6. Fejezet

639 44 3
                                    

Jimin szemszög

Erősen, szenvedélyesen csókolt. Azok a mézédes ajkak, a sötétbarna íriszei és a szinte fekete haja azonnal elvarászolt. Nem tudtam nem viszonozni a csókot.

-Ohohoho. - hallottam meg Taehyung hangját ami kizökkentett a csókcsatánkból majd egy kicsit eltoltam magamtól Jungkookot.

-Kook... ezt nem csinálhatjuk... - mondtam lehajtott fejjel.

-De már áll. - súgta fülembe mire kirázott a hideg. - Csak neked tiszteleg. - minden egyes szót Tae is hallott. Furcsán éreztem magam, hogy az aki az előbb erővel megcsókolt azt meg kéne ölnöm. De azok a mézédes ajkak. Egyszerűen vágyok rájuk. Jungkook egyre közeledett felém míg én egyre hátráltam majd hátam beleütközött a padba és elfeküdtem azon.

-Nhem fhejeztem be a paphír munkám... - motyogtam halkan. Jungkook újra ajkaimra hajolt. Morogva egyet kivettem a fülest amit zsebembe csúsztattam. Ekkor jött a felismerés, hogy egy SMG van a zsebembe. - Khérlek Khook... Enghedj... - suttogtam erőtlenül fülébe.

Kirántottam zsebemből a fegyvert mivel Jungkook annyira beleélte magát a csókba, hogy azt sem vette észre ahogy a földre hajítottam tölünk messze. A hangra felkapta a fejét de nem is foglalkozott azzal hanem újra morogva ajkaimra hajolt.

-Kookh... bhiztos akharod? - kérdeztem tőle sóhajtozva miközben nyakamra hajolt és végig nyalt a felületen egy bizonyos helyen elidőzve ahol megszívta azt.

-Mindennél jhobban... - suttogta fülembe majd megharapta fülcimpám. Egy kis nyögés hagyta el számat. Pólómat elkezdte felgyűrni majd mellbimbómat morzsolgatta amikor valaki kopogott. - Bazskih... - morogta majd leszállt rólam. Szétzilált hajam megigazítottam és a pólómat is becsúsztattam nadrágomba így nem látszik rajta mennyire meggyűrték. Kooknak intettem aki bemászott a padomhoz.

-Ki az? - néztem ki az ajtón ahol megpillantottam az igazgatót. Kérdőn néztem rá, ő pedig mérgesen pillantott vissza.

-Le kell adnia a papírokat. 30 perce van. - sarkon fordult majd elindult vissza a saját irodája felé mire szemet forgatva visszaültem székembe és nekiálltam a papíroknak. Hiány érzetem volt mintha valamit elfelejtettem volna. 5 perc után hallottam ahogy valaki kicsatolja az övem. Ekkor jutott eszembe, hogy Jungkook itt guggol. Nem is tudom, hogy feledkezhettem meg róla, hisz farkam csak úgy állt. Takarni se lehetne. Nadrágomat egy hirtelen mozdulattal  leszedte rólam majd a széket hátrébb gurította, mivel kerekei is voltak, Felém kerekedett majd felemelt és felrakott a padra a papírokat lesöpörve onnan.

-Kookh... bárki benyithat... Zhárd be... - kérleltem mire huncut mosolyra húzta száját és újra ajkaimra mart miközben a saját nadrág cip-zárjával babrált. Szinte tépte ajkaimat amitől a vér is kiserkent belőle. - Mhiért kellhek neked? - nyögtem végül valamit oda neki mire elmosolyodott. Leszenvedte magáról a nadrágot majd a pólót is amitől kilátást nyerhettem kidolgozott felsőtestére. Látta, hogy a felsőtestét pásztázom amire elkuncogta magát és úgy válaszolt:

-Egy ilyen cukit mint te kár lenne elvesztegetni. Meg az a segg... - nyalta meg ajkát de be se fejezte most én hajoltam ajkaira amitől először meglepődött majd engedte magát. Elhajolt tőlem majd újra mellbimbómat vette kezelésbe és két ujját számhoz emelte amiket készségesen szopkodtam. Mikor már a nyálam láthatóan csillogott ujjain, lassan levezette azokat ánuszomhoz és azonnal kettővel hatolt belém amire fájdalmasan felnyögtem. - Fájh? - kérdezte hangjában teli kéjjel. Kicsit bólintottam neki, mire minden mozgásában megállt. - Baszki... mit csinálok? - tette fel a kérdést inkább magának.

-J-Jungkook.... - szóltam rá, mire felkapta a fejét és egy kicsit megmozdította ujját amitől egy hatalmas nyögés tört ki belőlem. - Otth... - nyögtem, mire megint megmozdította ujját.

-Olyan csodás hangod van... - suttogta nekem. - Nyögj nekem! - belémvezette már a harmadik ujját is amire azthittem menten elmegyek. Mindig azt a pontot piszkálta amitől kifolyt előváladékom. Elcsöppentem az ujjaitól... annak a csontos ujjaitól akit majd meg kell ölnöm..

-Neh kínozzh... - nyögtem halkan, mire közelebb hajolt hozzám.

-Mit szeretnél? Mondd ki! - hirtelen nem tudtam mit tegyek. Csak a kielégülés lebegett szemem előtt. Hogy érezhessem azt a gyönyört amit ez a fiú fog nekem nyújtani nem sok idő múlva.

-Dughj mheg! Kheményen! - kérleltem, mire újra perverzen elmosolyodott és kirántotta ujjait seggemből amire megrándultam.

-Rhendbhen picur... - suttogta majd lassan belém hatolt. Nem értettem miért vigyáz rám. Azt hittem ő olyan aki érzelmek nélkül dugja a másikat. De ez most más volt. Mintha egy törékeny váza lennék amit egy rossz mozdulattal tönkre lehetne tenni.

-Ahhh.. - nyögtem fel fájdalmasan amikor megéreztem ahogy teljesen kitölt belülről.

-Picim.... mindjhárt jobb lesz... - belepuszilt a fülembe, mire ellazultam teljesen, majd bólintottam egyet és neki is kezdett egy lassú tempó diktálásába.

-Ahh Kook... - hajoltam hozzá és átöleltem nyakánál miközben lábaimat összefontam háta mögött. Megfogott fenekemnél fogva és leemelt a padról, majd neki nyomott a falnak és úgy diktálta a tempót. Minden egyes mozdulatába beleremegtem mindenhol. Már éreztem, hogy közel az orgazmus. -ÁHHH JUNGKOOK! - üvöltöttem fel ahogy prosztatámat surolta méretes farka magamban. Egy kicsit fellökte csipőjét, mire kettőnk közé élveztem. Az orgazmus hatására rászorítottam amitől ő is elélvezett miután kihúzódott belőlem így ondója hasfalamra érkezett.

-Azta... - nézett át meztelen testemen és mancsai is felfedező útra indultak majd keze megállapodott a "Never Mind" feliraton. - Ismerős ez a felirat... - símitott végig hasamon amitől újra megremegtem. - Istenem de jót élveztem... - motyogta miközben elengedte hasamat.

-Most fájni fog a seggem. - morogtam magamban miközben nadrágomért nyúltam, majd magamra szenvedtem azt. - Adsz valamit amivel letörölhetem magam? - felém fordult, majd a kezembe nyomott egy kevés vizet meg egy törölközőt. Gyorsan lemostam magamról élvezetünket és felvettem pólómat is. Ő is gyorsan felvette ruháit. Amíg ezt megcsinálta addig visszavettem V-t a fülembe majd elindultam a kis SMG-ért. Jungkook pont öltözött ezért nyeltem egyet és odaléptem mellé. - Kell innen valami. - mutattam a szekrényre aminek sarkából lógott ki a fegyver. Szépen becsúsztattam oda. Elvettem, majd zsebembe süllyesztettem.

-Visszajött a kép. Végeztetek? - tudtam, hogy perverz mosolyra húzta ajkait, mire szemet forgattam és ránéztem Kookra aki éppen a pólóját vette fel. Megfogtam a vállát, mire kérdően nézett rám.

-Remélem adsz valami magyarázatot. - morogtam oda neki. Elmosolyodott kedvesen amitől nekem is meglágyult a szívem.

-Annyit erről, hogy... szeretlek... azt hiszem... - hajolt ajkaimra és most egy gyengéd csókot lehelt enyéimre ami jól esett. Végre nem harapdált.

-Azt hiszem beléd szerettem. - megintcsak elkuncogta magát. Megfogtam a papírokat amiket még az akció előtt sikeresen befejeztem már csak egy-két szó kellett volna rá. De nem... Kook türelmetlen. Befejeztem azt a pár szót és felnéztem Jungkookra aki már ajtómban állt.

-Majd beszélünk, Picur. - kacsintott rám, majd elhagyta az irodám.

Összeszedtem a papírokat, majd bezártam a kis szobát és én is elindultam utamra azaz az igazgató irodájába.

Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora