2019. Szeptember 10.
Jimin szemszög
Másnap mikor felkeltünk mind a 7-en egymáson feküdtünk. Amiután hazaértünk a tegnapi akciónkról mindenki az én ágyamra feküdt és ott aludt el. Jungkook egy lehet közülünk. Igaz még csak 16 éves de már velünk fog fellépni a következő koncerten. El sem tudom hinni, hogy mennyi dolog történt ez a küldetésem alatt. Megismertem a szerelemet, a fájdalmat, és ami a legviccesebb, megtudtam milyen tanárnak lenni, ha csak pár napra is. Ezekkel a gondolatokkal merültem mély álomba tegnap miközben én voltam a rakás legtetején.
-Jó reggelt. - köszöntem mikor felkeltem. Senki nem válaszolt. Mindenki kifáradt a tegnapi rohanásban. Kikászálódtam ágyamból és úgy gondoltam meglepem a többieket. Reggelit kezdtem csinálni amikor 2 hideg kart éreztem meg magam körül. Hátrafordultam Jungkook pedig belepuszilt nyakamba. - Szia. - köszöntem neki majd visszafordultam karjaiban a tojás felé. - Remélem szereted a tojást.
-Persze. - puszilt megint nyakamba amire megborzongtam. Kezét végighúzta ruhán keresztül gerincvonalamon. Egy halk nyögést engedtem szabadjára mire felbátorodott és fenekemre helyezte nagy tenyerét és megnyomkodta alfelem. Egyre nagyobbakat nyögtem miközben már kezdtem felizgulni. Kezei elkaladoztak volna amikor Jin jött ki a szobámból és odajött mellénk majd belesúgott fülembe.
-Ne itt csináljátok... koszos lesz a szent hely. - nézett rá a pultra majd az odaégett tojásra. - Majd csinálok én reggelit. - sóhajtott mi pedig odaébbmentünk egészen a kanapéig ahol Jungkook beleültetett ölébe és úgy kapcsolgatta a televíziót. Nem talált semmi érdekeset. - Kész a reggeli! - üvöltött Jin mire mindenki kijött a szobából legelöl a futó Taehyung, leghátul pedig Yoongi kullogott. - Üljetek le az asztalhoz. - biccentett a tárgy felé mire felálltam Jungkook öléből de visszarántott magára egy csókra. Miután elváltunk Jin lerakta elénk a tányért. A kis mocsok csak egy villát adott így Jungkook felvett egy falatot.
-Áhhh. - nyomta számba a tojást. Lenyeltem a kaját majd ő is evett egy falatot. Szépen lassan elfogyasztottuk az ételt. A többi tag felé néztem akik csak vigyorogtak rajtunk.
-Mit néztek? - vontam fel szemöldököm.
-Aranyosak vagytok. - mosolygott Hoseok.
-Köszi Hobi... mikor indulunk? - kérdeztem majd rájöttem, hogy nem fürödtem. Kikeltem Kook öléből majd egy friss ruhát kivéve szekrényemből indultam meg a fürdőszoba felé. Vizet engedtem a kádba majd amikor az megtelt, elzártam a csapot és levetkőztem. Miután az alsónadrágom is levettem bemásztam a forró vízbe ami most nagyon jól esett.
A kezemre nyomtam egy keveset a barack illatú tusfürdőmből és megmosakodtam. Miután végeztem még gyorsan megborotválkoztam és felöltöztem. Frissen és üdén léptem ki a helyiségből.
-Mikor indul a vonat? - kérdeztem immáron másodjára, de mosolyogva.
-1 óra múlva. - mondta Namjoon.
-Akkor el fogunk késni! - pánikolt be Jungkook.
-Most indulunk. - elkezdett mindenkit kitessékelni a ruháinkat is otthagyva. Annyi ruhánk van igazából alig hoztunk el egy keveset. Taehyung még összepakolta a laptopokat, gépeket meg a fegyvereket és elindultunk a vonatállomásra.
-Ne izgulj. - néztem Jungkookra miközben éppen felraktuk az egyik bőröndöt a vonatra. - Megoldjuk. - Kook az egész úton ideges volt. A kocsiban egyfolytában hajába túrt és idegesen rágcsálta száját.
-De ha ott vagyunk akkor alá kell írnom a papírt! - megint beharapta ajkait és tekintetét a földre vezette. Szemet forgattam tettére és inkább leültem helyemre. Megpaskoltam a mellettem lévő helyet mire Jungkook helyet foglalt. Kezem nyugtatóan combjára helyeztem és rásimítottam. Egy nagy levegőt fújt ki és egy kicsit erőltetetten rám mosolygott. - Nem is tudok se táncolni se énekelni. - motyogta lenézve az ölére ahol kezem pihentettem.
-Dehogynem tudsz. Az a videó amit mutattál... angyali hangod van. - egyszer mutatott egy videót amin ő táncolt az én számomra és alá is énekelt. Tényleg nagyon jó hangja van nem tudom mit aggódik ennyire.
-Hiszek neked. - mondta majd a mozdonyvezető a szokásos beszéde után elindult. Jungkook a falnak döntötte fejét én pedig a vállára hajtottam az említett testrészem.
{Time Skip}
-Nagy mosolyt! - vigyorgott Tae miközben a telefonjával egy képet készített rólunk. Körbenéztem és láttam, hogy mind az 5-en minket néznek. Vagyis nem csak öten voltak hanem körülöttünk is volt pár lány. Az egyiken egy BTS-es pulcsi míg a másik kettőn egy olyan maszk volt mint amit mi szoktunk hordani.
-Baszd meg Kim Taehyung... - káromkodta el magát mellettem Kook.
-Ő ki? - ugrándozott az egyik ARMY.
-Jeon Jeong-Guk vagyok. - nyújtott kezét a még félálomban lévő Jungkook.
-Nekem szerintem nem kell bemutatkoznom. - mosolyogtam rájuk majd fejem újra Kooksie vállára döntöttem aki felemelte fejem államnál fogva. - Mi az? - néztem rá csillogó szemekkel. Tekintetem a 3 ugrándozó lány és Jungkook között cikázott.
-Megcsókolhatlak? - kérdezte ajkamra suttogva. Nyeltem egyet majd bólintottam. Nem is kellett neki több, ráhajolt számra és lassú csókba hívott. Az összes érzelmét próbálta belevinni ebbe a csókba ami jelen pillanatban nekem a legtöbbet jelentette. Nem érdekelt a 3 ARMY akik fangörcsöltek, nem érdekelt Jin aki csak bólogatott, hogy felnőtt a fia, nem érdekelt Namjoon aki elismerően pillantott. Senki más nem érdekelt, csak az előttem ülő fiú aki éppen engem csókol.
Ez volt az utolsó rész... Még jön a epilógus aztán vége... hát nálam most... *lenéz az időre* 2019. 10. 15.-e Kedd 16:19 van. Most olvastam újra a részt és nem tudom mit fűzzek hozzá. Ez volt az a fanfiction amit asszem kevesebb mint 2 hét alatt megírtam. Elég túlbuzgó vagyok.
Sziasztok
YOU ARE READING
Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionKépzeljetek el egy bérgyilkost. Meg van? Milyen kép ugrik be? Egy izmos, szét tetovált csávó aki fegyverekkel mászkál a zsebében, majd áldozatát egy sikátorhoz csalogatja és megöli? Csak ebben az a furcsa, hogy én, Park Jimin, nem egy tetoválásokkal...