Jimin szemszög
Ma egy órám van Jungkook osztályával az is a negyedik. Már túl vagyok az első két órán. Még elöttük vannak a 12.-esek, azaz az egyik végzős osztály. Amikor ide jövök be tanítani, úgy érzem magam mintha tényleg egy agyilag rendben, viszonylag okos osztályhoz beszélek akik értik is miről beszélek. Nem úgy mint a 9/A... na azok csak néznek ki a fejükből. Olyanok mint én voltam. És láss csodát; Idol vagyok, kő gazdag Idol. A nyikorgó lépcsőfokokat viszonylag gyorsan szedtem amikor szembe jött az egyik tanár és utánam szólt.
-Péter! Elmarad az órája. - mosolygott rám a nő akinek asszem neve Mária.
-Tényleg? - kérdeztem vissza felvont szemöldökkel, mire vigyorogva bólintott. Rámosolyogtam és látszólag elvörösödött. Nem foglalkoztam vele hanem az irodámba vettem az irányt, ahol el kell intéznem néhány papírt. A kulcsot kivéve zsebemből, kinyitottam a nyilászárót és benéztem irodámba. Gondoltam, hogy senki nem lesz itt — Ki tudna benyitni egy zárt ajtón? — viszont az ablak nyitva volt. Homlokráncolva mentem az ablakhoz. Hideg volt a levegő ami befújt, ezért bezártam azt majd asztalomhoz menve vettem elő a papírokat miközben fegyverem kidobtam asztalomra. Nyomta már a seggem az a kis pisztoly. Nekiláttam a papírmunkának, viszont kb 5 perccel a becsöngő után kopogtak az iroda ajtómon. Odaballagtam kinyitni azt. Résnyire nyitottam az ajtót és kidugtam rajta fejem.
-Jó napot. - köszönt az egyik 10.-es diák. — Igen Jungkook osztályába jár asszem —. - Azt mondták, hogy ma velünk fog lenni testnevelésen. Nincs tanár ezért maga fog helyettesíteni. - a lány karcsú derekú, szőke, hullámos haja belelóg kék íriszeibe, így viszonylag aranyos látványt nyújtva — mivel, igen alacsonyabb nálam —.
-Összepakolok és megyek. - sóhajtottam fáradtan, majd amikor becsuktam volna az ajtót a lány még visszaszólt.
-Maga Park Jimin? - kérdezte. Már meg sem lepődöm...
-Nem. - hangom rideg volt. Rácsuktam az ajtót majd fegyveremért indultam. Zsebre vágtam és elindultam kifelé, bezárva az irodám ajtaját, otthagyva a papírmunkát. - Te még itt vagy? - fordultam a lány felé aki megvárta míg kijövök.
-Aha. - végigmért majd beharapta alsó ajkát.
-Indulj. - elindult előttem ringatva csípőjét amire rámjött a hányhatnék. Közel mentem hozzá és a fülébe súgtam, mire összerezzent. - Ne kurváskodj. Nem jön be. - hajoltam el tőle majd a fegyverem mellém becsúsztattam kezem is zsebembe és követtem a lányt aki lehajtott, vörös fejjel ment előttem. Ahogy leértünk a tornateremhez ő már futott is az öltözőbe átöltözni. Én a tesiterembe mentem. Megvártam míg lassan beér mindenki. Jungkook volt az utolsó a barátaival együtt. Velük röhögcsélve jött be.
-Gyerekek! - csaptam össze tenyerem, mire mindenki csöndbe maradt. - Hozzatok labdát és focizzatok fiúk. A lányok mondjuk... röpizhetnek. Jó játékot! - elővettem telefonom és ránéztem az instámra. Miért nem lepődök meg azon, hogy Jungkook képet töltött fel?
JK_03
YOU ARE READING
Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionKépzeljetek el egy bérgyilkost. Meg van? Milyen kép ugrik be? Egy izmos, szét tetovált csávó aki fegyverekkel mászkál a zsebében, majd áldozatát egy sikátorhoz csalogatja és megöli? Csak ebben az a furcsa, hogy én, Park Jimin, nem egy tetoválásokkal...