtem őket miközben Taehyung nézte a térképet, hogy hova tarthatnak. Azt mondta a belváros felé vették az irányt. Az utcán sok ember megnézte őket, hisz 8 tinédzser lebzselt az utcán arcmaszkkal és mindegyik teljesen feketében, lesütött szemekkel kullogott Jungkook mögött. Mintha Kook lenne a bandavezér.

-Van ötleted merre mennek? - kérdeztem meg V-t már vagy ötödjére de most is ugyanaz az egyhangú "nem" lett a válasza.

-Talán valami drogárussal találkoznak...

-Lehet. - egy utcán hirtelen befordultak. Zsákutca volt a végén egy bankkal meg még 3 feketébe öltözött emberrel a bank előtt. Nagyot nyeltem majd követtem őket. Jungkook ment legelöl és benyitott.

-Fel a kezekkel! - vette elő pisztolyát.

-V... hozd ide az arzenálom. - nem is kellett neki több. Kocsiba ült és elrakta a kedvenc nagy puskám. Igen kicsikből az SMG-ket szeretem de azért mégis jobb lehet most egy sörétes.

-Ne kelljen mégegyszer mondanom! - fordult körbe Jungkook. Taehyung ebben a pillanatban futott oda hozzám majd a végén megcsúszott, így egy elég érdekes hangot kiadva. Kezembe nyomta a fegyvert majd elővette a saját AK 47-esét és most ő üvöltött.

-Dobd el a fegyvert! - szólt rá Kookra. Ő egy kicsit habozott. - Süket vagy? - Jungkook nem akart engedelmeskedni de mégis eldobta a fegyvert. - Ti is! - Taehyungon is volt egy maszk meg egy napszemüveg. - Kérem menjenek ki. - szólt a dolgozoknak akik kifutottak az épületből. A biztonsági őr terelte az embereket kifelé. - JeongGuk! Mit csinálsz te itt? Mit akarsz ezektől az emberektől? Hah? - kérdezte Taehyung teli megvetéssel hangjában.

-Honnan tudja a nevem? - kérdezte maga elé suttogva. Ekkor megszólalt a telefonom. Gyorsan elfordultam, lehúztam maszkom. A telefonom Namjoon számát írta ki. Nyelve egyet felvettem.

~Szia. - köszöntem direkt koreaiul így talán kevésbé lesz felismerhető hangom.

~Jimin! Hol vagytok? Melyik bankban? - kérdezte feldúltan. Ezek nem visszamentek Szegedre? Istenem. Egyáltalán honnan tudja, hogy egy bankba vagyunk?

~Asszem CIB... - néztem fel. - Igen CIB. - pillantottam meg a lógót.

~Mindjárt ott vagyunk! 2 perc.

~Rendben. - ezzel rámcsapta a telefont.

-Mi van? A társad nem mer velünk beszélni? - kuncogott Jungkook, mire összerezzentem. Egy könny folyt le arcomon az arrogáns énje miatt.

-Merne ha nem törték volna össze a szívét. - nézett rám V. - Majd megbeszéljük... Rendben? - nézett rám kedvesen barátom mire bólintottam. Próbáltam visszarázódni addig szerepembe amíg a többi BTS tag nem érkezik meg. Ránéztem a kezemen lévő órára. Pont 2 perc telt el amikor Namék berontottak. Egyikőjük sem viselt maszkot.

-Mindenki a földre! - üvöltött RM Jungkook fejére szegezve a puskáját majd kibisztosította azt. Mindenki engedelmeskedett és a földre feküdtek.

-RM? - nézett Jungkook csapat társamra. - Suga? Jin? J-Hope? - az említett személyek  csak bólintottak. - Mit kerestek itt? Egyáltalán honnan van fegyveretek? Jimin jól van? - kérdezte mostmár halkabban. Lenéztem rá. Az én szemeimből is folytak a könnyek. Maszkom és szemüvegem eldobtam és vörös szemekkel néztem páromra.

-Nem vagyok jól... csalódtam benned... - suttogtam magam elé. Taehyung barátian átölelt és nyugatott.

-Chim... minden rendben lesz... ma hívott Sejin. - fordított magával szemben. - 2 dolgot mondott. 1 A videó már sehol sem találhtó meg rólatok... 2... - itt elhallgatott.

-Mi a második? - kérdeztem felnézve rá. - Bökd már ki Taehyung! - ütöttem meg mellkasát.

-És... Jungkook csatlakozhat hozzánk. - ölelt át újra. Teljesen sokkos állapotban voltam. Ha Taehyung nem tart meg valószínűleg helyben a földre hullok.

-Ez komoly? - kérdezte Kook, mire V bólintott. Mosolyra húzta ajkait és még egy könnycseppet is elengedett szabadjára.

-Itt vannak a zsaruk! - szólalt meg Suga. Azonnal felállt Jungkook a földről és barátait bennhagyva húztuk magunk után.

-Akkor idnulunk Szegedre! - mosolyogtam hátra.

Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now