Jimin szemszög
Másnap holt fáradtan keltem. Az órára pillantottam ami 6:52-t mutat. Mivel még korán volt úgy döntöttem visszafekszem. Fejem párnámba fúrtam majd próbáltam vissza aludni több-kevesebb sikerrel ugyanis kintről társam hangját lehetett kivenni aki éppen ordibál.
-Hogy mi a kurva életért nem tudod belőni?! - üvöltözött gondolom a TV-vel mivel tegnap letöltötte az egyik focimeccset. Itt fogja oltogatni a játékosokat amitől nem tudok pihenni. Beleüvöltöttem a párnába úgy, hogy azt ne lehessen hallani majd kikeltem a kényelmes ágyikomból. Kimentem a nappaliba és nem csalódtam. Tae tényleg focit nézett. A fürdő felé vettem az irányt ahol elvégeztem szokásos reggeli tevékenységeim — fogmosás, hajfésülés, az az ici pici smink — és már egy kicsit fittebben jöttem ki onnan majd újra szobámba mentem ahol az első kézbe eső ruhadarabot rángattam magamra. A füles tegnap óta a fülembe van ezért nem kell beraknom (😏) vissza a helyére. Még egyszer megnéztem magam a tükörben.
Megvoltam elégedve külsőmmel így hátamra kapva táskám, hagytam el szobám majd egy gyors elköszönés után a lakást is. A lépcsőházban megvártam párom aki egy mosollyal és egy öleléssel köszöntött. Hallottam ahogy Tae lemegy a pincébe és recseg lába alatt a padló.
-Szia Kook. - köszönök páromnak aki még mindig rám vigyorog.
-Szia Chimie. - ráfogott kezemre és kinyitotta előttem az ajtót majd előre engedett mint egy hölgyet. Vigyorogva mentem ki az ajtón majd Kooksie is követett.
-Hallod Jimin. - szólalt meg társam mire nyeltem egyet komoly hangszínére. - Jungkook lakásába mozog valami. Az érzékelő bekapcsolt.
-Mi? - kérdeztem kicsit hangosabban a kelletténél.
-Mondtál valamit? - nézett le rám Kook mire csak megráztam a fejem.
-Mintha a szobájában lenne valami. Várj mindjárt átkapcsol a kép. Még mindig a nappalit látom... három... kettő... e-egy... - dadogta az utolsó szót.
-Menj előre. El kell intéznem valamit. - mosolyogtam Kookra aki csak felvonta szemöldökét majd elindult az iskolához vezető úton. - Mi az V? - beszéltem mostmár Taehyunghoz.
-Aztarohadt... Jungkook... mibe keveredtél? - kérdezte inkább magától mintsem tőlem.
-Mondd már! - csattanok fel hangosan mire csítitani kezd. - Bocsi.
-Eldőlt az egyik szekrénye ami... tele volt pénzzel. Most a földön van az összes. És mintha... valami visszaszívná... lehet van valami berendezés az ilyen esetekre. Ez a gyerek lehet bankot rabolt... - világosít fel társam mire szemeim elkerekednek. Valószínű, hogy az utcán sétálók idiótának néznek de ezt azért nem egyszerű feldolgozni, hogy a pasid — akit nem mellesleg meg kellett volna ölj — valószínűleg bankot rabolt.
-Mit csináljak? - kérdeztem halkan.
-Menj tanítani. Aztán hívd át hozzánk Jungkookot.
-Rendben. - elindultam újból az iskola felé.
ESTÁS LEYENDO
Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanficKépzeljetek el egy bérgyilkost. Meg van? Milyen kép ugrik be? Egy izmos, szét tetovált csávó aki fegyverekkel mászkál a zsebében, majd áldozatát egy sikátorhoz csalogatja és megöli? Csak ebben az a furcsa, hogy én, Park Jimin, nem egy tetoválásokkal...