Jimin szemszög
Egy hirtelen mozdulattal felugrottam a wc tetejére ami egy kicsit nyikorgott alattam.
-Baszki... - szitkozódott Jungkook.
-Csss... - suttogtam halkan.
-Ki van itt? - kérdezte a számomra nem ismert hang.
-Csak én. Nyugodtan elmehetsz Bazsi. - szólt ki a fiúnak aki ezek szerint Balázs névre hallgat.
-Azt mondtad ma bulizól velünk! Délután gyere hozzám. Talán fel tudsz szedni egy csajt, vagy egy ribancot meg tudsz dugni. Benne vagy? - kérdeze a fiú reménnyel teli hanggal.
-Nem. Nem megyek. - mély, rekedtes hangjától kirázott a hideg.
-De miért? - a fiú hangja szomorúnak tűnt.
-Más dolgom van. - perverzen mosolygott rám mire hangosan nyeltem egyet. - Mára már van programom. - kacsintott rám.
-Akkor majd később koccanunk. - ezzel elhagyta a helyet én pedig leszáltam a wc tetejéről és kinyitottam a zárat. Kook a fülemhez hajolt majd belesúgott hallójáratomba:
-Ma gyere fel hozzám. - motyogta mire hallottam, hogy Tae kuncogni kezd perverz V...
-Értem. Órám lesz tehát ha megbocsájtassz akkor elindulnék. - arcom tiszta vörös volt. Lehajtott fejjel hagytam el a mosdót majd indultam el órára ami Kémia lesz.
{Time Skip}
Mikor mentem volna ki a főkapun egy erős kar fogta meg az enyémet. Kérdőn néztem fel páromra aki csak perverzen vigyorgott.
-Remélem nem felejtetted el azt ami a mosdóban történt. - súgta fülembe mire kirázott a hideg. Lehet a közelségétől, lehet a dominanciától ami belőle áradt. - Induljunk Mochi. Ma úgy megtömlek... - mosolygott rám én pedig pírben úszó arcommal a földet kezdtem pásztázni és követtem őt.
Lassan sétáltam mögötte a hátát nézve majd amikor már a lakáshoz értünk gyorsan bepötyögte a kódot majd elindult felfelé az első emeletre. Zsebembe csúsztattam a kis készüléket majd vártam mi fog történni. Kulcsát kiszedte táskájából és a zárba helyezte majd elfordította benne a tárgyat 2-szer így kinyílt az ajtó. Belökött rajta majd elkezdett közeledni felém mire én egyre hátráltam egészen a kanapéig amiben ugyanis megbotlottam, így ráestem a bútorra. Kook kihasználta a helyzetem és felém mászott majd ajkaimra mart. Marcangolta szám amiből kiserkent vérem.
-Fájh... - nyögtem erőtlenül majd számhoz nyúltam ami rendesen meg volt tépve.
-Shajnálom... - mondta ködös tekintettel. Újra visszahajolt számra mostmár kicsit nyugodtabban. Egy gyors mozdulattal levette rólam a pólót egyetlen egy pillanatra megszakítva a — mostmár — gyengéd csókot. Oldalamat kezdte hosszú ujjával cirógatni mire libabőrös lettem érintésétől. Nyelvével lejjebb haladt testemen, mostmár nyakam lepte el nyálas csókokkal miközben 3 ujját számhoz emelte míg másik kezével befejezte oldalam cirógatását és nadrágom gombjára fogott. Nekem lökte csípőjét mint aki nem tud várni.
Éreztem ahogy a fegyverem nadrág szebemben elmozdul. Hirtelen megijedtem amikor újra nekem dörgölte magát ezzel már majdnem elérve azt, hogy kiessen zsebemből a tárgy. Nem tudtam megállítani és fellökte még egyszer csípőjét olyan erővel, hogy kiesett a fegyver zsebemből egy nagy koppanás kíséretében. Jungkook lenézett a tárgyra mire szemei elkerekedtek. Felvette a pisztolyt a földről, a dohány asztalra rakta majd felengedett és leült a kanapéra.
-Chim... ez mi? - kérdezte még mindig a fekete kis pisztolyt nézve. Nem tudtam mit mondjak neki.
-Egy fegyver... - motyogtam halkan.
-Azt látom. - benyúltam zsebembe úgy, hogy ne lássa mivel még mindig a fegyvert néztem. - Miért van nálad?
-Baszki Jimin! Mit csináltál? Nehogy azt mond, hogy nálad volt egész nap! Istenem... - akadt fennt Taehyung.
-Önvédelemre van. - találtam ki valami hazugságot. - Ide nem jöttek a testőrök, ezért hordok fegyvert magamnál.
-Értem. Akkor mindegy. Folytathatjuk? - Kookie egy ilyen pillanatban is folytatni akarja? Ez beteg! Kivettem még gyorsan a fülest fülemből és a párna alá helyeztem azt miközben Kook újra felém tornyosult. Újra megéreztem síkos nyelvét ütő eremnél amire farkam megrándult. Kigombolta nadrágom majd egyszerre húzta le az alsó nadrággal együtt. Nemességem már szépen vigyázba vágta magát és a hasfalamra simult, el is csöppentem. Kezemmel próbáltam arcom takarni mire megéreztem magamban Kook 2 ujját. Felüvöltöttem a hirtelen jött érzésre de nem hagyott sok időt az el lazulásra mivel azonnal elkezdte őket mozgatni.
-Álljh... fháj... - könyörögtem neki fájdalmasan de csak azért sem hagyta abba.
-Megbüntetlek amiért elhallgattad ezt. - kirántotta ujjait majd már 3-al hatolt újra belém. Mindenfelé mozgatta ujját, a prosztatámat nagy ívben elkerülve amitől az őrületbe kergetett. Testem dobáltam ide-oda miközben kéjesen nyögdécseltem csupán 3 ujjától. Egy gyors mozdulattal kihúzta ujjait és magát is gyorsan megszabadította az összes ruhadarabtól amire nyelnem kellett egyet. Minden alkalommal elvesztem a fejem amikor meglátom a 6 kockáját ami hasán helyezkedik el. Lassan hatolt belém méretes hímtagjával ami az elején nem fájt mivel már eléggé tág voltam ahhoz, hogy behatolhasson. Viszont ahogy tövig merült bennem azonnal felvett egy őrült tempót ami nem kicsit fájt. Azt hittem ott helyben szét repedek.
-Áhh Kook! Fáj! - éreztem ahogy lassan lefolyik vérem a lábaim között.
-Basszus... - morgott miközben lenézett farpofáimra amiből gondolom egyre csak folyt vérem majd lasított a tempón amire sóhajtottam egy nagyot.
-Ahh! - eltalálta azt a pontot bennem ami az egekig repít. Éreztem, hogy már közel van az orgazmus ezért magam alá teperve kezdtem el lovagolni rajta. Egy nekem megfelelő tempót diktáltam. Nem is kellett sok mivel így, hogy én irányítottam sokszor találta el Kook farka azt a gyönyört adó pontot. Egy hatalmas nyögés kíséretében élveztem hasfalamra majd dőltem hátra Kookra aki még mozdított rajtam egy párat és egy férfias morgás kíséretében megtöltött élvezetével. Átölelt hátulról majd nyakam elkezdte csókolgatni.
-Sajnálom Jimin... - suttogta. Ez volt az utolsó amire emlékszem na meg az, hogy Kook erős karjai között aludtam el.
VOUS LISEZ
Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionKépzeljetek el egy bérgyilkost. Meg van? Milyen kép ugrik be? Egy izmos, szét tetovált csávó aki fegyverekkel mászkál a zsebében, majd áldozatát egy sikátorhoz csalogatja és megöli? Csak ebben az a furcsa, hogy én, Park Jimin, nem egy tetoválásokkal...