18. Fejezet

434 26 0
                                    

Jimin szemszög

-Jimin... Jimin... - böködte oldalam valaki. Felnyűszítettem és elkezdtem nyammogni.

-Hagyj aludni.... - motyogtam és a párnám megfogva feküdtem vissza. Csak az nem egy párna volt. Tök hideg volt és nem értettem mi az. Kipattantak szemeim és kiestem a székből. Jungkook csak kuncogott rajtam mire szemet forgattam.

-Nagyon cuki vagy de elzsibbadt a lábam. - mosolygott rám.

-Nekem meg fáj a seggem. Ilyen az élet drágám. - mosolyogtam vissza rá önelégülten.

-Ne mosolyogj. Megígértél valamit. - hangosan nyeltem egyet. Az a vigyor a képén... letörölhetetlen. Végem van. Kész. Isten nincs velem... talán az a baja jézusnak, hogy nem vagyok keresztény. Ő büntet. Tudom!

-Baszki... - motyogtam. - Nem akarom! - nyűszítettem, mire a vigyor még nagyobb lett a képén. Nem szabadulok előle. A vadnyúl karjaiban vagyok. Megesz. - Légyszi Jungkook!

-Nincs üzlet. - mondta boldogan.

-De én ezt nem akarom! Hogyan fogok tanítani? - kérdeztem nagyot nyelve.

-Megoldod.

-Aha... - tőrödtem bele.

Sikeresen felállt a székből. Mivel én a padlón ültem mint a jó gyerek, olyan dominánsnak tűnt. Elkapott a félelem mivel nem akartam, hogy megtegye. Egyáltalán honnan szerezte?! Biztos azért ment reggel hamarabb el! Előre megtervezte a kis férge!

-Jungkook... te ezt megtervezted előre... igaz? - néztem fel rá kicsit könnyes szemmel.

-De még mennyire. - még mindig vigyorgott. Fhuu de kinyírnám, hogy ilyen velem!

-Essünk túl rajta... - sóhajtottam. Szerencsémre már csak egy bioszom van velük. Utána húzhatok haza mivel az utolsó 3 órám elmarad... biztos nem tudja a kis mocsok.

-Pucsíts! - vette fel domináns felét. Tettem amit kért és a székhez menve kitoltam neki seggem, hogy hozzáférjen. Odament nadrágjához de nem mertem hátranézni. Csak vártam mi lesz velem. - Ügyes vagy. Lazulj el. - lépett mögém majd lassan feltolta a kis vibrátort. Tényleg nem volt nagy. Szerintem alig lóg ki 2 milliméter.

-Ahhh... - tolta be tövig. Ajkaimból kiszökött egy kisebb sóhaj. Maga felé fordított és megcsókolt. - Jungkhook... ezh nhem lesz jó... Kiesik... - mondtam el az igazat, hisz csúszkált bennem amire megrándult farkam. Ezt persze ő is észrevette mivel nem volt rajtam semmi.

-Odarögzítem. - mondta majd elment újra nadrágjához és kivett valamit amivel sikeresen a helyére rakta a bennem lévő vibrátort. - Így jobb? - kérdezi mostmár kedves mosolyt villantva, amit próbáltam viszonozni, több-kevesebb sikerrel.

-Ighen... - próbáltam felállni és a ruháimat összeszedni. Ez a művelet sikerült is. Felkaptam magamra ruháim és elindultam a sarokba az odahajított kis készülékért. Gyorsan fülembe raktam és vártam, hogy visszajöjjön a jel.

-Na végre... ez sok idő volt. - szólalt meg Tae.

-Indulhatunk? - néztem Jungkookra aki éppen a pólóját aggatta magára nekem háttal.

-Persze. - elindult ki az ajtón. Az ajtó előtt Márkba botlottunk. Jelentőségteljesen nézett Kookra aki csak összeráncolta szemöldökeit.

-Ő Park Jimin. - mutatott rám, mire felröhögtem hangosan. Igen belenevettem a saját diákom képébe.

-Na ne röhögtess. - ütlegeltem térdem, mintha annyira vicceset mondott volna. Pedig csak az igazság hangzott el.

-Pedig végighallgattam mindent. - szemeim elkerekedtek amint kimondta. Most akkor lebuktunk? Jungkook belenyúlt farmerjába mire meglepődtem. Tudtam mit fog csinálni. Szemeim nagyra tágultak és csak Kook elkalandozó kezeit néztem ahogy benyúl a távirányítóért és 1-es fokozatra teszi a bennem lévő vibrátort. Ajkamba haraptam ahogy megérzetem rezegni bennem.

-Igen? Ilyet hallottál? - tette fel két fokozattal feljebb a tárgyat.

-Ahhh... - nyögtem fel.

-Igen. Pont ezt.

-Kookh... ne teddh... - kapaszkodtam meg pulcsijában. - Khérlek. - néztem fel kérlelően szemeibe.

-Mi van veled Chim? - kérdezte V aggódva. Hát igen ő nem tudja mi van. Most biztos tök idiótának néz.

-Ne szólj senkinek Márk. - nézett Jungkook mélyen az előtte állóra. Az megszeppenve hátrált egyet. - Értve vagyok? - a srác csak bólintott és elindult a következő órájára. Most jut eszembe...

-JeongGuk mennyi az idő? - váltottam át semlegesbe miközben lekapcsolta a bennem lévő tárgyat. Felsóhajtottam és kiegyenesedtem.

-12:47. - olvasta le a telefonjáról amin persze, hogy én voltam a háttér.

Szerencsém van! De még mennyire! Nem lesz órám annyi ideig aludtunk! Bár majd jön a lebaszás, hogy mit képzelek magamról

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Szerencsém van! De még mennyire! Nem lesz órám annyi ideig aludtunk! Bár majd jön a lebaszás, hogy mit képzelek magamról... mindegy! Ennyit megér.

-NEM LESZ ÓRÁM! MEHETEK HAZA! - üvöltöttem mire Jungkook befogta a fülét.

-Most miért örülsz ennyire? - kérdezte Taehyung.

-Nyertél... - mondta majd bekapcsolta 5. fokozatra ami a legnagyobb. Azonnal térdemre estem és ott guggoltam miközben folyamatosan nyögtem. - De így nehezen jutsz haza. - vigyorodott el. Arcom grimaszba torzult.

-Baszd meg JeongGuk! - üvöltöttem torkom szakadtából. Próbáltam kiegyenesedni majd a hátsó kijárat felé, egyfolytában nyögve sétáltam. - Ahhh.. - szaladt ki mégegy nyögés ahogy a kis tárgy a prosztatám ingerelte. Egyre nagyobbakat nyögtem. A vibrátor zümmögő hangját is hallani lehetett. Még visszafordultam, hogy lecsekkoljam Kookot aki csak nyerően vigyorgott. - Taehhh gyehreh elh érthem Áhhh! - próbáltam halkra fogni.

-Indulok. - mondta majd már nem is hallottam hangját egy ideig, pontosan addig amíg a fülesem párját fülébe nem helyezte. - Itt vagyok. A fekete Proschéddal jöttem.

-Ahh.. miért phont az Áhh enyémmel? - kérdeztem zihálva, alig érthetően.

-Mi a bajod?

-Felnyomott... egy ahhh vibhrátort... Kookh... - sikerült kimondani a mondatot! De jó vagyok!

-Beteg nyúl... sietek. - tovább bandukoltam a hátsó bejárat felé ahol egy parkoló volt, így Tae értem tudott jönni. Ekkor éreztem úgy, hogy vége. A kerítésnek dőltem és kicsit hozzádörgöltem magam, így nagyobb orgazmusom lett. Beleélveztem a nadrágomba...

Gyorsan itt termett V én pedig hangosan nyögdécselve ültem be a kocsiba nedves nadrággal.

-Köszhönöm... - mondtam majd már vettem volna le a nadrágom amikor V megállított műveletemben.

-Ne itt. Majd otthon. Itt bárki beleshet a kocsiba. - tette elém kezeit. Én csak bólintottam és az út további részében nem szóltunk egymáshoz, mivel hangosan nyögdécseltem ami már Taehyungot idegesítette. - Istenem Jungkook... mit teszel vele....? - nézett rám egy pillanatra majd beparkolt a kocsival. Én ahogy tudtam, úgy futottam a házba, a fürdőszobába. Próbáltam leoperálni magamról a rögzítőt több-kevesebb sikerrel.

-V... seghíts! - üvöltöttem neki mire berontott a szobába. Látva, hogy pucsítok és nem megyek sokra gyorsan fenekemhez hajolt és segített levenni, és kivenni belőlem a tárgyakat, nagyot sóhajtottam miközben eldobta a szoba másik felébe a vibrátor, rögzítő kombót. - Olyan jó barát vagy. - néztem rá csillogó szemekkel. Még egy ilyen abszurd helyzetben is segít!

-Ez csak természetes. - mosolygott rám, én pedig vissza rá. - De meg kéne nézni Jungkook mit csinál. - váltott át komolyba mire bólintottam.

Penge Élen {Jikook} /BEFEJEZETT/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt